سازمان ملل متحد می گوید ارتش افغانستان به اشتباه اخراج خمپاره که منجر به کشته شدن 23

کابل - U. N. ماموریت در افغانستان گفت: یافته های آن نشان می دهد که نیروهای افغان تا به حال به اشتباه اخراج خمپ

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

کابل - U. N. ماموریت در افغانستان گفت: یافته های آن نشان می دهد که نیروهای افغان تا به حال به اشتباه اخراج خمپاره این هفته در شلوغ بازار در جنوب ولایت هلمند که تحمیل سنگین تلفات ملکی.

یک خودرو بمب گذاری و خمپاره زده بازار افغان روز دوشنبه کشته شدن 23 نفر از جمله کودکان با توجه به بیانیه ای از یک والی ، هر دو طالبان و نیروهای افغان سرزنش یکدیگر برای حمله است.

یک سری از توییت اواخر سه شنبه از سازمان ملل متحد در افغانستان یا یوناما گفت که "چند منابع معتبر" باید تأکید کرد که ارتش افغانستان اخراج "خمپاره در پاسخ به طالبان آتش از دست رفته (را) در نظر گرفته شده و هدف است."

که نشان می دهد وجود یک نبرد بین طالبان و نیروهای افغان در زمان حمله.

U. N. نداد چگونه ماموریت خود را به کسانی که یافته.

توییت گفت: هر دو طرف در جنگ در افغانستان "باید مبارزه را متوقف کند در غیر نظامی-مناطق پرجمعیت از جمله مبارزه باعث شده است که هزاران نفر از تلفات ملکی. یوناما همچنین مصرانه از دولت افغانستان "به راه اندازی تحقیقات مستقل تیم روز دوشنبه حادثه" و ارائه کمک های خود.

دولت افغانستان اصرار داشت هیچ عملیات نظامی در تحت کنترل طالبان در منطقه در زمان حمله. وزارت دفاع در پاسخ روز چهارشنبه به U. N. توییتهایی تکرار این بیانیه اضافه کرد که افغانستان خمپاره نمی تواند رسیدن به مخابرات بازار را از پست های بازرسی.

شهروندان اغلب در تیراندازی گرفتار جنگ — حتی به عنوان نیروهای افغان می گویند که آنها در حال هدف قرار دادن شورشیان و نه غیر نظامیان در ضد شبه نظامی در عملیات. A U. N. گزارش در ماه مه سرزنش طالبان برای کشتن و یا زخمی شدن تعداد 208 غیرنظامیان در ماه آوریل و همچنین گفت که عملیات انجام شده توسط نیروهای افغان کشته و یا زخمی 172 شهروندان است.

این حمله در ولایت هلمند آمد به واشنگتن ویژه صلح فرستاده زلمای خلیل زاد است دوباره تفریحی این منطقه تلاش و فشار به روند صلح رو به جلو است. وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo در دوشنبه ویدئو کنفرانس با طالبان تحت فشار شورشیان برای کاهش خشونت در افغانستان است.

شده اند وجود دارد انتظارات است که مذاکرات بین دولت افغانستان و نمایندگان طالبان احتمالا می تواند شروع این ماه در دوحه قطر که در آن طالبان حفظ یک دفتر سیاسی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


bitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب