ناشناخته مسلح شاخه های مرده 6 کارگران افغانی در اصلی ما پایه

کابل - یک ناشناس مسلح کشته و شش محلی کارگران از اصلی آمریکا پایگاه نظامی در شمال افغانستان سرمایه و زخمی شدن س

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

کابل - یک ناشناس مسلح کشته و شش محلی کارگران از اصلی آمریکا پایگاه نظامی در شمال افغانستان سرمایه و زخمی شدن سه نفر دیگر افغانستان گفت.

نه کارگران تمام اتباع افغانستان بودند در راه بازگشت به خانه در اواخر روز پنجشنبه هنگامی که یک فرد مسلح سوار بر موتور سیکلت باز آتش بر روی آنها حدود 500 متر (در حدود یک چهارم مایل) از پایگاه هوایی بگرام پروان استانی فرماندار سخنگوی آموزی شاهکار گفت.

شاهکار گفت: فرد مسلح فرار کردند.

هیچ گروهی به شمول طالبان بلافاصله مسئولیت این حمله را به طالبان و گروه دولت اسلامی مبارزان فعال در مناطق شمالی افغانستان است.

مدعی است که مسئولیت شلیک پنج راکت از یک وسیله نقلیه در پایگاه هوایی بگرام در مارس 9 اما هیچ تلفات وجود دارد.

شاهکار گفت: نیروهای امنیت ملی افغانستان آغاز شد و تحقیقات برای پیدا کردن کسی که با حمله به کارگران که ارائه خدمات تمیز کردن در پایه.

دولت افغانستان و طالبان در روند تبادل زندانیان به عنوان بخشی از یک توافق صلح امضا شده توسط ایالات متحده و طالبان در فوریه. 29 در دوحه.

انتشار تا به 5000 طالبان زندانیان و 1000 پرسنل دولتی جلوتر از داخل افغانستان مذاکرات یک بیماری است که ایالات متحده آمریکا-طالبان معامله است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن