سازمان ملل: آمریکا به دنبال تانکر 'ربوده شده' خاموش امارات متحده عربی در حال حاضر در ایران

دبی, امارات متحده عربی - آژانس سازمان ملل متحد اذعان کرد یکشنبه که آمریکا به دنبال تانکر نفت "ربوده شده" در سو

توسط MINERALNEWS در 29 تیر 1399

دبی, امارات متحده عربی - آژانس سازمان ملل متحد اذعان کرد یکشنبه که آمریکا به دنبال تانکر نفت "ربوده شده" در سواحل امارات متحده عربی پس از اتهام قاچاق نفت خام ایران است که در ایران پرداختند.

این سازمان بین المللی کار گفت که MT خلیج فارس آسمان ربوده شد 5 جولای با استناد به آن کاپیتان. که آینه زودتر گزارش آسوشیتد پرس.

"این کشتی گرفته شده بود به ایران" سازمان بین المللی کار گفت.

آن را گفت که همه 28 هندی خدمه متحرك در ایران و دو نفر از خدمه بدون گذرنامه پرواز از تهران به هند در ماه ژوئیه 15.

سازمان بین المللی کار با اشاره به بین المللی دریانوردان رفاهی و کمک شبکه برای اطلاعات آن است. ILO زودتر ثبت گزارش, گفته, کشتی و ملوانان رها شده بود توسط صاحبان آن بدون پرداخت پس مارس خاموش Khorfakkan یک شهر در ساحل شرقی امارات متحده عربی.

ایران در رسانه های دولتی و مقامات اذعان نمی ربودن و ورود MT خلیج فارس در آسمان ایران. دولت ایالات متحده به طور مشابه به اظهار نظر نیست.

در وزارت دادگستری ایالات متحده در پرونده اتهامات جنایی علیه دو ایرانی متهم و آنها را از تلاش برای شستن برخی از 12 میلیون دلار برای خرید تانکر و سپس به نام MT Nautica از طریق یک سری از شرکت ها.

اسناد دادگاه ادعا می کنند این طرح قاچاق درگیر نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و شبه نظامی سپاه پاسداران است که در آن نخبگان اعزامی واحد و همچنین ملی نفت و نفتکش شرکت. دو مرد به اتهام یکی از آنها نیز به عراق گذرنامه بزرگ باقی می ماند.

بانکی در آمریکا مسدود وجوه مرتبط با فروش باعث فروشنده به راه اندازی یک طرح دعوی در دادگاه در امارات متحده عربی به repossess رگ وزارت دادگستری زودتر گفت. که مدنی اعتقاد بر این بود که هنوز هم در انتظار طرح پرسش از چگونگی تانکر میره دور از امارات پس از ضبط توسط مقامات وجود دارد.

به عنوان تنش بین ایران و آمریکا گرم می شود و در سال گذشته تانکر پیمودن آبهای خاورمیانه شد اهداف به ویژه در نزدیکی حیاتی تنگه هرمز و خلیج فارس را باریک دهان که از طریق آن 20 درصد از تمام روغن عبور می کند. مشکوک limpet معدن حملات ایالات متحده آمریکا مقصر در ایران هدفمند چندین تانکر. ایران را تکذیب کرد که هر چند آن را توقیف چندین تانکر.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن