قادر به سفر به مکه مسلمان جامعه دارای درایو از طریق حج

بزرگنمایی این تصویر Yaseen خان, 6, پرتاب سنگ در یک ستون به معنای بیرون کشیدن مراسم رانندگی دور شیطان

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Yaseen خان, 6, پرتاب سنگ در یک ستون به معنای بیرون کشیدن مراسم رانندگی دور شیطان در حج. دانیلا Cheslow/WAMU پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دانیلا Cheslow/WAMU

در یک دایره ترافیک در مریلند مونا Eldadah تماشا پدر خود را آهسته در محافل.

هادی رهنما, 77 بود و راه رفتن در اطراف یک سیاه و سفید, مکعب, ماکت کعبه در حرم مکه برای نشان دادن طوافیا مراسم نماز که مسلمانان انجام زمانی که آنها بازدید از حرم در حج.

Eldadah اصلاح پدرش.

"هیچ پدر ایده این است که این خودرو است که در واقع رفتن به انجام طواف" او گفت:. "این یک درایو-از طریق."

این زمان از سال زمانی که بسیاری از مسلمانان انجام زیارت به مکه.

اما coronavirus همه گیر باعث شده است تا عربستان سعودی را به محدود کردن دسترسی به تعداد محدودی از سعودی ها و خارجی ها زندگی می کنند در داخل این پادشاهی است.

بنابراین Eldadah و پدرش در یک مدل نسخه از حاج یکشنبه گذشته در سندی Spring, Md., انجام می شود با ماشین به امن نگه داشتن مردم از COVID-19.

رهنما تا به حال ساخته شده املاک زیارت به مکه سه بار که او پیوست و یک رودخانه از مسلمانان همه لباس سفید گردان در اطراف سیاه بنای تاریخی است.

"هیچ کس نمی داند که آیا آنها ضعیف و یا آنها غنی یا هر چیز دیگری. برابری 100 درصد," او گفت:. "و که زیبایی همه چیز است."

Eldadah, 43, برنامه ریزی شده بود در مکه این هفته با پوشیدن یک جریان سفید دوزی نیام که او مادر در قانون عینک در خود حج.

او مدیر خلاق از موج بعدی مسلمان ابتکار یک Montgomery County, Md. گروه اسلامی که در دیدار در کنفرانس مراکز. او به پیشنهاد همکاران او که در آنها تصرف روح تعطیلات با ماشین — بسیار شبیه به یک درایو برای دیدن چراغ های کریسمس.

"همه شما در حال انجام است و نوع نگاه کردن به بیرون از پنجره خود را," او گفت:. "اما شما در جشن این فصل است. بنابراین من گفت: شما می دانید ما می تواند انجام دهد همین است."

Eldadah میزبانی مسخره زیارت در سندی دوستان بهار مدرسه که در آن دو فرزند خود را به مدرسه رفت و یک سوم است برای شروع در پاییز. Eldadah عینک تعطیلات نیام و یک ماسک صورت و کارگردانی مهمانان به ایستگاه های که در آن آنها می توانند reenact مراسم او گم شده بود.

در مکه یک رودخانه از مسلمانان همه لباس سفید محافل بوده است. در مقابل در سندی بهار Hondas و Teslas سوار در اطراف یک نمونهای از این بنای ساخته شده از سیاه جامه فلانل یا پشمی بخور بیش از لوله های پی وی سی.

مذهبی سخن آن بود و نه یک جایگزین برای واقعی حج است که همه مسلمانان باید سعی کنید در طول عمر خود.

بازدید کننده می تواند بشنود زنده مناجات از نماز خوانده در "عرفات" است که زائران در سفر حج به مناسبت که در آن حضرت محمد به آخرین خطبه.

که معنی دار برای Ranwa Abdelnabi, 45, که به تازگی از مصر با همسر و دخترش. او گفت: از چند ماه گذشته شده است جدا.

"از آن زمان به واقعا ایجاد روابط قوی به طوری که همه گیر است و نه کمک که" Abdelnabi گفت.

در یکی دیگر از ایستگاه 6 ساله Yaseen خان تکیه از یک وانت به پرتاب سنگریزه در یک مقوا ستون. که برانگیخته مناسک حج از سنگ به بیرون راندن شیطان است.

پدرش Faisal Khan, 41, گفت: او شده است اجتناب از مساجد به دلیل بیماری همه گیر. اما او هنوز هم می خواستم به یاد او دو پسر مورد تعطیلات.

"این قطعا احساس بسیار امن تر زمانی که ما در یک ماشین نزدیک به یک دسته از مردم است. این واقعا خوب چه آنها گفت:" خان.

مدارس اسلامی اغلب کودکان آموزش با استفاده از یک مینیاتور حج گفت: Hurunnessa Fariad که سر توسعه در همه دالس منطقه مسلمان جامعه مرکز در Sterling, Va., یکی از بزرگترین مساجد در کشور است. کسانی که در داخل زیارت عمدتا لغو این سال, اما. Fariad گفت که او هرگز شنیده از یک درایو-از طریق.

"این سال برای اولین بار من تو را دیدم که به دلیل COVID. من فکر کردم آن بود واقعا زیبا بود به نگه داشتن بچه ها و خانواده ها درگیر," او گفت:.

این نوآوری بخشی از یک روند در سراسر ادیان به دنبال راه های جدید برای نگه داشتن ایمان در طول یک بیماری همه گیر. یکی لس آنجلس کانتور ریاست بیش از یک "ماشین حکم کتاب مقدس" جشن در یک پارکینگ. کلیساها میزبانی رانندگی در خدمات.

Fatimeh Asi 38 ساله خانه دار و مادر سه دختر گفت که او در بر داشت درایو-از طریق طراوت. در مریلند مینی حج او پا را از آبی تسلا ایستاده بود و نقاب با دوستان در نزدیکی پارکینگ. او گفت: او مشخص شده در ماه رمضان با تنظیم به زوم موعظه و دیگر تعطیلات با کوچکتر و جمع های خانوادگی اما به ندرت دیدم اعضای جماعت در این بیماری همه گیر.

"این اولین بار است که واقعی واقعی-مقابله جامعه احساس بچه ها من احساس مانند آنها در حال دیدن بقیه جامعه" او گفت:. "این اولین بار است."

Eldadah تخمین می زند حدود 500 نفر آمد به درایو-از طریق زیارت. بازدید کنندگان همچنین در سمت چپ حدود 2000 دلار در کمک های مالی برای نیازمندان, او گفت:. Eldadah گفت او امیدوار است که "حجاج" سوار دور الهام به رفتن در سفر واقعی را هنگامی که آن را ممکن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن