UCLA به لغو بیشتر در کلاس های حضوری تا اوایل مارس برای محافظت در برابر coronavirus

UCLA را لغو ترین در کلاس های حضوری و حرکت آموزش آنلاین آغاز چهار شنبه, پیوستن به افزایش تعداد دانشکده ها و دان

توسط MINERALNEWS در 21 اسفند 1398

UCLA را لغو ترین در کلاس های حضوری و حرکت آموزش آنلاین آغاز چهار شنبه, پیوستن به افزایش تعداد دانشکده ها و دانشگاه ها به منظور محدود کردن کلاس های پردیس تجمعات و سفر به مبارزه با گسترش جهانی این رمان coronavirus.

این وستوود پردیس 44,300 دانش آموزان ادامه خواهد داد آموزش از راه دور تا اوایل مارس و سپس ارزیابی مجدد UCLA اعلام کرد. هیچ پردیس عضو تشخیص داده شده است با کروناویروس و سه دانش آموزانی که خود قرنطینه آزمایش منفی است. اما مقامات گفت: آنها می خواستند به اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از بهداشت عمومی و ایمنی.

UCLA بزرگترین از 10 دانشگاه کالیفرنیا دانشگاه و چهارم به حالت تعلیق در کلاس های حضوری به دانشگاه برکلی UC سانتا کروز و UC سن دیگو. UCLA مقامات گفته بود دانش آموزان در طول یک livestreamed جلسه دوشنبه شب بود که پیش از موعد به فکر کردن در مورد بسته شدن خوابگاه و مسکونی سالن های غذاخوری. دولت را در اولویت قرار بود تا پایان زمستان سه ماهه در حالی که با توجه به محلی و مقامات بهداشت فدرال.

اما پردیس آماده شده است برای تغییر به آموزش از راه دور با بخش فناوری میزبانی خانه باز برای استادان به یادگیری ابزارهای آنلاین. در ضمن دانش آموز, مرکز بهداشت مجهز به تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان اگر وجود دارد یک مورد در دانشگاه, مقامات گفت.

تبلیغات

در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در سیستم ایالتی سن خوزه و سان فرانسیسکو دولت اعلام کرده اند اقدامات مشابه به عنوان خصوصی دانشگاه سانتا کلارا. ده ها تن از دیگر دانشگاه ها و کالج ها در سراسر کشور اعلام کرده اند از روز شنبه که آنها بیش از حد خواهد شیفت به کلاس های آنلاین از جمله هاروارد و پرینستون امهرست و دانشگاه نیویورک. چندین دانشگاه خواسته اند که دانش آموزان به بازگشت به دانشگاه پس از رخصتی بهار.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب