شورای امنیت سازمان ملل امیدوار است اسرائیل تصمیم می گیرد در برابر غرب بانک الحاق

تانزانیا تانزانیا - U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ ابراز امیدواری کرد و گفت اسرائیل را بشنود جها

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399

تانزانیا تانزانیا - U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ ابراز امیدواری کرد و گفت اسرائیل را بشنود جهانی تماس و نمی خواهد بروید با الحاق بخش هایی از کرانه آن را تضعیف می کند یک راه حل دو کشور به چندین دهه مناقشه اسرائیل و فلسطین.

U. N. ارشد گفت: در مصاحبه با آسوشیتد پرس که سازمان ملل متحد شده است به طور مداوم انتقال پیام "است که الحاق خواهد بود نه تنها در برابر قوانین بین المللی است اما این امر می تواند یک عامل مهم برای بی ثبات کردن منطقه است."

او جلوتر از بالا و در سطح شورای امنیت سازمان ملل جلسه صبح روز چهارشنبه در خاورمیانه که اسرائیل قصد دارد به ضمیمه حدود 30 درصد از کرانه در خط با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صلح خاورمیانه طرح خاصی به یک موضوع مهم.

اشاره به این حادثه تلخ را صحبت می کنند قبل از جلسات از تروریستها احمد ابوالغيت Gheit و ملل و هماهنگ کننده ویژه در امور خاورمیانه و شمال Nickolay Mladenov. فرانسه که دارای شورای ریاست جمهوری در این ماه گفت: نیمی از وزرای خارجه انتظار می رود برای شرکت همراه با فلسطین و وزیر امور خارجه اسرائیل در سازمان ملل سفیر.

اسرائیل اسیر غرب بانک از اردن در سال 1967 خاورمیانه جنگ و ساخته شده است ده ها تن از شهرک که در حال حاضر خانه به حدود 500000 اسرائیلی اما هرگز به طور رسمی ادعا کرد که آن را به عنوان یک خاک اسرائیل به علت سفت بین المللی مخالف است.

فلسطینی ها با حمایت بین المللی گسترده ای به دنبال این سرزمین به عنوان heartland آینده خود را مستقل از دولت است. بسیاری از جامعه بین المللی می داند اسرائیل در کرانه باختری شهرک سازی های غیر قانونی تحت قوانین بین المللی.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گرفته شده بسیار نرمتر خط به سمت شهرک های اسرائیلی از پیشینیان خود است. با مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد چشم انداز نامشخص در ماه نوامبر اسرائیلی مقامهای ایرانی خواسته اند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به حرکت به جلو با الحاق به سرعت. اسرائیل رهبر جدید ائتلاف مقابله شامل رسمی بند اجازه می دهد او را به حال خود الحاق طرح به دولت شروع ژوئیه 1.

چنین یک طرفه حرکت بود اما داش فلسطینی به امید برقراری دولت مستقل است و به شدت مخالف با فلسطینیان و کشورهای عربی و بسیاری از نقاط جهان است.

اشاره به این حادثه تلخ گفت: الحاق "را تضعیف می کند به اعتقاد من لازم است که یک راه حل دو کشور است که در آن اسرائیلی ها و فلسطینی ها می تواند زندگی می کنند با هم در صلح و آرامش یکدیگر احترام و تضمین هر یک از دیگر امنیت است."

"من امیدوارم که این صدای عقل است که نه تنها معدن آن است که انعکاس سراسر جهان شنیده خواهد شد توسط مقامات اسرائیل و الحاق نمی گیرد در جولای 1," او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن