UBS می رسد 20 سال برای مقابله نشینان' عرصه حقوق نامگذاری

NEW YORK - New York Islanders رسیده اند 20 سال نامگذاری حقوق قرارداد خود را برای عرصه های جدید با مدیریت ثروت

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399

NEW YORK - New York Islanders رسیده اند 20 سال نامگذاری حقوق قرارداد خود را برای عرصه های جدید با مدیریت ثروت و خدمات UBS.

تسهیلات در زمینه بلمونت پارک مسیر مسابقه خواهد بود به نام UBS عرصه در بلمونت پارک پیش بینی شده است برای باز کردن در زمان 2021-22 NHL فصل.

یک 1.5 میلیارد دلار پروژه را نیز شامل اطراف کلنگی انتظار می رود برای تولید برخی از $25 میلیارد دلار در فعالیت های اقتصادی است. جزایر و UBS گفت: 30 درصد از ساخت و ساز پیمانکاری دلار اختصاص داده شده برای گواهی دولت اقلیت و زنان متعلق به کسب و کارهای اضافی 6% به سرویس-غیر فعال کهنه متعلق به کسب و کار.

"UBS آرنا خواهد ماند به عنوان یک فانوس دریایی از قدرت انعطاف پذیری و پيشرفت جامعه ما نگاه به جلو به تجلیل از این نقطه عطف با ما طرفداران وفادار" گفت: نشینان مالک جان Ledecky. "ما هیجان زده به همکاران با UBS در این تحول پروژه خواهد شد که بسیار مهم است به نیویورک اقتصاد برای چند دهه."

UBS و بلوط مشخصات گروه است که پیشرو در عرصه پروژه طرح برای 30 درصد از آن شغل دائمی برای رفتن به کارگران که در منطقه زندگی می کنند در مرز غربی جزیره لانگ و مرز شرقی از شهر نیویورک کویینز. وجود دارد همچنین در حال برنامه ریزی برای اضافی $100 میلیون دلار سرمایه گذاری در حمل و نقل و زیرساخت های پیشرفت از جمله تازه ساخته شده Long Island Rail Road station.

UBS در عرصه داخلی و خارجی خواهد پرداخت ادای احترام به یاد نیویورک نشانه از جمله ترمینال مرکزی, چشم انداز پارک Boathouse و پارک خیابان قورخانه.

این جزایر شده اند تقسیم بازی های خود را بین ناسائو سالن بزرگ در یونیندل و مرکز بارکلیز در بروکلین. آنها شروع زندگی به عنوان یک NHL گسترش تیم در سالن بزرگ و در سال 1972 برنده چهار مستقیم استنلی فنجان از 1980-83. اما نشینان چپ این عرصه در سال 2015 برای بروکلین تنها به تصمیم گیری آنها بهتر مناسب برای خانه جزیره. آنها تقسیم صفحه اصلی بازی بین بارکلیز و نونما سالن بزرگ دو فصل و سالن بزرگ به تازگی توقیف توسط صاحبان آن است.

___

این داستان درست شده است نشان می دهد که این عرصه است که در یک منطقه که در آن غربی لانگ آیلند در دیدار شرق و ملکه و نه شرقی جزیره لانگ جلسه غربی کوئینز.

___

برای اطلاعات بیشتر AP NHL پوشش: https://apnews.com/NHL و https://twitter.com/AP_Sports

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن