گزارش سازمان ملل: کره شمالی مقامات مورد آزار قرار گرفته عودت زنان

ژنو - سازمان ملل و دفتر حقوق بشر گزارش روز شنبه که نمرات کره شمالی زنانی که تا به حال سفر خارج از کشور در یک ج

توسط MINERALNEWS در 7 مرداد 1399

ژنو - سازمان ملل و دفتر حقوق بشر گزارش روز شنبه که نمرات کره شمالی زنانی که تا به حال سفر خارج از کشور در یک جستجو از جان گذشته برای کار مورد آزار قرار گرفته بودند توسط مقامات امنیتی و پلیس از طریق ضرب و شتم بازداشت در شرایط غیر بهداشتی undernourishment و تهاجمی بدن جستجوهای پس از ارسال به صفحه اصلی.

سازمان ملل متحد دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر ارائه یافته های یک گزارش جدید که مدعی "های متعدد و جدی نقض حقوق بشر توسط دولت امنیتی و مقامات پلیس" در کره شمالی بر اساس 100 حساب از زنان بازداشت شده در مرموز کشور از سال 2009 تا سال 2019 پس از اینکه به زور به خانه بازگشت.

زنان به صحبت کرد U. N. حقوق بشر مقامات در نهایت پس از فرار از کره شمالی پس خود بازداشت.

شهادت نشان می دهد زنانی که اغلب سقوط به بازداشت قاچاقچیان انسان در مواجهه پیوند کار و یا بهره برداری جنسی در کشورهای دیگر — پس از آن تلقی می شد خائن و یا برای تماس با گروه های مسیحی در خارج از کشور پس از بازگشت خود را.

"دلخراش است برای خواندن این داستان از زنان که خود فرار کرد کشور به دنبال به پایان می رسد دیدار, اما کسانی که به پایان رسید تا بودن مجازات" کمیساریای عالی میشل باشله در بیانیه ای گفت و همراه با گزارش. او گفت: زنان "باید به مراقبت از گرفته شده است, نه بازداشت شده و در معرض بیشتر نقض حقوق بشر است."

"این زنان باید حق و عدالت و حقیقت و غرامت," او اضافه شده است.

کره شمالی ماموریت دیپلماتیک در ژنو بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

U. N. حقوق اداری نیز نامیده می شود در کشورهای خارجی که در آن زنان فرار کرد — در زمان های همسایه از جمله چین — احترام به اصل "عدم اجبار" و یا عدم بازگشت افراد به کشورهایی که در آن آنها می تواند یک خطر واقعی نقض حقوق بشر است.

"این حساب نشان می دهد یک بار دیگر ماهیت سیستمیک از نقض حقوق بشر در کره شمالی و نیاز به نگه داشتن به دنبال مسیرهای مناسب پاسخگویی به چنین جنایات" شیلی گفت: استفاده از مخفف کره شمالی با نام رسمی آن جمهوری دموکراتیک خلق کره است.

این گزارش تنها متمرکز بر زنان بود که به خارج فرار کردند و نه بسیاری از مردم برگزار شد در زندانهای سیاسی در کره شمالی که اعتقاد به همچنین یک سایت از نقض حقوق بشر است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب