مجمع عمومی سازمان ملل برای تصمیم گیری در رقیب COVID-19 قطعنامه

تانزانیا تانزانیا - چگونه باید U. N. مجمع عمومی و 193 عضو پاسخ دادن به این بیماری همه گیر کوروناویروس? اعضای ف

توسط MINERALNEWS در 13 فروردین 1399

تانزانیا تانزانیا - چگونه باید U. N. مجمع عمومی و 193 عضو پاسخ دادن به این بیماری همه گیر کوروناویروس? اعضای فرستاده شده اند دو رقیب قطعنامه برای در نظر گرفتن و تحت قوانین رای گیری نهاد به دلیل جهانی بدن نیست برگزاری جلسات اگر یک کشور اشیاء وضوح شکست خورده است.

یک قطعنامه که بیش از 135 شرکت حامیان خواستار "تشدید همکاری های بین المللی را شامل کاهش و شکست همه گیر از جمله تبادل اطلاعات و دانش علمی بهترین شیوه و با استفاده از دستورالعمل های مربوطه توصیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی است."

دیگر اسپانسر شده از طرف روسیه با حمایت از جمهوری آفریقای مرکزی کوبا و نیکاراگوئه و ونزوئلا نیز به رسمیت می شناسد نقش رهبری که در مبارزه با این بیماری همه گیر اما آن را خواستار رها کردن تجارت جنگ و اجرای اقدامات حمایتی و اعمال تحریمهای همه جانبه و بدون شورای امنیت سازمان ملل تصویب.

مجمع عمومی رئیس جمهور Tijjani محمد-Bande ارسال هر دو قطعنامه به تمام کشورهای عضو در اواخر بعد از ظهر دوشنبه در زیر به اصطلاح "سکوت روش" گفت: آنها تا به حال 72 ساعت تا 6 بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا در روز پنج شنبه به ارسال اعتراض و یا شکستن سکوت.

به طور معمول در مجمع عمومی قطعنامه های تصویب شده توسط اکثریت آرا یا با اجماع. اما در این مورد چون سفیران در حال کار از ماموریت های خود را یا از خانه به عنوان یک نتیجه از COVID-19 قانون جدید خواستار سکوت روش برای تمام آرا.

تحت این روش اگر یک کشور با پشتیبانی از رزولوشن آن هیچ کاری نمی کند. اگر آن را مخالف قطعنامه آن را می فرستد یک ایمیل به شکستن سکوت که scuttles قطعنامه ای را تصویب و حتی اگر این حمایت قاطع.

در این مورد هر دو قطعنامه می تواند به تصویب رسید و یا شکست خورده و یا یکی می تواند به تصویب رسید و از سوی دیگر شکست داد.

این قطعنامه خواستار همکاری بین المللی است که با حمایت مالی غنا و اندونزی و لیختن اشتاین و نروژ و سنگاپور و سوئیس و بیش از 130 شرکت حامیان مالی.

این امر همچنین تصریح مجمع عمومی را "تعهد به همکاری های بین المللی و multilateralism و پشتیبانی قوی برای نقش مرکزی سازمان ملل در واکنش جهانی به بیماری کروناویروس 2019 (COVID-19) بیماری همه گیر."

این امر همچنین با تاکید بر لزوم احترام به حقوق بشر و مخالفت با "هر نوع تبعیض و نژاد پرستی و بیگانه ستیزی در پاسخ به این بیماری همه گیر."

این پیش نویس همچنین به رسمیت می شناسد "بی سابقه عوارض این بیماری همه گیر از جمله شدید اختلال به جوامع و اقتصاد و همچنین به جهانی سفر و تجارت و تاثیر مخربی بر معیشت مردم" و "فقیرترین و آسیب پذیرترین سخت ترین ضربه."

نروژ U. N. سفیر مونا Juul به اسوشیتد پرس گفت: "در این لحظه از قطعیت بزرگ جهانی و اضطراب ناشی از COVID-19 آن مهم است برای صدای مجمع عمومی سازمان ملل متحد – به عنوان جهانی بدن از سازمان ملل – شنیده می شود با صدای بلند و روشن است."

"آرزوی ما این است که مجلس به فوریت ارسال یک پیام قوی از وحدت ، همبستگی و همکاری بین المللی," او گفت:. "مردم در سراسر جهان انتظار دارند کمتر از ملل متحد است."

روسیه پیش نویس قطعنامه ای که پیش نویس به عنوان یک "بیانیه همبستگی سازمان ملل متحد در مواجهه با چالش های ناشی از بیماری کروناویروس 2019 (COVID-19)."

آن وعده "به نگاهی جامع و مبتنی بر علم با رویکرد در تشریح پیاده سازی و بهبود اقدامات برای کاهش انتقال معکوس و در نهایت شکست COVID-19" پس که قوانین و توصیه ها و پشتیبانی از کسانی که به مردم و کشورهای تحت تاثیر قرار.

"ما در حال حل و فصل به جلوگیری از مالی گمانه زنی است که مانع دسترسی برای همه ضروری به خدمات مراقبت های بهداشتی و کیفیت بی خطر و موثر و مقرون به صرفه ضروری دارو واکسن و حفاظت شخصی و اقلام مواد غذایی" پیش نویس می گوید.

"ما در حال حل و فصل به همکاری در پرداختن به اختلال در تجارت بین المللی و عدم قطعیت در بازار با توجه به همه گیر کاهش آسیب به اقتصاد جهانی از طریق گسترش COVID-19 و ترویج رشد اقتصادی در سراسر جهان به خصوص در کشورهای در حال توسعه" پیش نویس می گوید.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

تبادل نظر Strzhizhovskiy سخنگوی روسیه U. N. ماموریت گفت: "از نظر ما روسیه پیش نویس بیانیه ... بیشتر نتیجه گرا از جایگزین پیش نویس بیانیه که به اعتقاد ما بیش از حد عمومی است."

"ما نیز آماده به کار بر روی ادغام این دو پیش نویس" او گفت:. "با این حال نویسندگان دیگر ابتکار عمل کاهش یافته است چنین سناریویی."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن