رهبر اوکراین به دنبال استقلال بیشتر آتش سوزی بالا aide

کیف اوکراین - اوکراین رئیس جمهور را رد کرد و خود را رئیس ستاد روز سه شنبه در نشانه ای از تشدید رقابت در همراها

توسط MINERALNEWS در 22 بهمن 1398

کیف اوکراین - اوکراین رئیس جمهور را رد کرد و خود را رئیس ستاد روز سه شنبه در نشانه ای از تشدید رقابت در همراهان و امکان حرکت به دور از یک میلیاردر قدرتمند.

رئیس ولدیمیر Zelenskiy دولت منتشر و فرمان برکناری آندری Bohdan و قرار دادن امور خارجه مشاور آندری Yermak در این پست به جای.

رسانه های اوکراین را در مورد گزارش یک سیاسی یدک کش-از-جنگ بین Bohdan و Yermak. ولدیمیر Fesenko رئیس پنتا مرکز think-tank گفت: Bohdan را سبک تهاجمی "برنده او تعداد زیادی از دشمنان و مانع توافق."

ناظران دیدم Bohdan اخراج به عنوان یک نشانه آن است که Zelenskiy سابق, طنز, بازیگر می خواهد به دور از غولهای میلیاردر Ihor Kolomoisky که قبلا شاغل Bohdan به عنوان وکیل خود.

گفت: برخی از Kolomoisky که دارایی ها شامل یک ایستگاه تلویزیونی که به پخش طنزهای شامل Zelenskiy است به دنبال استفاده از دیرین خود را اتصال به رئیس جمهور به تلاش برای شکل دادن به دولت اوکراین و سیاست های حفاظت از منافع کسب و کار.

"رئیس جمهور می خواهد به دور از Kolomoisky که نیست پنهان کردن جاه طلبی های خود را برای نفوذ در هر دو داخلی و سیاست خارجی گفت:" کیف-بر اساس تحلیلگر سیاسی وادیم Karasev.

اوکراین در زمان این مرکز در مرحله اخیر ایالات متحده استیضاح در برابر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. کسانی که باعث جولای 25 تلفن تماس که در آن تهمت خواسته Zelenskiy بررسی دموکراتیک رقیب سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن و بایدن پسر شکارچی بود که در هیئت مدیره یک انرژی اوکراین شرکت. مغلوب ساختن پیشی جستن برنده استیضاح تبرئه در آمریکا در هفته گذشته.

Zelenskiy که انتخاب شد در ماه آوریل به دنبال دور کردن خود از ایالات متحده استیضاح درام در تلاش برای حفظ دو حزبی ایالات متحده پشتیبانی می کند. چنین پشتوانه بسیار مهم است برای اوکراین است که گیر کرده در یک یدک کش-از-جنگ با روسیه برای سال های پس از روسیه ضمیمه شبه جزیره کریمه اوکراین در سال 2014 و حمایت شورشیان جدایی طلب در شرق اوکراین است که در سمت چپ 14,000 مردم مرده پس از آن.

برخی از تحلیلگران گفت: Kolomoisky در تلاش بود به Zelenskiy یک pro-مغلوب ساختن پیشی جستن موقعیت.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن