سازمان ملل متحد را تشویق کارشناسان ممکن است به بازدید از تانکر نفت ترکیه

تانزانیا تانزانیا - سازمان ملل متحد روز جمعه گفت در آن تشویق است که یک U. N. تیم ممکن است قادر به بازدید از یک

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399

تانزانیا تانزانیا - سازمان ملل متحد روز جمعه گفت در آن تشویق است که یک U. N. تیم ممکن است قادر به بازدید از یک تانکر نفت لود شده با 1.1 میلیون بشکه نفت خام است که نهنگ در سواحل یمن نما یک خطر جدی به قرمز, دریا, دریایی, زندگی, نمک زدایی گیاهان و حمل و نقل.

شورشیان حوثی که کنترل منطقه ای که در آن کشتی لنگر انداخته اند را تکذیب کرد U. N. بازرسان دسترسی به رگ.

اما U. N. سخنگوی استفان نواز گفت: "مقامات محلی به تازگی نشانه آنها را تایید کند U. N. ماموریت به سایت."

"Wearefollowing تا با آنها در حال حاضر به تایید جزئیات," او گفت:. "ما امیدواریم که لجستیکی ترتیبات خواهد شد به سرعت به اتمام بنابراین این کار می تواند آغاز خواهد شد."

داخلی اسناد و مدارک به دست آمده توسط آسوشیتدپرس ماه گذشته نشان می دهد که آب دریا وارد محفظه موتور از FSO امن تر تانکر که نشده است و برای نگهداری بیش از پنج سال باعث آسیب به خطوط لوله و افزایش خطر غرق شدن. زنگ پوشش داده است بخش هایی از تانکر و گاز بی اثر است که مانع از مخازن از تجمع گازهای قابل اشتعال دارای بیرون درز.

با توجه به AP را در ژوئن 26, گزارش, کارشناسان می گویند تعمیر و نگهداری است که دیگر ممکن است به دلیل آسیب به کشتی غیر قابل برگشت است.

نواز گفت: U. N. باقی مانده است "به شدت نگران" در مورد تانکر.

او گفت: آب در اتاق موتور "می تواند منجر به فاجعه" و "رفع موقت اعمال شده است اما مشخص نیست که چگونه این ممکن است آخرین." او هیچ اطلاعات بیشتر.

نواز گفت: "ارزیابی ماموریت انجام خواهد شد امکان پذیر نور تعمیرات و کمک خواهد کرد که برای تعیین مناسب گام های بعدی."

ایران-حمایت حوثی ها در کنترل غربی دریای سرخ بنادر از جمله راس عیسی, 6 کیلومتر (3.7 کیلومتر) که در آن از FSO امن تر تانکر شده است لنگر از سال 1980s. آنها در جنگ با سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت است که با حمایت یک ائتلاف به رهبری عربستان سعودی و ایالات متحده. رئیس جمهور عابد Rabbu منصور هادی است که در تبعید در عربستان سعودی و دولت او را بهم ریخته.

شناور تانکر ژاپنی ساخته شده کشتی ساخته شده در 1970s و فروخته شده به دولت یمن در سال 1980 به ذخیره تا 3 میلیون بشکه پمپ از نفت در مأرب استان در شرق یمن قبل از آن صادر شد. این کشتی 360 متر (1,181 پا) با 34 مخازن ذخیره سازی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن