Uffizi, عادت به رام کردن جمعیت به نظر می رسد به شیوع پایان

رم - مدیر ایتالیا Uffizi گالری است که پیش بینی رونق در بازدید کنندگان پس از coronavirus محدودیت های پایان قضاو

توسط MINERALNEWS در 2 اردیبهشت 1399

رم - مدیر ایتالیا Uffizi گالری است که پیش بینی رونق در بازدید کنندگان پس از coronavirus محدودیت های پایان قضاوت توسط چه اتفاقی افتاد بعد از قبلی شرایط اضطراری تعطیل یکی از جهان محبوب ترین موزه ها.

مدیر موزه Eike اشمیت به یاد می آورد که پس از رودخانه آرنو آب گرفتگی فلورانس در سال 1966 و توقیف این موزه تعداد زیادی از بازدید کنندگان به Uffizi شروع به پریدن کرد از 1 میلیون تا 1.5 میلیون در سال 1968. او گفت: Uffizi دیدم مشابه حضور و غیاب رشد ناگهانی پس از مافیای ایتالیایی در سال 1993 تنظیم کردن یک خودرو بمب در پشت موزه, کشته شدن شش نفر آسیب رساندن به آثار و وادار کردن این موزه به طور موقت بسته شدن.

زمانی که ایتالیا 6-هفته ای مستند در نهایت به پایان می رسد و Uffizi بازگشایی اشمیت انتظار موج اولیه از بازدید کنندگان به فلورانسی ها و دیگر ایتالیایی ها.

"گردشگری داخلی را تسلط در اواسط دوره" اشمیت آلمانی است که در گالری " اول غیر ایتالیایی, مدیر گفت. "بیش از مدت طولانی من نمی بینم کاهش علاقه به بازدید از موزه ها," او گفت: صحبت کردن با ویدئویی با رم مبتنی بر خبرنگاران خارجی در روز دوشنبه ،

یک شکل اجتماعی فاصله Uffizi اجرا دو سال پیش — به گارد در برابر ویروسی سرایت اما برای تضعیف جمعیت از bunching تا در مقابل از محبوب شاهکارهای است - به احتمال زیاد برای کمک به او گفت. موزه معرفی بهنگام ورودی تجدید نظر در قیمت بلیط برای تشویق خارج از فصل خرید و اصلاحی قرار دادن در گالری اتاق نقاشی مانند Botticelli را "تولد ونوس."

ایتالیا بود و تکمیل آن هفته ششم تحت سراسر کشور مستند دوشنبه و حداقل دو هفته بیشتر به عنوان بخشی از تلاش های دولت برای کاهش سرعت گسترش coronavirus.

این مستند آمد و به عنوان موزه بالا نجومی آغاز شد و اگر چه اشمیت اشاره کرد که در سال های اخیر Uffizi بزرگترین رشد در فروش بلیط شده است در خارج از فصل زمانی که هنر غنی فلورانس است که کمتر شلوغ است.

او تخمین زده است که گالری از دست داد 10 میلیون یورو (11 میلیون دلار) درآمد حاصل بسته بودن در مارس و آوریل. در 2019 در Uffizi گالری که شامل Pitti کاخ و Boboli باغ درو 4.5 میلیون بازدید کننده.

Uffizi "دارای شانه های پهن مقاومت برای چند ماه از بسته شدن" اشمیت گفت. "آنچه مهم است این است که زندگی انسان را نجات داد."

چهل Uffizi را رافائل طراحی و نقاشی قرض داده شد برای فیلمهای نمایش در رم در مورد رنسانس استاد که باز در مارس 5 و تا به حال نزدیک به سه روز بعد.

سیاه و پارچه در حال حاضر پوشش این نقاشی ها در عین حال — و نه به عنوان نشانه ای از عزاداری اما برای حفاظت از این آثار از نور بیش از حد. از آنجا که 500 سالگرد رافائل مرگ است که مشخص شده در طول تمام سال 2020 Uffizi است مایل به نگه داشتن قطعات خود را در این نمایشگاه برای بسیاری از ماه اگر این نمایش در گذشته توسعه یافته اصلی ژوئن 2 تاریخ بسته شدن.

Uffizi مانند بسیاری دیگر از موزه ها به طور فزاینده ای با استفاده از رسانه های اجتماعی برای نشان دادن خاموش خود را جمع آوری و برای حفظ آن شور و شوق برای گنجینه های هنری است که نمی تواند در فرد دیده می شود در این بیماری همه گیر است که آمار ایتالیا مهمترین آنها سخت است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

موزه تاسیس یک Facebook page - مسلما سال بعد از موسسات دیگر -پس از ملی ایتالیا مستند آغاز شد. در پنج ماه آن را به حال 50,000 پیروان اشمیت گفت:

این Boboli باغ چندساله مورد علاقه گردشگران در فلورانس است که بخشی از Uffizi پیچیده است. هفته گذشته گالری توییتی عکس از درختان در بهار شکوفه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن