سازمان ملل متحد می گوید بیش از 60 کشته در تجدید خشونت در سودان دارفور

قاهره - یک دوره جدید از خشونت ها در سودان جنگ زده دارفور منطقه را ترک کرده است بیش از 60 نفر کشته شدند سازمان

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399

قاهره - یک دوره جدید از خشونت ها در سودان جنگ زده دارفور منطقه را ترک کرده است بیش از 60 نفر کشته شدند سازمان ملل متحد روز یکشنبه گفت. درگیری تهدید به از خط خارج شکننده گذار به دموکراسی بیش از یک سال پس از نظامی ایران از دیرین مستبد Omar al-Bashir.

سازمان ملل برای هماهنگی امور انسان دوستانه در سودان گفت: حدود 500 مردان مسلح روز شنبه با حمله به روستای Masteri واقع 48 کیلومتر (30 مایل) جنوب Genena این استان از غرب دارفور استان است.

درگیری بین Masalit و دیگر قبایل عرب در این منطقه آغاز شده و در اوایل روز شنبه به طول انجامید و تا اواخر روز شنبه دولت-اجرای سونا خبرگزاری گزارش با استناد به منابع بی نام. مقامات محلی خواسته نظامی تقویت کننده ها برای توقف درگیری در این گزارش گفت:.

این سونا گزارش را ارائه نمی دهد مرگ و میر, اما گفت که ده ها تن از مردم کشته و یا زخمی شده اند و بیش از 60 زخمی شدند گرفته شده با هلیکوپتر به Genena برای درمان.

یک تایید نشده تعداد خانه ها را غارت کردند و سوخته در روستا همراه با نیمی از بازار محلی OCHA گفت. این روستا در مرز چاد.

این حمله باعث شد حدود 500 نفر شروع به اعتراض اردوگاه در مقابل Masalit سلطان خانه یک راه حل میزبانی حدود 4,200 آوارگان داخلی در Masteri U. N. آژانس گفت. معترضان خواستار مقامات برای حفاظت از آنها در برابر حملات است.

سودان در شکننده مسیر دموکراسی پس از یک قیام منجر به سرنگونی al-Bashir در مارس 2019. یک نظامی و غیرنظامی دولت در حال حاضر قوانین کشور تا زمانی که انتخابات احتمالا در اواخر سال 2022.

چنین درگیری یک چالش مطرح به تلاش های دولت برای پایان دادن به دهه شورش در مناطق مانند دارفور که در آن زندگی بسیاری از افراد در اردوگاه برای آوارگان و پناهندگان است. Al-Bashir چهره های بین المللی به اتهام نسل کشی و جنایت علیه بشریت بیش از یک scorched-earth مبارزه با شورشیان در دارفور در 2000s.

روز شنبه حمله شد و آخرین در یک سری از حملات در این منطقه است. OCHA مستند حداقل هفت از جولای 19-26 که در سمت چپ دهها کشته و یا زخمی شدند.

هفته گذشته مقامات محلی در غرب دارفور اعلام کرد 24 ساعت منع رفت و آمد در Genena به خطر انداختن دسترسی به, تغذیه, آب و فاضلاب, آموزش و پرورش, بهداشت و درمان و دیگر خدمات اساسی OCHA گفت.

درگیری آمده اند در وسط فصل کشاورزی و افزایش نیازهای انسانی در منطقه است. حدود 2.8 میلیون نفر در منطقه دارفور در حال تخمین زده می شود مواد غذایی به شدت ناامن از ماه ژوئن تا سپتامبر بیش از 545,000 از آنها در غرب دارفور به تنهایی OCHA گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن