UC Davis دانش آموزان قرنطینه به عنوان مقامات دست و پنجه نرم کردن با کروناویروس خطر

این بخش از Nothern کالیفرنیا تبدیل به مرکز ایالات متحده در تلاش برای متوقف کردن گسترش coronavirus جرقه نگرانی

توسط MINERALNEWS در 10 اسفند 1398

این بخش از Nothern کالیفرنیا تبدیل به مرکز ایالات متحده در تلاش برای متوقف کردن گسترش coronavirus جرقه نگرانی از برخی در حالی که دیگران می گویند که آنها فکر می کنم مهم است که برای رفتن با زندگی خود را.

مقامات در حال جستجو برای افرادی که ممکن است در تماس با یک زن معتقد به این کشور برای اولین بار coronavirus بیمار که به تازگی از سفر به چین و یا تماس با کسی که انجام داد. بیمار از Solano County و تحت درمان قرار گرفت و در دو بيمارستان: UC Davis مرکز پزشکی و NorthBay VacaValley بیمارستان در واکاویل,

سه UC Davis دانش آموزان زیر 14 روز انزوا به عنوان یکی در انتظار نتایج آزمایش پس از نشان دادن خفیف, علائم کروناویروس, مقامات روز پنجشنبه گفت.

دانش آموزان هم اتاقی در کارنی سالن UC Davis صدراعظم Gary S. مارس گفت.

تبلیغات

فقط در خارج از خوابگاه دانشجوی سال اول Dominic Alvarez نشسته بر روی بتن نیمکت معمولی پیام کوتاه دوستان در روز جمعه. او unfazed مورد گزارش از دانش آموزان بودند که احتمالا در معرض coronavirus.

آلوارز گفت: برخی از دانش آموزان در حال وحشت بی ارزش نیست و متوجه می شوند که خطر ابتلا به این ویروس بسیار کم است.

"من و دوستان ما نه ساده لوح. ما می دانیم که این وضعیت فقط مردم پخش شایعات. آن را بسیار گنگ گفت:" آلوارز, مهندسی مکانیک دانشجویی از لس آنجلس. "ما در حال نگه داشتن تا با اخبار پزشکی. برای افراد سالم با افراد سالم و سیستم ایمنی آن را فقط مانند آنفولانزا. افراد مسن باید به نگرانی و بچه های جوان تر ،

آلوارز گفت: او همیشه خوب بوده است در مورد شستن دست های خود را اغلب و پوشش دهان و بینی زمانی که او سرفه یا عطسه.

تبلیغات

اما یکی دیگر از دانشجویان پارکینگ دوچرخه خود را در خارج از خوابگاه بود خیلی بیشتر نگران است. دانشجویی که خواسته تنها به شناسایی نام مستعار "Vac" عینک محافظ و ماسک بر دهان و بینی و پزشکی دستکش را در دست خود.

"من فوق العاده نگران است. ما در کلاس هر روز با دانش آموزان دیگر که ممکن است در معرض" گفت: Vac, 21, یک مهندسی محیط زیست ،

دانش آموزان زنده در سراسر منطقه از جمله در Solano County و ساکرامنتو که در آن مردم وجود دارد که باید تشخیص داده شده و یا در معرض ویروس.

"دانش آموزان است که رفتن به رستوران در ساکرامنتو و رفتن به فروشگاه های مواد غذایی در Solano County, آن را بسیار به احتمال زیاد است که آنها می توانند دوباره با ویروس" Vac گفت.

Vac است که از شمال چین شده است و در تماس مداوم با خانواده اش. او می گوید که آنها خوب هستند اما که او به همراه بسیاری دیگر از دانشجویان خارجی از سراسر آسیا نگران عزیزان خود.

"آنها در حال شنیدن از خانواده و دوستان که می گویند آن را ترسناک وجود دارد چرا که دقیقا چگونه آن بوده است و در چین و ژاپن برای ماه گذشته" او گفت:.

Vac گفت که او دیده است مقدار زیادی از تند و تیز نژاد پرستی در برابر آسیایی ها در اینترنت پس از شیوع ویروس اما او نیست تجربه هر نوع تبعیض در UC Davis.

"ما باید خیلی قوی جامعه در پردیس," او گفت:.

تبلیغات

کارنی سالن نشسته در وسط پهن UC Davis دانشگاه فقط در سراسر خیابان را از یک ثبات گاوها در لبنیات مرکز تحقیقات. چهار طبقه خوابگاه بخشی از یک خوشه دانشجویی مسکن و احاطه شده توسط رک پس از سخت بازپرسی کردن از دوچرخه مورد نظر از حالت حمل و نقل در میان دانش آموزان و اطراف دیویس.

یکی از قرنطینه بود که دانش آموز دچار علائم شده است خارج از محوطه دانشگاه پس از شنبه و تست شده برای COVID-19. دانش آموز است که در انزوا در خانه, UC Davis سخنگوی ملیسا لوتز Blouin روز جمعه گفت.

دو نفر دیگر نشان داده اند و نه هر گونه علائم و بنابراین آزمایش نشده اما آنها جدا شده اند که پس از چهار شنبه شب به عنوان یک احتیاط. آنها نقل مکان به یک خالی در دانشگاه آپارتمان و در انزوا برای 14 روز زمان علائم به نظر می رسد اگر آنها تا به حال ویروس. Blouin گفت: این دانشگاه ارائه آن دسته از دانش آموزان با مواد غذایی و آپارتمان مجهز به یک آشپزخانه و حمام.

Yolo County Health افسر دکتر ران چپمن گفت: مقامات دانم منبع ممکن است قرار گرفتن در معرض برای دانشجویی که ممکن است این ویروس می تواند از فاش نمی کند که اطلاعات به دلیل قوانین حفظ حریم خصوصی.

زمانی که دانشگاه برای اولین بار در مورد قرار گرفتن در معرض مقامات هشدار کلیه دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان. مسکن و خدمات ناهارخوری پرسنل نیز افزایش یافته و تمیز کردن دور در این دانشگاه امکانات ضد عفونی دستگیره های درب جداول و دیگر مناطق با تعداد زیادی از دانشجو تماس بگیرید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب