سازمان ملل متحد می گوید افغانستان تلفات ملکی توسط 13 ٪ در این سال

کابل - افغانستان شاهد 13 درصد کاهش در تعداد غیر نظامیان کشته و زخمی در خشونت در سراسر این کشور در شش ماه اول س

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399

کابل - افغانستان شاهد 13 درصد کاهش در تعداد غیر نظامیان کشته و زخمی در خشونت در سراسر این کشور در شش ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته, با توجه به U. N. گزارش دوشنبه منتشر شد.

گزارش اعتبار کاهش تلفات در بخشی از آن به کاهش عملیات توسط نیروهای بین المللی که در حال حاضر تنها عمل می کنند زمانی که بر نام و در حمایت از نیروهای افغان و همچنین به کاهش در تعداد حملات توسط گروه دولت اسلامی.

این گزارش تأکید هنوز تلفات سنگین جنگ همچنان به تحمیل بر مردم غیر نظامی — می فرستد و خشن پیام به هر دو طالبان و دولت افغانستان نیروهای کرد و گفت تلفات ملکی ناشی از این طرف متخاصم در این کشور همچنان بالا است.

این گزارش می آید در مقابل افت ایالات متحده آمریکا-طالبان توافق صلح امضا شده در پایان ماه فوریه و تبلیغ به عنوان بهترین امید برای صلح در افغانستان پس از چند دهه از جنگ. در حالی که ایالات متحده و ناتو در حال حاضر شروع به کاهش نیروهای نظامی خود را استحکام فاز دوم این معامله — که خواستار مذاکرات بین طالبان و دولت کابل — شده است به تعویق افتاد. خیلی از این تاخیر شده است به عنوان یک نتیجه از کابل با بی میلی به آزادی برخی از زندانیان طالبان شناسایی شده برای انتشار به عنوان بخشی از توافق است.

U. N. گزارش گفت: 1,282 نفر کشته در خشونت در شش ماه اول سال 2020 در افغانستان و 2,176 زخمی شدند. که نشان دهنده به طور کلی 13 درصد کاهش از مدت مشابه در سال 2019. در این گزارش گفت: U. N. ثبت شده بود 17 حملات باعث تلفات غیرنظامیان در شش ماه اول سال 2020 از 97 حملات در همان آخرین دوره سال است.

"در زمانی که دولت افغانستان و طالبان را یک فرصت تاریخی به گرد هم می آیند در میز مذاکره برای صلح غم انگیز واقعیت این است که جنگ ادامه دارد, تحمیل وحشتناک آسیب به غیر نظامیان هر روز" گفت: دبورا لیون سر از U. N. ماموریت در افغانستان است.

تلفات غیرنظامیان از حملات هوایی انجام شده توسط نیروهای افغان سه برابر شده در شش ماه اول سال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته است. نیروهای امنیتی افغان مسئول 23 درصد از تلفات ملکی در حالی که طالبان مسئول بودند با 43% این گزارش گفت:.

"من مصرانه از طرفین به مکث به تأمل در سرد حوادث و آسیب است که آنها باعث به مردم افغانستان به عنوان مستند در این گزارش به اقدامات قاطع برای توقف قتل عام و به میز مذاکره گفت:" لیون.

زنان و کودکان ادامه به طور نامتناسبی تحت تاثیر مستقیم و غیرمستقیمی از درگیری های مسلحانه متشکل از بیش از 40 درصد از کل تلفات ملکی معنی هر دو کشته و زخمی در این گزارش گفت:.

در این گزارش اشاره کرد که کودکان در افغانستان به ویژه آسیب پذیر هستند به سوء استفاده توسط هر دو طرف از جمله در حال استخدام برای مبارزه با.

هفته گذشته دولت یمن به کشته شدن حداقل 14 نفر در هرات بسیاری از آنها زنان و کودکان است. صدها نفر از مردم جمع شده بودند در استان ادراسکان منطقه به استقبال خانه سابق طالبان جنگنده از زندان آزاد زمانی که هواپیما گزارش می زد جمع آوری شده است.

دولت کمک به اعتصاب قرار گرفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب