بعید متحدان گروه با هم در لردو به مخالفت با مرز دیوار

بزرگنمایی این تصویر یک airboat از جنوب گشت مرزی ایستگاه در لردو تگزاس برگ گشت ریو گراند رودخانه در ن

توسط MINERALNEWS در 7 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک airboat از جنوب گشت مرزی ایستگاه در لردو تگزاس برگ گشت ریو گراند رودخانه در نزدیکی لاردو پاسگاه. سوزان Cordeiro / خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سوزان Cordeiro / خبرگزاری گتی ایماژ

دولت فدرال در حال برنامه ریزی برای قرار دادن 69 کیلومتر عظیم آن مرز دیوار در امتداد رودخانه در تگزاس وب و زاپاتا شهرستانهای استان است. وقتی مشخص شد که مانع تحمیل خواهد شخم زدن از طریق مرکز افتخار شهر لاریدو قابل ملاحظه ای متنوع ائتلاف دیوار-متنفر مونتاژ به مبارزه با آن.

مردمی در "بدون مرز دیوار" T-پیراهن راهپیمایی در خیابان ها در اوایل این سال است. آنها سهم حرکت خود را با متین بانکداران در رسمی, پیراهن سفید و خاکستری که فقط به عنوان پرشور.

"در اینجا ما باید یک رودخانه زیبا تاریخی رودخانه که ملایمت برای شهر ما" گفت: Dennis نیکسون رئیس بین المللی, بانک تجارت مستقر در لردو. "آن را دلسرد کننده است. آیا شما می خواهید یک دیوار در پوتوماک یا یک دیوار در شرق رودخانه در شهر نیویورک؟"

دیگر اعضای در حال رشد anti-دیوار ائتلاف در حال خشم صاحبان اموال.

تونی مدینه 72 ساله و بازنشسته نقشه برداری زمین با یک دستگاه کوچک upriver از لاردو که فدرال می خواهید. او می رود وجود دارد برای لذت بردن از طبیعت در میان کنه و مارهای زنگی و او اجازه می دهد تا ماهیگیران خود را راه اندازی flatboats به حمل و نقل در ریو گراند گربه ماهی. با تنها سه هکتار او فکر می کند که اموال خود را به طور موثر تحت پوشش توسط این دیوار و آن 150-پا-اجرای گسترده منطقه — به عنوان گسترده ای به عنوان یک چهار خط بزرگراه.

"من فکر نمی کنم ما باید یک ملی اضطراری در اینجا در مرز مکزیک. مردم نیست, جاری شدن سیل در سراسر مرز, من را دیده اند آن را در طول زندگی" مدینه گفت: صدای خود را افزایش با خشم. "من فکر می کنم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و تنها در تلاش برای دلجویی و انرژی خود را نژادپرستانه پایه با این وعده از مرز دیوار."

بزرگنمایی این تصویر

ملک تونی مدینه می گوید: 30-پا بلند دیوار و آن 150 فوت اجرای منطقه خواهد پاک کردن اموال خود را که بسیار محبوب است با گربه ماهی ماهیگیران تفننی. جان برنت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان برنت/NPR

Downriver خارج از شهر تاریخی سن Ygnacio السا بدنه دولت نظارت بر کیفیت آب زندگی می کند در یک کنترل از راه دور طرح با دو دخترش. دولت می خواهد او سه هکتار هم برای دیوار که باید چراغ های ورزشگاه نصب هر 150 فوت است.

"یکی از چیزهایی که ما می خواهم به انجام در اینجا من یک تلسکوپ و رصد آسمان شب دوش شهاب," او گفت:. "و چراغ روشن می شویم و ما آسمان شب بیشتر کهکشان راه شیری. وجود دارد بسیاری از دلایل که این دیوار فقط یک ایده وحشتناک."

مدینه و هال در میان برخی از 250 مالکان خصوصی در امتداد رودخانه در وب و زاپاتا شهرستان که زمین دولت محکوم طریق قدرت خود را از دامنه برجسته. آنها در نهایت خواهد شد ارائه شده مجموع پولی که آنها می توانند درخواست تجدید نظر. گمرک و حفاظت مرزی می گوید بیش از نیمی از صاحبان املاک که در تماس بوده اند به طور داوطلبانه امضا حقوق از ورود مقالات به اجازه می دهد بر روی نقشه برداران زمین های خود را و یک چهارم از آنها باید خودداری کرد.

بزرگنمایی این تصویر

السا در هال زندگی در سه هکتار از راه دور downriver از لاردو و او از ترس یک دیوار و روشن آن چراغ های امنیتی را خراب کردن او آسمان های تاریک. جان برنت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان برنت/NPR

بزرگترین مالک زمین به امتناع دولت در شهرستان لردو.

وزارت دادگستری شکایت کرد تا این شهر برای دسترسی به 983 هکتار متعلق به شهرستان riverfront. در پاسخ آن شهر حفظ دیوار غیر قانونی است زیرا زمانی که کنگره اختصاص بودجه آن مشخص نیست که ساختار خواهد بود ساخته شده در روزنامه شهرستان است. که موضوع در حال بررسی است و قبل از محلی قاضی فدرال.

بسیاری از Laredoans به جرم که فولاد و بتن سد را در سراسر زمین گلف رودخانه پارک و یک یتیم خانه. و این امر نمادین شديد لاردو از آن خواهر شهرستان نوئوو لاردو, مکزیک با آنها آن را حفظ عمیق فرهنگی و روابط خانوادگی.

"این یک توهین به ما و همسایگان ما به جنوب" گفت: عضو شورای شهر Mercurio مارتینز سوم که آثار خود را نسب به دامداران که حل و فصل در یک اسپانیایی اعطای زمین.

"لاردو همواره منحصر به فرد است. ما یک بار پایتخت جمهوری ریو گراند. ما تقسیم کردن که تگزاس شد آن را به کشور خود و آنها نمی تواند دفاع از ما," او گفت که در این ماه بود لاردو را 265th تولد.

بزرگنمایی این تصویر

لاردو شهردار پیت Saenz است در برابر یک دیوار در مرز رودخانه پارک در تصویر پشت سر او اما اگر فدرال جلو حرکت او امیدوار خواهند ساخت یک بیشتر چشم نواز بتن دیوار. جان برنت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان برنت/NPR

اول این شهر انتخاب شده است برای جلوگیری از ساخت و ساز از 30-پای دیوار.

"اما به عنوان آخرین راه حل همیشه وجود دارد یک طرح و یک طرح B" گفت: لاردو شهردار پیت Saenz. Plan B است که اگر دیوار در حال آمدن است به هر حال "را لیموناد از لیمو," او گفت:.

وجود دارد بحث مداوم با CBP, برای ساخت بتن riverwalk یا دیوار به جای زشت levee دیوار صدر با جراحی بلردس. ساختار را متوقف غیر قانونی crossers ظاهرا عقب نگه سیلابهای فصلی و عملکرد به عنوان یک تفرجگاه.

"این امر می تواند آسان تر بر روی چشم. آن خواهد بود زیبا و دل انگیز. در این صورت شما باید انتخاب را گاهی اوقات به ویژه هنگامی که شما به پایین دوخته و آنها را به شما ضرب و شتم" شهردار گفت: با خندیدن. "ما در حال انجام بهترین ما می توانیم با این وضعیت مقابله با ما خودمان را با."

آژانس تایید کرد به NPR که آن را به ساخت یک مایل طولانی دیوار اما دیگر 68 مایل از جراحی شمشیربازی ادامه خواهد داد به عنوان برنامه ریزی شده.

آلاباما ساخت و ساز شرکت انتخاب شده برای ساخت اولین 14 مایل در هزینه از $20 میلیون مایل است.

"این لاردو بخش مساحت بالا فعالیت غیر قانونی با بیش از 21,000 غیر قانونی بیگانه دغدغه و بیش از 19,000 کیلو مواد مخدر کشف و ضبط این سال مالی تا به امروز" با توجه به CBP. آژانس ادعا می کند سیستم دیوار "را بهبود بخشد لاردو بخش توانایی به مانع و انکار" گذرگاه های مرزی غیر قانونی و مواد مخدر و قاچاق انسان.

بزرگنمایی این تصویر

یک مرد آماده به صلیب بین المللی پل به سمت مکزیک در مرز در لردو تگزاس در ژانویه. 13, 2019. سوزان Cordeiro / خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سوزان Cordeiro / خبرگزاری گتی ایماژ

این چیزی است که خيره كننده مردم محلی است.

CBP خود آمار و ارقام نشان می دهد که دغدغه در لردو بخش شده اند در میان پایین ترین در جنوب مرز به طور مداوم برای بیش از دو دهه است.

علاوه بر اداره مبارزه با مواد مخدر می گوید: اکثریت قریب به اتفاق غیر قانونی مواد مخدر و قاچاق در وسایل نقلیه عبور از " پل های بین المللی نه با برگشت کوه پیمایی از طریق بوش.

"ما زندگی می کنیم سراسر از نوئوو لاردو که یکی از خطرناک ترین شهرها در شمال مکزیک گفت:" کارلوس فلورس یک وکیل محلی که بخشی از ضد دیوار جنبش است. "و لاردو یکی از امن ترین شهرستانها در امریکا و ما لازم نیست که یک مرز دیوار. پس مشکل در کجا است؟"

CBP می گوید: ساخت و ساز نمی خواهد شروع و تا اوایل 2021. با که در ذهن مخالفان هنوز هم کار بر روی طرح — نگه کردن بولدوزر تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری.

منطقه دموکراتیک نماینده هنری Cuellar است اصرار ترکیبات خود را به stonewall فدرال.

"نمی دهد 'em ورود. تاخیر در روند او گفت:" از واشنگتن دی سی ، "و امیدوارم در ماه نوامبر ما باید یک فرد جدید در کاخ سفید است." رئیس جمهور جدید و جدید خود CBP کمیسر خواهد بود, احتمالا, توقف, دیوار, ساخت, Cuellar گفت.

در میان تعداد انگشت شماری از Laredoans که حمایت از تهمت اما مخالفت خود را دیوار وجود دارد یک طرح C.

در این سناریو اگر تهمت برنده شاید او می تواند متقاعد شود که او دیگر به واسطه کار بد به پایگاه خود را و او را رها و خود را "زیبا" border دیوار.

"من می خواهم او را به ذهن خود را تغییر دهید" گفت: Dennis نیکسون ، رئیس بانک. او کمک $7,700 به رئیس جمهور کمپین 2016 و نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن تایید شده و او را به امید یک دوم مغلوب ساختن پیشی جستن مدت است.

"زمانی که شما صرف برخی از زمان واقعا به دنبال این موضوع و شاید آن را از عرصه سیاسی هنگامی که او را در حال اجرا نیست برای انتخاب مجدد دوباره زمان تغییر همه چیز. مردم را یاد بگیرند. مردم فراموش تکامل," او گفت:.

ضد دیوار ائتلاف است که به دنبال چیزی برای نگه داشتن لاردو متصل به طبقه آن رودخانه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب