تحت فشار هاروارد می گوید آن را رد ما کمک

CAMBRIDGE, Mass. - دانشگاه هاروارد اعلام کرد که روز شنبه آن را به نوبه خود به پایین $8.7 میلیون در فدرال coron

توسط MINERALNEWS در 4 اردیبهشت 1399

CAMBRIDGE, Mass. - دانشگاه هاروارد اعلام کرد که روز شنبه آن را به نوبه خود به پایین $8.7 میلیون در فدرال coronavirus امداد یک روز پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن excoriated ثروتمند آیوی لیگ مدرسه بیش از پول مالیات دهندگان آن ایستاده بود به دریافت خواهید کرد.

از آن پس اقدامات مشابه در دانشگاه استنفورد و پرینستون دانشگاه گفت که آنها بیش از حد خواهد شد را رد میلیون ها دلار در بودجه فدرال در حال رشد در میان موشکافی ثروتمند کالج ها.

مقامات در دانشگاه هاروارد گفت: این مدرسه هنوز هم چهره های مهم چالش های مالی با توجه به همه گیر خواهد شد اما رد پول بیش از نگرانی هایی است که "تمرکز شدید توسط سیاستمداران" را تضعیف برنامه های امداد ایجاد شده توسط کنگره است.

"در حالی که ما درک می کنیم هر گونه تخصیص مجدد این منابع یک موضوع برای وزارت آموزش و پرورش, ما امیدواریم که که توجه ویژه ای داده خواهد شد و به ماساچوست موسسات که در حال تلاش برای خدمت به جوامع خود و پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان خود را از طریق این مشکل و به چالش کشیدن بار" دانشگاه هاروارد در بیانیه ای گفت.

کنگره ارائه شده است که 14 میلیارد دلار به این کشور کالج ها و دانشگاه ها به عنوان بخشی از یک $2.2 تریلیون نجات بسته است. مدارس اختصاص داده شد تغییر نرخ های مبادله ای بر اساس اندازه و تعداد دانش آموزان آنها آموزش از پس زمینه فقیر.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: دانشگاه هاروارد "نباید مصرف" سهم خود را به دلیل آن است که این ذخایر مالی. آن را تکرار نگرانی از دیگر منتقدان از جمله برخی از فارغ التحصیلان که گفت هاروارد نیاز ندارد و می تواند با تکیه بر آن نزدیک به 40 میلیارد دلار موقوفه.

وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos روز چهارشنبه گفت: دیگر غنی مدارس باید رد بودجه. مرفه مدارس که در درجه اول خدمت به دانش آموزان کم درآمد "لازم نیست و یا سزاوار اضافی مالیات دهندگان بودجه" او در بیانیه ای گفت.

"مدارس با اوقاف باید درخواست بودجه بیشتر می تواند به دانش آموزان داده شده که نیاز به حمایت بیشتر است. این نیز مهم است برای کنگره برای تغییر قانون به مطمئن شوید که هیچ بیشتر مالیات دهندگان بودجه به نخبگان ثروتمند, موسسات," او گفت:.

تنها چند ساعت بعد از دیابت جاش هاولی R-Mo. گفت: او معرفی قوانین برای جلوگیری از کالج ها از دریافت coronavirus امداد در صورتی که اوقاف با شکوه $10 میلیارد دلار است. تحت این پیشنهاد کسانی که از مدارس می تواند دسترسی فدرال امداد تنها پس از آنها صرف سهم زیادی از پول خود را — مقدار 10 برابر اندازه خود فدرال سهم — مستقیم کمک های اولیه برای دانش آموزان است.

حدود ده ایالات متحده مدارس را اوقاف به اندازه کافی بزرگ بود تحت تاثیر این پیشنهاد.

بالاتر از بودجه آموزش و پرورش شد به منظور کمک به دانشگاه و دانش آموزان در مواجهه با ضرر و زیان مالی باعث این بیماری همه گیر. اگر دانشگاه قبول کمک های مالی آنها نیاز به صرف حداقل نیمی مستقیم کمک های مالی برای دانش آموزان است. دانشگاه هاروارد قبلا متعهد به هزینه های کل آن به اشتراک گذاری در دانش آموزان و در روز چهارشنبه گفته است که "به طور کامل متعهد به ارائه پشتیبانی مالی است که به آن وعده داده شده به دانش آموزان خود را."

استنفورد است که وقف از حدود 28 میلیارد و گفت: از آن گفت: وزارت آموزش و پرورش در روز دوشنبه آن را رد $7.4 میلیون دلار اختصاص داده شده در این بسته است. این مدرسه گفت: می خواستم آن را به رایگان کمک های مالی به کارگردانی کوچکتر کالج که در حال حاضر به صورت یک "تهدید وجودی" به دلیل بیماری همه گیر. دانشگاه استنفورد می گوید آن را هنوز هم "کاملا متعهد" به ارائه کمک های مالی به دانش آموزان است.

مقامات در پرینستون گفت: آنها را رد 2.4 میلیون دلار در کمک های اولیه, اما نه به دلیل فشار از DeVos. این مدرسه گفت: این تصمیم پس از وزارت آموزش و پرورش با صدور دستورالعمل جدید منع بودجه از رفتن به دانش آموزان در فدرال اقدام معوق برای ورود دوران کودکی برنامه برای مهاجران که آورده بودند به کشور غیر قانونی است. این مدرسه که دارای یک $26 میلیارد وقف گفت: قوانین مغایر با پرینستون ارزش.

دانشگاه هاروارد نیز گفت: "در حال تحول ارشاد" در اطراف بودجه میان به تصمیم گیری آن است.

بیش از 300 دانشگاه اعطا شد سهم بیشتری از دانشگاه هاروارد از جمله برخی که همچنین رتبه در میان ملت ثروتمندترین. دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بود که وقف از 5.7 میلیارد دلار در سال گذشته اختصاص داده شد نزدیک به 20 میلیون دلار است. دانشگاه کلمبیا با وقف از 11 میلیارد دلار بود اختصاص داده شده حدود 13 میلیون نفر است.

عمده دانشگاه های دولتی دریافت بسیاری از بزرگترین سهام از جمله دانشگاه ایالتی آریزونا که اعطا شد $63.5 میلیون و دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا سیستم با 55 میلیون دلار.

ثروتمند کالج ها رو فشار جدید به رد بودجه در میان مشابه اعتراض بیش از عمده شرکت هایی که دریافت کمک های اضطراری به معنای برای کسب و کارهای کوچک. Shake Shack برگر امپراتوری گفت: این امر بازگشت یک مبلغ 10 میلیون وام پس از مواجهه با خشم عمومی.

اما برخی از ثروتمندترین دانشگاه هنوز برنامه ای برای گرفتن بودجه. دانشگاه کرنل با $7.3 میلیارد وقف می گوید: این برنامه به قبول $12.8 میلیون دلار در امداد رسانی و استفاده از آن به طور کامل در دانش آموز کمک های مالی. دانشگاه نوتردام گفت: آن را نیز قبول آن $5.8 میلیون سهم و مستقیم آن را به دانش آموزان است. مدرسه موقوفه بالغ بر $11.3 میلیارد دلار است.

دیگر مرفه دانشگاه تماس گرفته توسط آسوشیتد پرس از جمله دوک و دانشگاه کلمبیا گفت: آنها هنوز به تصمیم گیری در بودجه.

نمرات از دانشکده ها می گویند که آنها گرفته اند سنگین بازدید به آنها بازپرداخت پول به دانش آموزان برای مسکن پس از دانشگاه های بسته شده در ماه گذشته. بسیاری از در حال از دست دادن میلیون ها نفر در فروش بلیط بعد از ورزش فصول کوتاه قطع شد و برخی از دست داده اند بزرگ سهام خود موقوفات در میان نوسانات در بازار سهام است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

برخی از کالج ها شروع کردند به کارکنان برای جلوگیری از عمیق تر بعد از اخراج و برخی از کالج ها مجبور به تعطیل دائم در میان بحران مالی است.

تری Hartle ارشد معاون رئیس جمهور با شورای آمریکایی در آموزش و پرورش, انجمن کالج رئیس جمهور گفت: کنگره نمی رد هر نوع موسسه که آن را ایجاد فرمول مورد استفاده برای توزیع بودجه. به جای نمایندگان مجلس گفت: تمام دانشگاه های واجد شرایط برای دریافت فدرال بودجه آموزش و پرورش شد واجد شرایط برای تسکین.

"همه مدارس به معنی تمام مدارس: آرایشگر, کالج, رقص, مدارس, کالج عموم معامله انتفاعی مدارس و نخبگان دانشگاه گفت:" تری Hartle گروه ارشد معاون رئیس جمهور. "کنگره می تواند داشته باشد اما رد هر دسته از نهاد است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن