سازمان ملل متحد مورد حمایت دولت در لیبی تعلیق مذاکرات پس از حمله

ژنو - سازمان ملل-حمایت دولت در لیبی گفت: آن را به حالت تعلیق مشارکت خود را در مذاکرات ژنو با هدف محور شکننده آ

توسط MINERALNEWS در 30 بهمن 1398

ژنو - سازمان ملل-حمایت دولت در لیبی گفت: آن را به حالت تعلیق مشارکت خود را در مذاکرات ژنو با هدف محور شکننده آتش بس در شمال کشور آفریقایی پس از یک حمله در طرابلس استراتژیک بندر.

کشور متخاصم طرفه بود از سر خود U. N.-میانجیگری نظامی ایران در اوایل روز شنبه با این حال نیروهای نظامی فرمانده خلیفه Hifter شدت حملات خود در لیبی سرمایه است.

آن را به نظر می رسد برای اولین بار چنین حمله طرابلس بندر پس از Hifter نیروهای خود را آغاز کرد محاصره شهر تقریبا یک سال پیش.

این کشور را ملی نفت شرکت که غالب لیبی بحرانی صنعت نفت و مستقر در طرابلس گفت: پرتابه زده متر دور از مواد منفجره مایع نفت گاز تانکر تخلیه در بندر باعث آن را به تخلیه سوخت کشتی از این منطقه و لغو عملیات تخلیه.

مصطفی Sanalla رئیس کمیته ملی المپیک هشدار داد که طرابلس را ندارد عملیاتی سوخت و تجهیزات ذخیره سازی به این دلیل که سرمایه اصلی ذخیره سازی انبار شده را تخلیه کردند و به عنوان یک نتیجه از جنگ است.

"عواقب خواهد بود: فوری: بیمارستان ها و مدارس و ایستگاه های برق و دیگر خدمات حیاتی مختل خواهد شد" او در بیانیه ای گفت.

غسان Salame سر از U. N. حمایت از ماموریت خود در لیبی به نام بندر حمله بزرگ "نقض" از آتش بس.

فیلم های به اشتراک گذاشته آنلاین نشان می دهد ضخیم سیاه و دود از حوض مناطق طرابلس ظاهرا از بمباران.

نفت خیز لیبی تقسیم شده است بین رقیب دولت مستقر در آن شرق و غرب هر مورد حمایت توسط آرایه ای از کشورهای خارجی ظاهرا مانورهای رندانه برای نفوذ به منظور کنترل لیبی منابع است.

این طرابلس مبتنی بر دولت توافق ملی گفت: در بیانیه ای که اواخر روز سه شنبه که آن را به حالت تعلیق در ارتش ایران پس از بندر طرابلس حمله "تا زمانی که شرکت پوزیشن های گرفته شده (توسط قدرت های جهانی) در برابر Hifter و "کشورهایی که در حمایت از او."

از زمان آتش بس بود با میانجیگری روسیه و ترکیه در ژانویه. 12. اما هر دو طرف بارها و بارها نقض آتش بس که قرار بود به deescalate مبارزه برای کنترل لیبی سرمایه است.

"ما امیدواریم که بتوانند در این دور دوم به نوعی از اجماع در مورد آنچه ماندگار آتش بس می تواند مانند نگاه در لیبی" Salame به خبرنگاران در ژنو است.

غربی لیبی نیروهای به رهبری Hifter تکیه بر کمک نظامی از امارات متحده عربی و مصر و همچنین فرانسه و روسیه است. از طرف دیگر ترکیه و ایتالیا و قطر عقب U. N. پشتیبانی می کند اما تضعیف دولت است که نخست وزیر Fayez Sarraj آگهی در طرابلس.

Hifter ولایت گفت که آنها می خواهم به یک انبار سلاح و مهمات در بندر در سه شنبه "به منظور تضعیف قابلیت های رزمی مزدوران که وارد سوریه" به مبارزه در کنار طرابلس مستقر اند.

مقامات ترکیه در روز بعد تایید کرد که Hifter نیروهای از کار اخراج شده بود در یک کشتی در نزدیکی اسکله. نامزد ریاست جمهوری ترکیه سخنگوی ابراهیم Kalin به خبرنگاران گفت: حمله "از دست رفته خود را هدف" و نیروهای ترکیه اخراج بازگشت.

U. N. حمایت از ماموریت در لیبی گفت: پنج نظامی نمایندگان از هر طرف ملاقات غیر مستقیم سهشنبه در ژنو بیش از یک هفته پس از پایان اولین دور از مذاکرات بدون رسیدن به توافق کمک خواهد کرد که پایان جنگ در طرابلس.

Salame گفت: مذاکرات خواهد تمرکز بر توقف "مکرر نقض آتش بس" را به عنوان به خوبی به عنوان کمک به شهروندان آواره جنگ بازگشت به پایتخت و اطراف آن منطقه است.

او همچنین گفت: بیشتر مذاکرات در دست زدن به لیبی رنج اقتصاد را در ماه مارس است. این تمرکز بر روی "مسائل بسیار حساس" از جمله عادلانه تر توزیع مجدد درآمد دولت در سراسر تقسیم لیبی است.

Salame همچنین گفت که دو طرف خواهد نگه سیاسی ایران در فوریه. 26 در ژنو است.

Hifter در ضمن ملاقات روز سه شنبه با سفیر ایالات متحده در لیبی ریچارد نرلند در شهر شرقی بنغازی سفارت و Hifter شدهاند.

این نخستین دیدار برای نرلند به لیبی پس از او به نام سفیر آمریکا در این کشور آفریقایی در ماه اوت مقامات سفارت گفت.

ایالات متحده در ایران گفت: Hifter خود را اعلام کرد "تعهد به یک آتش بس دائمی."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

نرلند گفت که بازدید از طرابلس و دیدار با نخست وزیر Fayez Sarraj "به محض این که شرایط امنیتی اجازه."

در دور قبلی از نظامی مذاکرات هستهای ماموریت وجود دارد گفت: "اجماع گسترده" بین دو طرف بر "ضرورت" حفظ تمامیت ارضی لیبی و توقف "جریان غیر لیبی مبارزان" به این کشور جنگ است.

اخیرا آنکارا ارسال کرده است صدها نفر از سوریه مبارزان از جمله شبه نظامیان وابسته به گروه هایی مانند القاعده و گروه دولت اسلامی به مبارزه از طرف U. N. حمایت دولت در لیبی.

این طرابلس مقامات و مسئولین نیز متهم Hifter با تکیه بر صدها نفر از مزدوران روسی. سودان گروه های مسلح از منطقه دارفور به تازگی به عضویت این مبارزه در هر دو طرف با توجه به گزارش U. N. کارشناسان.

قدرتمند قبایل وفادار شرقی و فرمانده Hifter نیز تا حد زیادی متوقف شد و این کشور تولید نفت پس از آنها کشف و ضبط ماه گذشته چند بزرگ و صادرات نفت پایانه های, همراه لیبی در ساحل شرقی و همچنین جنوبی آن در زمینه های نفت.

ملی نفت شرکت گفت: ضرر و زیان از روغن تعطیلی رسیده اند بیش از 1.7 میلیارد دلاری که از سه شنبه.

روزانه تولید نفت است پس از بسته شدن افتاده به 123,537 بشکه در روز از حدود 1.2 میلیون نفر است. آن را با قرار دادن روزانه زیان نزدیک به $60.2 میلیون.

روغن تعطیلی رسیده اند بیش از 1.6 میلیارد دلار از دوشنبه.

لیبی دارای نهمین شناخته شده ذخایر نفت در جهان و بزرگترین ذخایر نفت در آفریقا است.

مذاکرات ژنو آمده میان تشدید دیپلماسی میان قدرت های جهانی به دنبال پایان دادن به جنگ است که ویران لیبی برای نه سال و به طور فزاینده ای کشیده در قدرت های خارجی.

اتحادیه اروپا و وزرای خارجه توافق کردند که دوشنبه برای راه اندازی یک جدید دریایی تلاش متمرکز بر اجرای U. N تحریم تسلیحاتی در سراسر شمال کشور آفریقایی است.

لیبی شده است در آشفتگی از سال 2011 زمانی که جنگ داخلی سرنگون زمان دیکتاتور Moammar Gadhafi بود که بعدا کشته شد.

___

Magdy گزارش از قاهره.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب