امارات متحده عربی: اسرائیل الحاق خواهد 'upend' بهبود عرب روابط

اورشلیم - امارات متحده عربی' سفیر آمریکا روز جمعه هشدار داد اسرائیل در برابر الحاق دره اردن و سایر نقاط کرانه

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399

اورشلیم - امارات متحده عربی' سفیر آمریکا روز جمعه هشدار داد اسرائیل در برابر الحاق دره اردن و سایر نقاط کرانه گفت: حرکت خواهد "upend" اسرائیل در تلاش برای بهبود روابط با کشورهای عربی.

سابق نخست وزیر اسرائیل ضمن رد استدلال که اسرائیل باید حفظ کنترل از دره اردن برای اهداف امنیتی به عنوان "بی معنی است."

امارات متحده عربی سفیر یوسف Al Otaiba بود میان سه عرب سفیران که با حضور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ژانویه رونمایی از سرگرفته خواهد شد که اجازه می دهد تا به اسرائیل ضمیمه حدود 30 درصد از کرانه و بلافاصله رد فلسطینی ها.

در سرمقاله منتشر شده توسط اسرائیل Yediot آهارونوت, روزنامه, Al Otaiba هشدار داد که اسرائیل برنامه ریزی شده الحاق -- یک فرایند است که می تواند آغاز خواهد شد به عنوان به زودی به عنوان ژوئیه 1 — آیا "آتش خشونت و از خواب بیدار شدن افراط گرایان."

"آن را ارسال امواج شوک در سراسر منطقه به ویژه اردن که ثبات — اغلب برای اعطا گرفته — منافع کل منطقه به ویژه اسرائیل" Al Otaiba نوشت.

امارات متحده عربی و با نفوذ نظامی آمریکا متحد شده است تمرکز اصلی اسرائیل تلاش ها در سال های اخیر برای بهبود روابط با کشورهای عربی خلیج فارس که با به اشتراک گذاشتن نگرانی خود را در مورد ایران.

دو کشور هیچ رسمی روابط دیپلماتیک اما امارات باید با اجازه مقامات اسرائیلی به بازدید و اسرائیل سرود ملی پخش شد و پس از یک ورزشکار موفق به کسب طلا در ابوظبی جودو مسابقات است. اسرائیل همچنین دارای یک ماموریت کوچک به نمایندگی از منافع خود در بین المللی انرژی های تجدید پذیر آژانس در ابوظبی.

Al Otaiba هشدار داد که الحاق خواهد بود یک گام بزرگ به عقب.

"الحاق قطعا و بلافاصله upend اسرائیل آرمان برای بهبود امنیت اقتصادی و فرهنگی روابط با جهان عرب و با درهم," او نوشت.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل قول داده است به ضمیمه دره اردن که باعث می شود تا حدود یک چهارم از بانک غرب و همچنین اسرائیل را پرت و دور افتاده شهرک های یهودی نشین. که آن را تقریبا غیر ممکن است برای ایجاد یک ماندگار دولت فلسطینی در کنار اسرائیل است که هنوز هم به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان تنها راه برای حل و فصل مناقشه.

فلسطینی ها می خواهند دولت را در اشغال کرانه غربی و شرق اورشلیم سرزمین های تصرف شده توسط اسرائیل در سال 1967 جنگ. مغلوب ساختن پیشی جستن طرح خواهد آنها را به یک شکل محدود از استقلال پراکنده در نواحی احاطه شده توسط اسرائیل اگر آنها با یک لیست طولانی از شرایط.

کشورهای عربی استقبال کرده اند تهمت و تلاشهای دولت را رد کرده اند اما خود طرح و افراطیت برای حمایت از یک راه حل دو کشور بر اساس خطوط سال 1967.

"در امارات متحده عربی و سراسر جهان عرب, ما می خواهم به این باور اسرائیل یک فرصت است نه یک دشمن. ما بیش از حد بسیاری از مشترک خطرات و پتانسیل زیادی از گرمتر روابط" Al Otaiba نوشت.

"تصمیم اسرائیل در الحاق خواهد شد و بی تردید سیگنال از اینکه آن را می بیند و آن همان راه است."

نتانیاهو گفته است که اسرائیل باید حفظ کنترل کامل از دره اردن به نیازهای امنیتی خود را. رهبران اسرائیل به مدت طولانی ابراز ترس است که خروج از دره می تواند آنها را باز کنید تا در آینده حمله اعراب از شرق.

اما در یک مصاحبه با یک عرب زبان خروجی رسانه های سابق نخست وزیر اسرائیل اهود اولمرت را رد کرد و آن را به عنوان "بی معنی است."

"ما می توانیم دفاع از مرز بدون بقاع و هر کسی که می گوید مهم این است که امنیت در حال دروغ گفتن به مردم," او در مصاحبه با ایلاف خصوصی عربستان متعلق به خروجی رسانه ها مستقر در انگلستان

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اولمرت که نزدیک به رسیدن به یک توافق صلح با فلسطینی ها قبل از پله پایین در سال 2009 به صورت اتهام فساد مالی گفت: ايلاف او تا به حال توافق با ملک عبدالله دوم پادشاه اردن به استقرار نیروهای حافظ صلح ناتو در امتداد مرز پس از خروج اسرائیل.

اولمرت خشن است منتقد نتانیاهو که او موفق شد. شده اند وجود دارد هیچ اساسی مذاکرات صلح بین اسرائیل و فلسطینی ها پس از اولمرت سمت چپ اتاق.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن