Unilever, ساز کبوتر صابون است که آخرین نام تجاری به تحریم Facebook

بزرگنمایی این تصویر Unilever که برندها شامل شامپو داو, آخرین, بزرگ, تبلیغ برای افزایش نگرانی بیش از

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Unilever که برندها شامل شامپو داو, آخرین, بزرگ, تبلیغ برای افزایش نگرانی بیش از رسانه های اجتماعی شرکت های شکست برای جلوگیری از محتوای مضر بر روی سیستم عامل خود را. Tengku بهار/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Tengku بهار/خبرگزاری گتی ایماژ

Unilever ساز کبوتر و صابون Hellmann s سس مایونز متوقف خواهد شد تبلیغات در Facebook, Instagram, و توییتر در آمریکا از طریق پایان سال است. این شرکت ذکر شده نیاز به پایان دادن به تفرقه و نفرت سخنرانی در طول یک قطبی انتخابات فصل است.

"در ادامه به تبلیغات در این سیستم عامل در این زمان نمی خواهد اضافه کردن ارزش به مردم و جامعه" Unilever در بیانیه ای گفت.

مصرف کننده کالا غول تصمیم بزرگترین تشدید تا کنون در مبارزات انتخاباتی به زور رسانه های اجتماعی شرکت ها برای سرکوب مطالب مضر در سیستم عامل خود را. سهام Facebook و توییتر سقوط 7 درصد پس از اخبار است.

های حقوق مدنی از جمله ضد افترا لیگ NAACP و رنگ را تغییر دهید باید مجموعه سایت های خود را در Facebook به طور خاص است. آنها اصرار برندها به توقف تبلیغات در شبکه های اجتماعی در ماه جولای و گفت: این سود از تعصب و نژاد پرستی و خشونت است. Facebook آورده در حدود 70 میلیارد دلار درآمد حاصل از تبلیغات سال گذشته است.

Verizon, Patagonia, چهره شمال و اری در میان بیش از 90 نام تجاری است که برای عموم پیوست تحریم با توجه به یک لیست گردآوری شده توسط گروه فعال در خواب غول.

Unilever یکی از بزرگترین spenders در بازاریابی است که تا کنون بزرگترین شرکت برای پیوستن به تحریم. از آن می گذرد بیشتر از دیگران در تعلیق تبلیغات "را از طریق حداقل تا پایان سال" و گسترش تحریم ها به توییتر.

در یک بیانیه Facebook گفت: این سرمایه گذاری "میلیاردها دلار" یک سال در ایمنی و با این نسخهها کار میکند خارج از کارشناسان را برای بررسی و به روز رسانی سیاست.

"ما باز کرده اید خودمان را به حقوق مدنی حسابرسی و ما ممنوع 250 سفید supremacist سازمان از Facebook و Instagram. سرمایه گذاری های ما ساخته شده است در هوش مصنوعی به این معنی نیست که ما پیدا کردن نزدیک به 90 درصد از نفرت گفتار ما عمل قبل از کاربران گزارش آن را به ما در حالی که آخرین گزارش اتحادیه اروپا در بر داشت Facebook ارزیابی بیشتر سخنرانی نفرت گزارش در 24 ساعت از توییتر و یوتیوب" این شرکت در بیانیه ای گفت.

"ما می دانیم که ما باید کار بیشتری انجام دهید و ما را به ادامه کار با حقوق مدنی گروه های گرم [اتحاد جهانی برای مسئول رسانه های گروهی تبلیغ رسانه, سازمان ها و شرکت های با تکنولوژی] و دیگر کارشناسان به توسعه حتی بیشتر از ابزار و تکنولوژی و سیاست به ادامه این مبارزه" Facebook گفت.

سارا Personette توییتر معاون رئیس جمهور برای مشتری جهانی راه حل در بیانیه ای گفت: "ما در حال توسعه سیاست ها و قابلیت های پلت فرم طراحی شده برای محافظت و خدمت به مردم گفتگو و به مانند همیشه متعهد به تقویت صداها کمتر از جوامع و گروه های به حاشیه رانده شده. ما احترام همکاران ما تصمیم گیری و ادامه خواهد داد به کار و برقراری ارتباط نزدیک با آنها در طول این زمان."

یادداشت سردبیر: Facebook و یونیلور در میان NPR حامیان مالی.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن