درخواست برای $6.7 میلیارد دلار برای مبارزه با ویروس در کشورهای فقیر

تانزانیا تانزانیا - سازمان ملل متحد روز پنجشنبه اعلام کرد این است که افزایش درخواست تجدید نظر خود را برای مبار

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399

تانزانیا تانزانیا - سازمان ملل متحد روز پنجشنبه اعلام کرد این است که افزایش درخواست تجدید نظر خود را برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس در شکننده و آسیب پذیر کشور از $2 میلیارد دلار به 6.7 میلیارد دلار است.

U. N. انسانی رئیس علامت Lowcock تصریح کرد که اوج این بیماری همه گیر است و انتظار نمی رود به آمار فقیرترین کشورهای جهان به مدت سه تا شش ماه. اما او گفت که در حال حاضر وجود دارد و شواهد از کاهش درآمد و شغل ناپدید منابع غذایی کاهش و افزایش قیمت و کودکان گم شده و واکسن و وعده های غذایی.

پس از درخواست تجدید نظر اصلی در مارس 25, سازمان ملل متحد گفت: 1 میلیارد دلار مطرح شده برای حمایت از تلاش های سراسر 37 شکننده کشور برای مقابله با COVID-19.

به روز شده درخواست, راه اندازی پنج شنبه شامل نه اضافی آسیب پذیر کشور: بنین جیبوتی کشور لیبریا موزامبیک و پاکستان و فیلیپین و سیرالئون توگو و زیمبابوه.

Lowcock گفت: "در فقیرترین کشور ما در حال حاضر می توانید ببینید اقتصاد پیمانکاری به عنوان صادرات درآمد حواله و گردشگری ناپدید می شوند."

"مگر اینکه ما را به عمل در حال حاضر ما باید آماده برای یک افزایش قابل توجهی در جنگ گرسنگی و فقر" او هشدار داد. "شبح چند قحطی شدند."

برنامه جهانی غذا, مدیر اجرایی, David Beasley گفت: U. N. مواد غذایی سازمان کمک می کند تا نزدیک به 100 میلیون نفر در هر روز داده شده و "مگر در مواردی که ما می توانیم نگه داشتن آن ضروری عملیات رفتن سلامت همه گیر خواهد شد به زودی و پس از گرسنگی و بیماری همه گیر."

دکتر Tedros Adhanom Ghebreyesus مدیر کل سازمان بهداشت جهانی گفت: caseload در بسیاری از کشورهای در حال توسعه هدفمند برای کمک در U. N. درخواست تجدید نظر "ممکن است به نظر می رسد اما ما می دانیم که نظارت تست آزمایشگاهی و سیستم های سلامت' ظرفیت در این کشورها ضعیف هستند."

"بنابراین این احتمال وجود دارد که وجود دارد و کشف نشده در جامعه انتقال اتفاق می افتد," او گفت:.

U. N. پناهندگان رئیس فیلیپو Grandi گفت: تاثیر این بیماری همه گیر در افرادی که فرار از جنگ و آزار و اذیت "شده است ویرانگر باشد."

او گفت: نیازهای پناهندگان آواره در کشورهای خود بدون تابعیت افراد و میزبان خود را "گسترده اما غیر قابل عبور نیست."

"تنها اقدام جمعی برای مقابله با تهدید از coronavirus می تواند صرفه جویی در زندگی" Grandi گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

Lowcock های بشردوستانه رئیس گفت: COVID-19 همه گیر "است و بر خلاف هر چیزی که ما با آن برخورد در طول عمر ما."

"اقدامات فوق العاده ای نیاز دارد," او گفت:. "همانطور که ما گرد هم می آیند برای مبارزه با این ویروس من مصرانه از اهدا کنندگان به عمل در هر دو همبستگی و منافع خود و پاسخ خود را متناسب با مقیاس مشکل مواجه هستیم."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن