هواپیمایی متحده می گوید 36,000 کارکنان آنها ممکن است از دست دادن شغل خود

بزرگنمایی این تصویر هواپیمایی متحده هواپیماهای پارک شده در دروازه در نیوآرک لیبرتی در فرودگاه بین ال

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

هواپیمایی متحده هواپیماهای پارک شده در دروازه در نیوآرک لیبرتی در فرودگاه بین المللی در نیوجرسی مدیران شرکت تماس COVID-19 pandemic بدترین بحران در خطوط هوایی تاریخ است. ست Wenig/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ست Wenig/AP

تاثیر مخرب این بیماری همه گیر کوروناویروس در سفر هوایی صنعت در حال تبدیل شدن روشن تر به عنوان هواپیمایی متحده امروز اعلام کرد که ممکن است نیاز به قطع آن ایالات متحده بر اساس نیروی کار تقریبا نصف زمانی که حقوق و دستمزد فدرال بودجه اجرا می شود در ماه اکتبر.

شیکاگو مبتنی بر خطوط هوایی امروز آگاه است 36,000 هزار کارمند در حدود 45 درصد از شرکت های داخلی کارکنان که آنها ممکن است از دست دادن شغل خود و یا بعد از 1 اکتبر که اولین هواپیمایی که دریافت دولت-بودجه حقوق و دستمزد کمک های مالی می تواند از بین بردن مشاغل تحت شرایط مراقبت کنند.

تقاضا برای سفر هوایی همچنان ضعیف به عنوان تعدادی از مسافران خطوط هوایی پایین است حدود 75 درصد از آنچه در آن بود در سال گذشته در این زمان. و اخیر سربازان ارتش در تقاضا منجر به و از طریق ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته به نظر می رسد در کوتاه مدت به افزایش تعداد جدید COVID-19 عفونت در بسیاری از ایالت ها منجر به یکی دیگر از افت شدید در خطوط هوایی, رزرو و افزایش اگر مسافر لغو شد.

ایالات مدیران تماس همه گیر بدترین بحران در خطوط هوایی را در تاریخ و در یک پیام ارسال به تمام کارکنان این صبح آنها گفت: آنها به اقدامات تهاجمی برای کاهش هزینه ها و افزایش سرمایه اما این شرکت هواپیمایی که هنوز هم از دست دادن حدود 40 میلیون دلار در روز است.

بنابراین ایران هشدار داده است حدود 15000 مسئولین پرواز 11,000 دروازه عوامل فرودگاه و نمایندگان خدمات مشتری 5,500 مکانیک و تعمیر و نگهداری هواپیما کارگران و 2,250 خلبانان در میان دیگر کارکنان که آنها ممکن است غیر ارادی furloughed اکتبر 1. این زمانی است که 5 میلیارد دلار در حقوق و دستمزد فدرال کمک های مالی ایران دریافت کرد به عنوان بخشی از مراقبت در عمل اجرا می شود.

و دیگر شرکت های هواپیمایی خواهد شد به احتمال زیاد به دنبال اطلاعیه ها خود را اخراج های دسته جمعی و یا furloughs به عنوان صنعت پروژه های طولانی و بازیابی کند.

سارا نلسون رئيس جمهور از انجمن از خدمه پرواز در تماس پیش بینی کردند اعداد در ایران "یک فروشي, اما آنها همچنین ارزیابی صادقانه ما دیده ایم در دولت از این صنعت است."

"این بحران کوتوله دیگران در تاریخ هوانوردی و هیچ پایانی در چشم" نلسون گفت.

کنگره اختصاص 25 میلیارد دلار در حقوق و دستمزد مستقیم کمک های مالی به شرکت های هواپیمایی و ساخته شده است یکی دیگر از 25 میلیارد دلار در دسترس به آنها را در وام. ایران یکی از 10 شرکت های هواپیمایی که دیروز اعلام کرد که تا به حال امضا نامه ای از قصد برای امن وام.

شرکت های هواپیمایی و کارکنان اتحادیه های کارگری در حال لابی کنگره برای یکی دیگر از 25 میلیارد دلار در فدرال کمک به امید جلوگیری از اخراج های دسته جمعی.

"در چند هفته گذشته هزاران نفر از خلبانان و خدمه را دریافت کردند اعلامیه و غایب اقدام کنگره این احتمال وجود دارد که وجود خواهد داشت بیشتر به آمده گفت:" سروان ، جو DePete رئيس جمهور از خط هوایی خلبانان انجمن. او خواستار اولیه بودجه فدرال ارائه شده به شرکت های هواپیمایی در مراقبت عمل "مالی عمده تاسیسات برای صنعت ما" اما او افزود: "به وضوح بیشتر باید انجام شود."

ایران می گوید که تعداد واقعی کارمندان خود را از دست دادن شغل می تواند پایین تر اگر بیشتر کارگران را داوطلبانه جدایی بسته از جمله داوطلبانه furloughs و بازنشستگی زود هنگام انگیزه. حتی کارکنان با کمی ارشد می تواند مزایای سفر برای یک زن و شوهر از سال اگر آنها به ترک داوطلبانه. تا کنون این شرکت می گوید در مورد 3700 کارکنان گرفته اند استفاده از چنین انگیزه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن