انگلستان سریع آتش-تغییرات در پوشش صورت مشاوره با انتقاد

لندن - دولت بریتانیا مواجه انتقاد شنبه برای یکی دیگر از تغییر ناگهانی در آن مشاوره در پوشش صورت است که در سمت

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399

لندن - دولت بریتانیا مواجه انتقاد شنبه برای یکی دیگر از تغییر ناگهانی در آن مشاوره در پوشش صورت است که در سمت چپ آن در حال اجرا بيمارستان در انگلستان تقلا برای کار کردن چگونه آنها خواهد بود قادر به پاسخگویی به نیازهای جدید.

روز جمعه به عنوان سازمان جهانی بهداشت گسترش آن توصیه هایی برای استفاده از ماسک وزیر بهداشت مت Hancock گفت: همه کارکنان بیمارستان در انگلستان را مجبور به پوشیدن فولاد ماسک صورت از 15 ژوئن در حالی که بازدید کنندگان و بیماران سرپایی نیاز به انجام برخی از مرتب کردن بر اساس در صورت پوشش.

او اعلام یک روز پس از دولت گفت: پوشش صورت است که می توان از هر نوع پارچه خواهد بود و اجباری در حمل و نقل عمومی در انگلستان از همان تاریخ همزمان با برنامه ریزی بازگشایی مغازه های غیرضروری مانند فروشگاه های بزرگ و خرده فروشان الکترونیکی.

دولت که مهمترین آنها نمی توصیه به استفاده از آنها در اوج این بیماری همه گیر در حال حاضر می گوید: پوشش صورت می تواند برخی از محدود حفاظت به دیگران و کمک به مردم برای جلوگیری از ندانسته گسترش ویروس.

تغییر در مشاوره تکرار تحولات در جای دیگر در اروپا که در آن هدایت از طریق همه گیر شده است که اغلب اشتباه و متناقض است.

روز جمعه که در آن گفت: در حال حاضر مشاوره است که در مناطقی که این ویروس در حال گسترش است و مردم باید از پوشیدن پارچه ماسک های اجتماعی فاصله ممکن نیست مانند حمل و نقل عمومی و در مغازه ها.

کریس Hopson مدیر اجرایی بیمه خدمات درمانی ارائه دهندگان که نشان دهنده سازمان بیمه خدمات درمانی از جمله بیمارستان ها گفت: دولت بریتانیا به نظر می رسد ساخت در آخرین لحظات تصمیم گیری "در سم" که به نظر می رسد "بیش از حد تحت تاثیر قرار" با ملاحظات سیاسی.

"من فکر می کنم این آخرین در یک خط طولانی از اطلاعیه ها که تا به حال تأثیر عمده ای در راه بیمه خدمات درمانی عمل می کند که در آن کسانی که در خط مقدم سازمان احساس می کنند کنار گذاشته شده اند به طور کامل در تاریکی و سپس از آنها انتظار می رود را مهم و پیچیده عملیاتی تغییرات بلافاصله و یا با توجه بسیار کمی" او به بی بی سی گفت.

انتقاد خود را تکرار می شد توسط انجمن پزشکی بریتانیا که هشدار داده وجود دارد "جزئیات کمی" چگونه سیاست اجرا شده پرداخته می شود که در آن ماسک خواهد آمد یا چگونه سرپايی و بازدید کنندگان خواهد بود به آنها داده.

در حالی که تصدیق کرد که پوشش صورت نقش مهمی را در مرحله بعد از همه گیر BMA را مشاوران کمیته صندلی دکتر راب هارود با اشاره به سازگار کمبود تجهیزات حفاظت شخصی از طریق این بیماری همه گیر است که دیده می شود بیش از 40 ، 000 نفر در انگلستان در تمام تنظیمات از جمله بیمارستان ها و مراقبت از خانه — دوم-بالاترین رقم در جهان است.

"این کاملا حیاتی است که دولت تضمین وجود دارد که منابع به اندازه کافی از ماسک صورت برای کارکنان و کافی ارائه پوشش صورت به صورت سرپایی و در ماه ژوئن 15," او گفت:.

وزارت بهداشت و مراقبت اجتماعی گفت: NHS England, که نظارت بر بودجه و برنامه ریزی مسائل تا به حال مطلع شده است و این بیمارستان باید همه از هفته آینده برای اجرای تغییرات.

بریتانیا نشده است و تنها کشور در اروپا دست و پنجه نرم کردن با محاسن در صورت پوشش بر خلاف بسیاری از کشورها در آسیا که در آن مردم استفاده می شود برای پوشیدن ماسک.

در آلمان دولت فدرال تغییر پیام خود را در ماه آوریل پس از این کشور 16 متحده ساخته شده با پوشیدن اساسی پارچه ماسک — نیز شناخته شده در آلمان به عنوان "دهان-بینی-را پوشش می دهد" یا "هر روز ماسک" — اجباری در حمل و نقل عمومی در فروشگاه ها و ساختمان های عمومی مانند کتابخانه ها و اداره های دولت های محلی. آنها در حال حاضر تبدیل شدن به همه جا عنوان شده است بحث بر سر نحوه مقابله با refuseniks.

و در ایتالیا که در آن همه گیر در اروپا ریشه در زمان های بهداشت عمومی پیام بیش ماسک مخلوط شده بین منطقه ای و مقامات ملی و به ظاهر بیشتر مشروط بر این واقعیت است که در اوج شیوع آنها بسیار سخت برای پیدا کردن.

ماسک در حال حاضر اجباری در حمل و نقل عمومی و در بسته فضاهای عمومی مانند فروشگاه ها و حمل و نقل عمومی. در رستوران مشتریان قرار قرار داده و آنها را برای مثال اگر آنها از جدول به استفاده از دستشویی. و حتی اگر آنها توسط قانون مورد نیاز در سراسر کشور بسیاری از ایتالیایی ها با پوشیدن آنها را در خارج از منزل.

___

فرانک Jordans در برلین و نیکول Winfield در رم کمک به این گزارش.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.

-



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب