UC ممیزی باعث رسوایی می یابد نقص با فرآیند پذیرش برای ورزشکاران و هنرمندان

دانشگاه کالیفرنیا نورد اضافی اصلاحات از آن روند پذیرش پس از پیدا کردن مشکلات قابل توجهی در چگونه دانشگاه پیگیر

توسط MINERALNEWS در 26 بهمن 1398

دانشگاه کالیفرنیا نورد اضافی اصلاحات از آن روند پذیرش پس از پیدا کردن مشکلات قابل توجهی در چگونه دانشگاه پیگیری تصمیمات به اعتراف ورزشکاران و هنرمندان و دانشجویان که برآورده نمی کنند حداقل UC الزامات واجد شرایط بودن بر اساس یک بررسی منتشر شده در روز جمعه.

فراگیر حسابرسی از UC نه کارشناسی دانشگاه موجب شده توسط ملی پذیرش کالج رسوایی یافت دو مورد ممکن است ناشایستگی. یکی شامل یک دانش آموز بستری شده به عنوان یک استخدام ورزشکار که نیست پس از آن به نظر می رسد در فهرست تیم. دیگر شامل چگونه یک دانشگاه اداره آن روند تجدید نظر برای پذیرش تصمیم گیری. حسابرسان با اشاره هر دو مورد به فرد دانشگاه برای تحقیق نمی شناخت دانشگاهها در گزارش و ارائه نکردند جزئیات بیشتر.

رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو گفت: بار او دستور بررسی به عنوان یک فعال مرحله برای اطمینان از یکپارچگی ملت ایران پیشرو در تحقیقات عمومی دانشگاه, به طوری که "کالیفرنیا می توانید اعتماد به نفس است که دانش آموزان بستری شده در دانشگاه کالیفرنیا بستری بر اساس شایستگی و به طوری که ما می تواند به تقویت دفاع ما در برابر هر نوع از فعالیت های جعلی و یا بازی های سیستم.

"هر دانش آموز پذیرفته شده از طریق تقلب به یکی بیش از حد بسیاری از" او گفت:.

تبلیغات

این مشکلات شامل یک استخر کوچک از دانش آموزان است. کسانی که بستری توسط "ویژه استثنا" مقدار به حدود 1.7 درصد از همه دانش آموزان — 3,409 میان 204,350 ثبت نام بین پاییز 2017 و زمستان سال 2020 است. ناپولیتانو گفت: به طور منظم روند پذیرش برای دیگران بود "بسیار خوب" در فضاي پذیرش دانشجو بر اساس شایستگی.

حسابرسان در بر داشت که هیچ پردیس مرکزی نظارت پذیرش دانشجویان پذیرفته شده برای استعدادهای خاص مانند دو و میدانی و موسیقی یا هنر. به عنوان یک نتیجه, آنها نمی تواند به طور کامل شناسایی واقعی تعدادی از دانشجویان چنین سند استثنایی ویژگی های و یا شناسایی که مورد بررسی و تایید موارد خود را.

در بسیاری از دانشگاه نظارت از ورزشکاران دانش آموز نیز ناکافی بررسی یافت. UCLA و دانشگاه برکلی نیاز به دانش آموزانی که پذیرفته شده به عنوان ورزشکاران برای شرکت در این تیم برای حداقل یک سال. Systemwide سیاست اصلاحات در سال گذشته افزایش یافته است که نیاز به همه دانشگاه ها. اما ممیزی در بر داشت که دو دانشگاه دنبال عمل سیاهههای مربوط در سطح تیم اما نه با فرد. یکی دیگر از پردیس شناسایی یک دانش آموز که باقی مانده ذکر شده در مشارکت سوابق یک ماه پس از ترک این تیم است.

UC پذیرش الزامات عبارتند از: 3.0 معدل ارسال SAT یا ACT نمرات آزمون و تکمیل تجویز ترم. پذیرفته شدگان بدون ملاقات با این شرایط می تواند شامل دانش آموزان بدون دسترسی به UC-دوره های مورد نیاز — بین المللی یا homeschooled دانش آموزان به عنوان مثال — و یا که ممکن است مورد نیاز آزمون نمره یا نمرات اما نشان می دهد دانشگاهی وعده. برخی از شکافها به طور خاص متعلق به دانش آموزان محروم.

تبلیغات

برخی از دانش آموزان بستری برای استعدادهای ویژه دیدار systemwide الزامات واجد شرایط بودن در حالی که دیگران ندارند.

پردیس بررسی شد فاز دوم systemwide حسابرسی از پذیرش شیوه های است که ناپولیتانو دستور سال گذشته در پی ملی پذیرش کالج رسوایی که roiled نخبگان موسسات در سراسر کشور باعث وعده اصلاحات گسترده در میان خشم عمومی.

در حالی که دانشگاه ها با مشکلات بودند شناسایی شده توسط نام در نقد و بررسی جمعه منتشر شد همه نه دانشگاه را آغاز جداگانه حسابرسی بررسی و تعیین اقدامات اصلاحی توسط مارس, ناپولیتانو گفت UC رجنت و روسای پردیس در نامه ای این هفته است.

"غیر اخلاقی و غیر قانونی به معنی به دست آوردن پذیرش تحمل نخواهد شد و UC متعهد به انجام همه چیز ممکن است برای جلوگیری از فعالیت های جعلی," او نوشت.

در ممیزی فاز UC منتشر جارو لیست از توصیه ها در ماه ژوئن با هدف بهتر است پلیس از تقلب و تضاد منافع در پذیرش دانشجو.
کسانی که توصیه های شامل قویتر راستی آزمایی ادعاها در دانش آموزان برنامه های کاربردی, بررسی پتانسیل لینک بین اهدا کنندگان و متقاضیان و سختگیرانه تر موشکافی از کسانی که بستری برای استعدادهای خاص.

فاز دوم به دنبال نگاهی عمیق تر شیرجه رفتن به دانشگاه پذیرش شیوه و ارائه پیشنهاد دیگر.

همه دانشگاه ها به عنوان مثال مورد نیاز خواهد بود برای رسمی اقتدار و مسئولیت پردیس کمیته متهم با پذیرش تصمیم گیری. همه دانش آموزان بستری برای استعدادهای خاص باید شناسایی و ردیابی و بیشتر کنترل خواهد بود تحمیل شده به سند هر گونه تغییرات به مشارکت دانش آموزان در برنامه های ورزشی.

بیشتر نظارت می آید پس از نیوپورت بیچ, کالج, مشاور ویلیام "ریک" خواننده در سال گذشته بستری متفکر بی باک طرح که در آن او متهم ثروتمند پدر و مادر مبالغ هنگفتی به دکل فرزندان خود را در امتحانات ورودی و یا آشکار به خرید و ورود خود را به بالا ردیف دانشگاه های با پرداخت مربیان برای تعیین دانش آموزان به عنوان استخدام ورزشکاران است. او التماس کرد گناه را به چندین جنایات.

تبلیغات

دادستان فدرال متهم اند که بیش از 50 دانشگاه, مدیران, مربیان و والدین در وسیع طرح در مدارس سراسر کشور است. دو UC دانشگاه — UCLA و دانشگاه برکلی — به دام افتادند در خرید اینترنتی.

UCLA مردان فوتبال مربی Jorge سلکدو شد متهم به اتهام اخاذی با تهدید به اتهام توطئه پذیرش $200,000 در رشوه از خواننده در ازای کمک دو دانش آموز به دست آوردن ورود به مدرسه به عنوان بازیکنان فوتبال, هر چند آنها بازی نمی کند ورزش رقابتی. سلکدو التماس کرد گناه نیست و از پست خود استعفا داد.

در UC برکلی حداقل یک دانشجو پذیرفته شد با جعلی نمرات آزمون دادستان ها ادعا می کنند. دیوید Sidoo کانادایی تاجر و سابق فوتبال حرفه ای بازیکن متهم است که از پرداخت خواننده برای رفع امتحانات ورودی برای دو پسر خود را. جوانتر از دو اردن Sidoo حضور UC برکلی. دیوید Sidoo تحت تعقیب به اتهام تقلب توطئه و پول شویی توطئه التماس کرد گناه نیست.

دادگاه برای هر دو مردان و در حال انتظار.

علاوه بر این بار متوجه شد که UCLA می دانستم که از اتهامات که پدر و مادر بودند حمایت و کمکهای مالی به برنامه های ورزشی در ارز خود را برای کودکان بستری به دانشگاه سال قبل از زمان پذیرش کالج رسوایی. UC ممنوع در نظر گرفتن کمک های مالی و یا خانواده فارغ التحصیلان شناخته شده به عنوان میراث در پذیرش تصمیم گیری.

یکی از نگرانی های منطقه در مستند دوم ممیزی شامل تایید دستاوردهای ادعا توسط همه دانش آموزان در پذیرش برنامه های کاربردی کار برون سپاری به یک شخص ثالث پیمانکار است. در یک نمونه تصادفی از 25 تا 2000 تغییرات انجام شده در طول ممیزی دوره حسابرسان در بر داشت کافی اسناد و مدارک و عدم بررسی پیگیری, گم, فرم تایید, تایید نادرست اقلام و فرصت های از دست رفته به درخواست جایگزین اسناد و مدارک.

یک متقاضی برای مثال ارائه شده کامپیوتر چاپی از رقابت تاریخ برای اسب سواری, انجمن, اما این سند فاقد مهر و موم بیانیه در سربرگ و یا امضای یک انجمن رسمی که تصدیق این ادعا است.

ناپولیتانو گفت: UC مقامات در حال دادن پیمانکار "آموزش گسترده" و نیز توسعه داده اند یک ابزار جدید به آنها اجازه می دهد به مرکزی نظارت بر فرایند تایید.

تبلیغات

مشکل دیگر منطقه شامل دسترسی به این سیستم که در آن پذیرش تصمیم گیری وارد شده و می توان تغییر داد. ممیزی در بر داشت چند دانشگاه نیست به صورت دوره ای بررسی که تا به حال دسترسی و یا به طور مداوم نظارت بر فعالیت های کاربر. حسابرسان باید توصیه می شود که دانشگاه های سفت کردن شیوه های خود را.

"پیشرفت های که در حال توصیه می شود خواهد بود و اجرا خواهد شد و فقط اعتماد به نفس بیشتری که حتی کسانی که بستری استثنا و یا به یک استعداد ویژه برنامه شایسته بستری شده در دانشگاه کالیفرنیا" ناپولیتانو گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب