UC Santa Cruz گراد دانشجویان اعتصاب بالاتر پرداخت و گفت: آنها نمی توانیم اجاره

حداقل 17 نفر دستگیر شده بودند در این هفته و اینجا ادامه داد: روز جمعه به عنوان بخشی از یک wildcat اعتصاب UC Sa

توسط MINERALNEWS در 26 بهمن 1398

حداقل 17 نفر دستگیر شده بودند در این هفته و اینجا ادامه داد: روز جمعه به عنوان بخشی از یک wildcat اعتصاب UC Santa Cruz دانشجوی کارشناسی ارشد کارگران که خواستار پرداخت بالاتر هستند زیرا سبب شیوع بالا و هزینه های مسکن.

در طول این اعتصاب که از روز دوشنبه شروع دانشجوی کارشناسی ارشد کارگران حاضر به تدریس نگه ساعات اداری انجام تحقیقات و یا ارسال نمرات. آنها خواستار افزایش پرداخت از $1,412 در هر ماه برای پوشش خود را اجاره.

متوسط آموزش دستیار ماهانه حقوق و دستمزد $2,400 یک ماه. اجاره به طور متوسط برای یک آپارتمان یک خوابه در سانتا کروز 2600 $در ماه با توجه به RentCafe.

تظاهرات برگزار شد و در مدرسه در ورودی اصلی جمعه اگر چه هیچ کس دستگیر شده است و از روز شنبه گفت: UC سانتا کروز سخنگوی اسکات هرناندز-جیسون.

تبلیغات

این دستگیری پس از آن پلیس گفت: دانش آموزان مسدود شده یک تقاطع نزدیک دانشگاه و نادیده گرفته سفارشات مکرر به پراکنده. پلیس در محاصره تظاهرکنندگان نشستن در محافل در تقاطع با سلاح های خود را مرتبط و کشیده و آنها را یکی یکی.

کسانی که دستگیر چهره اتهامات غیر قانونی از جمله مجلس مانع یک جاده و نافرمانی قانونی به منظور هرناندز-Jason گفت. اما همه یکی بودند اشاره کرد و منتشر شد.

"افسران بارها و بارها سعی کردم به د-تشدید وضعیت و روشن ساخته است که مسدود کردن این مهم جاده مجبور به توقف و یا این امر منجر به دستگیری" هرناندز-جیسون در بیانیه ای گفت. "تظاهرکنندگان قفل اسلحه شنبه در جاده و حاضر به حرکت به عقب بر روی دانشگاه زمینه است."

تبلیغات

"در حالی که ما درک سرخوردگی در مورد هزینه های مسکن در سانتا کروز ما نیز باید مسئولیت برای اکثریت قریب به اتفاق اعضای هیات علمی کارکنان و دانشجویان که به سادگی می خواهید به انجام آنچه آنها آمد به UC سانتا کروز انجام دهید — برای مطالعه به آموزش و انجام پژوهش" بیانیه ای از دانشگاه گفت.

این هفته اقدام به شرح زیر درجه بندی اعتصاب دانشجویان متعهد در ماه دسامبر.

اعتصاب یک اصطلاح wildcat اعتصاب که به معنی آن است که نه تایید شده توسط اتحادیه است که نشان دهنده دانش آموزان است. UC سیستم فعلی نیروی کار قرارداد با ایران خودرو کارگران را پوشش می دهد که همه دانشگاه ها.

جک دیویس دوم-سال فارغ التحصیل و دانشجو در تاریخ آگاهی بخش و سازمان از دانشجویان تحصیلات تکمیلی گفت: حدود 350 دانش آموزان از جمله حداقل 200 آموزش دستیاران بودند شرکت کننده در این اعتصاب است.

دیویس گفت: پلیس — از جمله دانشگاه پلیس و دیگران را از نزدیکی سان فرانسیسکو و گردشگاه عمومی مواجه خاموش در برابر مهاجمان. او گفت: helmeted افسران حمل باتوم و گاز اشک آور زده یک دانشجو که دچار ضربه مغزی در روز دوشنبه. روز چهارشنبه یکی دیگر از دانشجویان پایدار تصادم و چندین نفر دیگر تا به حال کبودی دیویس گفت:.

دانشگاه اعلام کرده که هر کسی با یک شکایت در مورد پلیس انجام می ارائه یک گزارش آنلاین است که در این بخش بررسی خواهد شد.

"در طول چهار روز گذشته ما افسران همواره برقراری ارتباط با کسانی که به شرکت در این unsanctioned اعتصاب" هرناندز-Jason گفت. "اداره پلیس متعهد به یک فرد حلال ورزش از آزادی بیان و افسران تنها مداخله هنگامی که وجود دارد یک پتانسیل تخلف از قانون و/یا خطر به ایمنی. ما آگاه هستند از بسیاری از شایعات بی اساس در حال گسترش در رسانه های اجتماعی."

در نوامبر سال 2011 دانشگاه پلیس در UC Davis اسپری فلفل گروهی از دانشجویان معترض در محوطه دانشگاه به عنوان بخشی از جنبش اشغال. یک ویدیو از این حادثه ویروسی رفت و موجب خشم بیش از استفاده از محرک در محوطه دانشگاه.

تبلیغات

آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب