بیکار کالیفرنیا به دریافت اضافی 600 دلار در هفته مزایای شروع یکشنبه در میان coronavirus بحران

کالیفرنیا در تلاش برای پیدا کردن کار دریافت اضافی 600 دلار در هفته مزایای بیکاری از یک بسته محرک اقتصادی فدرال

توسط MINERALNEWS در 22 فروردین 1399

کالیفرنیا در تلاش برای پیدا کردن کار دریافت اضافی 600 دلار در هفته مزایای بیکاری از یک بسته محرک اقتصادی فدرال شروع یکشنبه Gov. گاوین Newsom گفت: به عنوان یک سیل از 2.3 میلیون ادعاهای جدید در ماه گذشته دولت تلاش برای پرداخت به کسانی که فقط شغل خود را از دست.

اضافی امداد پول تصویب شده توسط کنگره به معنی کالیفرنیا میانگین هفتگی نفع $340 خواهد شد افزایش به $940 در حالی که کسانی که حداکثر هفته دولت بهره را ببینید چک افزایش به $1,050. بالاتر مزایای گذشته به مدت چهار ماه.

پرداخت برای اولین بار بیرون رفتن یکشنبه به کسانی که در حال حاضر پردازش ادعا می کند و برای هفته پایان مارس 11. پرداخت خواهد شد و اعتبار دولت به توسعه اشتغال در بخش کارت های بدهی.

"بسیاری از کالیفرنیا احساس اثرات این بیماری همه گیر و این سود اضافه شده است که بسیار مهم است برای ما کارگران به طوری که آنها نیاز به منابع در طول این زمان دشوار" Newsom در بیانیه ای گفت: پنج شنبه.

تبلیغات

Newsom گفت: 2.3 میلیون مدعیان بیکاری خام در چهار هفته اخیر بیش از همه ادعا در زمینه 2019. دولت پرداخت حدود $684.3 میلیون مزایای بیکاری در ماه گذشته. برای هفته پایان مارس 4, استخدام گروه توسعه فرآوری 925,450 ادعا می کند که یک 2,418% افزایش نسبت به همین هفته در سال گذشته است.

"این فوق العاده مهم" دولت ایالت جری هیل (D-سان ماتئو) که ریاست مجلس سنا کار کمیته گفت: از این بزرگتر پرداخت. "است که این تفاوت برای مردم — که آیا آنها می توانید آن را یا نه در این دولت است."

اما دولت شاهد یک طوفان از شکایت از تازگی کارگران بیکار شده اند که قادر به دریافت از طریق به بخش توسعه اشتغال از طریق تلفن برای کمک در پر کردن برنامه های کاربردی. در پاسخ قانونگذاران ایالتی به نام پنج شنبه برای آژانس بلافاصله به گسترش تماس با مرکز ساعت فراتر از ساعت 8 صبح به ظهر روزانه پنجره در حال حاضر ارائه شده است.

تبلیغات

اقتصادی خسارت وارده توسط COVID-19 همه گیر در معرض دیگر نقص در کالیفرنیا برنامه برای کمک به بیکاران از جمله مزایای دولت است که باید نگه داشته است تا با تورم و کمبود منابع است که می تواند نیروی دولت به قرض گرفتن میلیاردها دلار از دولت فدرال برای پرداخت ادعا می کند.

دولت نیز هنوز در تلاش برای راه اندازی یک سیستم برای اجرای بخشی از دولت فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند که برای اولین بار ارائه خواهد شد مزایای بیکاری به قرارداد و furloughed کارگران و کسانی که در اجرای اقتصاد است. کسانی که چک هنوز هم ممکن است هفته دور.

"این یک طوفان کامل" گفت: Carole Vigne کارکنان وکیل برای کمک های قانونی در محل کار فراهم می کند که خدمات رایگان به افراد کم درآمد به دنبال کمک با مسائل مربوط به اشتغال. "فقط هیچ راهی وجود دارد یک سازمان است که اندازه می تواند رسیدگی فوری این هجوم. من پیش بینی برخی از تاخیر طولانی با وجود بهترین تلاش خود را."

Newsom این هفته گفت که او آگاه است از مشکلات مربوط به پردازش بسیاری از ادعاهای جدید.

"ما در حال تلاش در زمان واقعی برای بهبود ظرفیت و توانایی ما برای ارائه به او گفت:" در طول یک خبر در جلسه روز سه شنبه. "بدیهی است که همه ما باید بیشتر و انجام بهتر برای دیدار با افزایش سوالات و افزایش برنامه های کاربردی."

متعدد بیکار کالیفرنیا شکایت کرده اند در رسانه های اجتماعی که آنها یا دیگران می دانند, شده اند قادر به رسیدن به EDD با تلفن به فایل جدید ادعا می کند و برای کمک به با مشکلات است که به جلوگیری از آنها را از پر کردن آنلاین.

سن فرناندو ولی ساکن جان Muscarnero که به تازگی از دست داده و کار خود را در صنعت مواد غذایی خدمات گفت: این گیج کننده است که أد مراکز تماس هستند که تنها چهار ساعت در روز و که خواستار پایان با انتظار طولانی و بدون یک فرد زنده پاسخ دادن.

"من به نام ده ها بار. من هرگز از طریق" گفت: Muscarnero شده است که قادر به حل کردن نوار قرمز مربوط به ادعای خود برای مزایای بیکاری. "این است که خسته کننده ترین و تنبیهی روند."

تبلیغات

او گفت که او نیاز به انتخاب بین پرداخت اجاره خود را و لوایح دیگر از جمله ماشین خود پرداخت.

"سطح اضطراب از طریق سقف," او گفت:.

مرکز شهر لس آنجلس ساکن فرناندو که صحبت به بار بر وضعیت گذشته خود نام استفاده نمی شود, تلاش برای فایل ادعا می کنند پس از فروش خود را با یک تلفن همراه شرکت. او گفت که او به نام EDD بیش از 90 بار قبل از او در نهایت یک فرد در تلفن که به او کمک کرد تا روند خود را ادعا می کنند.

"این یک وضعیت ناگوار" او گفت:. "کسی که بیکار است نمی شود قادر به پرداخت صورتحساب خود را خرید مواد غذایی پرداخت اجاره خود را."

باز کردن خطوط تلفن به صورت فقط چهار ساعت در روز قابل قبول نیست گفت: تپه که رئیس مجلس سنا کار, مکان عمومی, اشتغال و بازنشستگی کمیته که نظارت بر EDD.

"آنها باید 12 ساعت در روز" هیل گفت. "تلفن [خط] بخشی مهم از فرایند است. اگر شما می توانید آن را آنلاین شما باید مشکل شما حل است اما اگر شما نمی توانید آن را به صورت آنلاین برای یک دلیل و یا دیگری شما تقریبا در جهنم به دلیل وجود دارد هیچ چیز شما می توانید انجام دهید مگر اینکه شما به کسی صحبت کنید."

مجلس جیم پترسون (R-فرسنو) نوشت: به Newsom در روز پنج شنبه به درخواست که أد تلفن ساعت تمدید شود به ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر در روزهای هفته و ساعت های اضافی ارائه می شود در روز شنبه. او اشاره کرد که برخی از ترکیبات خود را گفت: آنها تا به حال به صبر در گوشی برای 2½ ساعت که خود را از کارکنان خود در تلاش است تا از طریق دریافت و تا به حال به صبر 39 دقیقه یا بیشتر.

"ده ها شکایت کرده اند که تماس تلفنی ویژگی به سادگی کار نمی کند چرا که آنها هرگز دریافت یک تماس" پترسون نوشت. "حتی بیشتر خسته کننده بسیاری از ترکیبات اعلام کرده اند که آنها را منتظر نگه دارید برای مدت طولانی تنها به طور ناگهانی قطع شده یا در حالی که آنها در حال برگزاری و/یا زمانی که آنها در نهایت رسیدن به یک نماینده."

تبلیغات

بسیاری از افراد شماره های شماره گیری EDD مراکز تماس را به زبان موانع است که جلوگیری از آنها را از تکمیل فرایند ادعا آنلاین و یا چهره آنها موانع تکنولوژیکی از جمله عدم دسترسی به اینترنت که Vigne می گوید و به خصوص یک موضوع برای کارگران کم درآمد است.

نیروی انسانی یکی از مشکلات که مانع پردازش ادعای هر دو تلفن و آنلاین.

مالیات فدرال بر کارفرمایان می پردازد برای دولت هزینه نیروی انسانی به ادعا و تخصیص ساخته شده بر اساس caseloads. با بیکاری در پایین ترین رکورد در سطح در سال های اخیر بودجه فدرال به دولت برای اداره بیکاری 30 درصد کاهش یافته در دهه گذشته گفت: Maurice Emsellem مدیر این نمایشگاه فرصت برنامه ملی قانون استخدام پروژه در برکلی است.

"این در واقع یک رونق یا رکود وضعیت" Emsellem گفت.

به عنوان یک نتیجه تعداد EDD کارکنان اختصاص داده شده به میدان تقسیم که در آن بسیاری از مدعیان پردازش می شوند کاهش یافته است از 3,067 در سال 2010 در طول رکود بزرگ به 1,516 در سال جاری خبر داد.

"شما کردم نیمی از کارکنان انجام کار بیشتر" هیل گفت.

این EDD است نقل مکان کرد به پر کردن برخی از شکاف در آوردن بازنشستگان و انتقال صدها نفر از کارکنان دولت از دیگر مشاغل برای کمک به روند جدید ادعا و پاسخ به تماس های تلفنی کالیفرنیا کار, منشی, جولی Su گفت: در ضبط بیانیه روز شنبه در Facebook.

"من نمی خواهم به اذعان چالش های مردم می تواند داشته باشد. من می دانم که می توان آن را خسته کننده" Su گفت. "ما در حال پرتاب همه چیز را در این حق در حال حاضر."

او گفت: این سازمان در حال کار سخت برای به دست آوردن ادعای خام ظرف سه هفته.

دولت ایالات متحده استاندارد نیاز به 90 درصد از ادعا برای مزایای بیکاری برای پردازش در عرض 21 روز و کالیفرنیا قادر به ماندن نزدیک به این تعداد در ماه فوریه با توجه به تازه ترین گزارش وزارت کار ایالات متحده. در هفته پایان Feb. 29 بخش گفت کالیفرنیا پردازش 85.7 درصد از اول ادعا می کند در عرض 21 روز.

Vigne گفت: بیش از گفتن خواهد بود عملکرد در ماه مارس زمانی که ادعا می کند سر به فلک کشید.

مقامات دولت نمی خواهد نسخه های جدیدتر اعداد اما گفت: "بازده" از جمله چشم پوشی از برخی از تایید تا پس از چک صادر شده است و پردازش بسیاری از ادعا می کند از طریق یک سیستم خودکار اجازه می دهد در اکثر مدعیان به پایان خواهد رسید ظرف مدت سه هفته.

یک بار اضافی $600 از بسته محرک اقتصادی فدرال اجرا می شود یکی دیگر از ضعف در کالیفرنیا سیستم خواهد بود بیشتر آشکار: سود مقدار نگه داشته تا با تورم به عنوان آنها را در کشورهای دیگر.

مزایای پرداخت می شود با مالیات پرداخت شده توسط کارفرمایان در اولین $7,000 از یک کارمند حقوق و دستمزد اما کالیفرنیا افزایش یافته است که مقدار مشمول مالیات پس از سال 1984 Emsellem گفت.

به عنوان یک نتیجه متوسط هفتگی سود در کالیفرنیا است که تنها 25 درصد از $1,340 میانگین هفتگی دستمزد در کشور, بنابراین افرادی که از دست دادن شغل تنها بخش کوچکی از درآمد خود را ترمیم کرد.

مقامات منتخب شده اند و تمایلی به افزایش مالیات بر کارفرمایان بنابراین مشکل مالی رشد کرده است.

"آن را بدست خیلی بدتر" Emsellem گفت. "سیاسی پویا است که کارفرمایان را تحت فشار قرار دادند به عقب بر روی هر نوع از اصلاحات مالی."

مستقل قانونی تحلیلگر دفتر روز پنجشنبه گفت که مقامات باید این گزینه از افزایش مزایای بیکار کالیفرنیا یا از طریق دادن همه حداکثر سود بارگیری از $450 و یا با اضافه کردن 100 دلار در هر هفته در بالای فدرال محرک پرداخت. هر دو گزینه در مورد هزینه $1 میلیارد دلار در ماه اضافی دفتر تخمین می زند.

هزینه های می تواند تحت پوشش با در نظر گرفتن یک وام از دولت فدرال است. زمانی که ایالات متحده به اندازه کافی پول ندارد به پرداخت نرخ بیکاری در طول رکود ایالات قرض گرفتن از دولت های فدرال بیکاری صندوق و پول پرداخت شده است در بخشی با مالیات بالاتر به طور موقت قرار داده شده بر روی کارفرمایان.

کالیفرنیا را از طریق رفت که با رکود بزرگ هنگامی که آن را تا به حال به قرض $10.7 میلیارد دلار از واشنگتن است. که وام تنها پرداخت به طور کامل در سال 2018 اما در عین حال کالیفرنیا مجبور به پرداخت صدها میلیون دلار از سود خود را فدرال بدهی.

در سال 2019 قبل از همه گیر کالیفرنیا جمع آوری $5.9 میلیارد دلار در مالیات بیمه بیکاری از کارفرمایان و صادر شده حدود 5.5 میلیارد دلار در مجموع مزایای.

بیشتر قرض گرفتن اجتناب ناپذیر است نه تنها توسط کالیفرنیا بلکه با بسیاری از کشورهای دیگر به دلیل بزرگی از مشکل بیکاری ناشی از این بیماری همه گیر هیل گفت.

فدرال استاندارد است که دولت ها باید حفظ رزرو قادر به پرداخت یک ماه از ادعا در طول رکود اقتصادی اما Emsellem گفت که در پایان سال 2019 کالیفرنیا به حال کمتر از چهار ماه از ذخایر.

"اگر این خطر را بسیار طولانی ترین کشورهای در حال رفتن برای پایان دادن به قرض گرفتن از دولت فدرال و آن را به صورت کاملا" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب