Uber Gobbles Postmates در $2.65 میلیارد دلار شرط بندی در تحویل مواد غذایی

بزرگنمایی این تصویر تحویل مواد غذایی شده است یک نقطه روشن برای بارگذاری در طول بیماری همه گیر کورونا

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

تحویل مواد غذایی شده است یک نقطه روشن برای بارگذاری در طول بیماری همه گیر کوروناویروس به مردم گیر در خانه سفارش بیشتر. Tomohiro Ohsumi/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Tomohiro Ohsumi/گتی ایماژ

Uber خرید تحویل برنامه Postmates توازن مواد غذایی خود-کسب و کار تحویل در زمانی که تعداد کمی از مردم هستند نقطه ،

این $2.65 میلیارد همه سهام معامله است نشانه ای از چگونه بارگذاری مدل کسب و کار شده است وارونه به عنوان مشتریان مانده اند خانه در طول coronavirus بیماری همه گیر.

تقاضا برای سواری تا کنون بارگذاری بزرگترین کسب و کار سقوط 75 درصد در سه ماهه دوم از یک سال پیش مدیر عامل شرکت دارا Khosrowshahi گفته تحلیلگران وال استریت در یک کنفرانس تلفنی روز دوشنبه بحث در مورد معامله.

در مقابل سفارشات برای آن بارگذاری می خورد و خدمات تحویل مواد غذایی دو برابر در طول همان دوره سه ماه.

"مصرف کنندگان و رستوران ها شده اند را تغییر نسبت به تحویل قبل از COVID-19," Khosrowshahi گفت. "اما همه گیر شتاب این روند به سرعت در حال جذب مشتریان جدید و رستوران ها."

در حالی که بارگذاری می خورد این است که در حال حاضر دومین خدمات تحویل مواد غذایی در ایالات متحده با توجه به داده ها از ادیسون روند Postmates قوی نگه دارید در بازارهای غربی از جمله لس آنجلس و شیکاگو و لاس وگاس. ترکیب بارگذاری می خورد و Postmates را 37 درصد سهم بازار باریک در, اما هنوز هم به وضوح در پشت بزرگترین برنامه DoorDash. آن را تا 45 درصد از بازار ایالات متحده است.

در حال بارگذاری...

در یک نوشته اعلام بارگذاری اشاره کرد Postmates تا به حال روابط قوی با کوچک و متوسط رستوران. آن را گفت این را حفظ خواهد کرد Postmates برنامه در حال اجرا و حتی پس از خرید نهایی است.

Khosrowshahi گفت: در حال بارگذاری است که به دنبال سرمایه گذاری بر روی افزایش تقاضا برای تحویل همه نوع اشاره کرد که Postmates تحت فشار قرار دادند تا به ارائه موارد مانند الکل, مواد غذایی و داروخانه اقلام است.

"چشم انداز ما این است که تبدیل به خدمات روزمره," او گفت:.

اما معامله متوقف نخواهد شد Uber که همچنان ادامه دارد به گزارش ضرر و زیان زیادی از خونریزی پول نقد. آن و رقیب غذایی-تحویل نرم افزار صرف مقدار زیادی تخفیف برای جذب مشتریان.

این شرایط سخت در مواد غذایی-تحویل بازار را موجب یک مسابقه برای مقیاس. ماه گذشته, Grubhub, U. s. سومین برنامه تحویل شد جامعی تنها با خوردن غذای آماده یک شرکت اروپایی برای $7.3 میلیارد دلار است. Uber در نظر گرفته شده بود خرید Grubhub خود را. کمتر از یک سال پیش DoorDash خرید دیگر برنامه کوچکتر و خاویار.

"وجود دارد یک نبرد رویال رفتن در تحویل مواد غذایی" گفت: Dan ایوس یک تحلیلگر در Wedbush اوراق بهادار. که نبرد او اضافه شده است که خبر خوبی برای مشتریان کیف پول به عنوان برنامه رقابت به ارائه قیمت های پایین تر.

اما برخی از رستوران ها می گویند که آنها شده اند صدمه بیشتری نسبت به محبوبیت رو به رشد از تحویل. نرم افزار شارژ بین 20% تا 40% در کمیسیون در هر سفارش. برای کمک به رستوران و چندین شهر از نیویورک به سیاتل, مجموعه کلاه چقدر این نرم افزار می تواند شارژ برای ارائه وعده های غذایی.

تاثیر بر رانندگان آن مشخص نیست. بسیاری از آنها تبدیل به تحویل مواد غذایی در این بیماری همه گیر را برای از دست دادن سواری گفت: هری Campbell, یک راننده ای که اجرا می شود محبوب وبلاگ Rideshare مرد.

"ما از مطالب این وبلاگ و در کانال یوتیوب این است که تمام مواد غذایی تحویل," او گفت:. "هر کس ثبت نام یا تلاش برای آن را درک و درآمد بالقوه است."

بارگذاری می گوید: Postmates معامله کمک خواهد کرد که رانندگان به آنها یکی دیگر از راه برای کسب درآمد در هنگام سوار-نقطه آهسته است. این شرکت می گوید: رانندگان همچنین می توانید با ترکیب چندین تحویل در یک سفر افزایش بهره وری و بدست آوردن پول بیشتر در هر سفر.

اما کمپبل هشدار داد که تحویل رونق نوش دارو نیست برای رانندگان که درآمد آنها نابود شده است همه گیر. بسیاری از رانندگان در حال حاضر احساس فشرده گفت: از آنجا که حمل و نقل مواد غذایی به ارمغان می آورد پول کمتر از حمل و نقل مردم است.

"زمانی که شما می توانید برای بارگذاری می خورد یا DoorDash یا خاویار یا Postmates شما می توانید نوع مقایسه های مختلف ارائه می دهد. شما می توانید ببینید که چه کسی ارائه بهترین پاداش و ... شما می توانید نوع از برگزاری هر یک از شرکت پاسخگو" کمپبل گفت:.

تحکیم "به معنی وجود فقط گزینه های کمتری برای [درایور] و به احتمال زیاد درآمد رنج می برند از آنجا که" او اضافه شده است.

یادداشت سردبیر: Uber در میان NPR حامیان مالی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن