ایالات متحده ویروس برنامه پیش بینی 18 ماه همه گیر و گسترده کمبود

واشنگتن—ایالات متحده فدرال طرح دولت برای مبارزه با کروناویروس هشدار داد سیاستگذاران در هفته گذشته است که یک بی

توسط MINERALNEWS در 28 اسفند 1398

واشنگتن—ایالات متحده فدرال طرح دولت برای مبارزه با کروناویروس هشدار داد سیاستگذاران در هفته گذشته است که یک بیماری همه گیر "گذشته 18 ماه یا بیشتر" و می تواند شامل "امواج متعدد" در نتیجه گسترده و کمبود خواهد بود که فشار مصرف کنندگان و ملت را در سیستم مراقبت های بهداشتی.

100 صفحه طرح توجیهی مورخ جمعه همان روز رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام اضطراری ملی گذاشته تیره و تار پیش آگهی برای گسترش ویروس و مشخص شده پاسخ که فعال سازمان در سراسر دولت و به طور بالقوه استخدام ویژه قدرت ریاست جمهوری به بسیج بخش خصوصی است.

در میان "کلید اضافی فدرال تصمیم گیری" ذکر شده در میان گزینه های برای مغلوب ساختن پیشی جستن بود و استناد به دفاع تولید عمل 1950 جنگ کره-عصر قانون است که اجازه یک رئیس جمهور را فوق العاده اقدام به نیروی آمریکایی صنعت به سطح شیب دار بالا تولید انتقادی تجهیزات و لوازم مانند پنکه ماسک و دنده محافظ برای مراقبت از سلامت کارگران.

"کمبود محصولات ممکن است رخ دهد تأثیر مراقبت های بهداشتی و خدمات اورژانس و دیگر عناصر حیاتی زیرساخت" این طرح هشدار داد. "این شامل به طور بالقوه مهم کمبود تشخیص لوازم پزشکی (از جمله PPE و داروسازی) و نیروی انسانی در برخی از نقاط." PPE اشاره به تجهیزات حفاظت شخصی.

این طرح ادامه داد: "دولت های ایالتی و محلی و همچنین زیرساخت های حیاتی و کانال های ارتباطی خواهد بود تاکید کرد و بالقوه کمتر قابل اعتماد است. این تنش ها نیز ممکن است افزایش چالش های به روز, پیام ها و هماهنگ کننده هدایت به این حوزه های قضایی به طور مستقیم."

این طرح که طبقه بندی نشده اما مشخص شده "فقط برای استفاده رسمی // نه به صورت عمومی توزیع یا انتشار" به اشتراک گذاشته شده با نیویورک تایمز به عنوان برگ برنده تشدید تلاش های خود را برای جلوگیری از گسترش ویروس. پس از هفته ها از بازی کردن به شدت همه گیر و گفت: این امر به طور معجزه آسایی ناپدید می شوند تهمت شروع به تغییر به بیشتر هوشیار تن طی یک کنفرانس خبری در روز جمعه اعلام اضطراری ملی.

بسیاری از طرح های اداری در طبیعت توصیف هماهنگی میان سازمان ها و اقداماتی که در برخی موارد در حال حاضر گرفته شده بود و اصرار مدارس نزدیک و رویدادهای بزرگ است لغو شود. اما بحث خود را از دفاع تولید عمل آمد و به عنوان قانونگذاران و دیگران خواست تهمت به استناد آن قدرت است.

"در حالی که دولت پاسخ تا کنون فاقد فوریت این بحران به نام هنوز هم وجود دارد شما می توانید مراحل را برای کاهش آسیب های" باب منندز سناتور. D-N. J. نوشت: در نامه ای به مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه. "با استناد به اختیارات واگذار شده در DPA فعال خواهد شد و دولت فدرال به مرحله و نوع تهاجمی مراحل مورد نیاز در این زمان از عدم قطعیت است."

یکی دیگر از نامه هفته گذشته با 57 خانه دموکرات به رهبری Rep. اندی لوین میشیگان ساخته شده مشابه امتیاز: "در طول جنگ جهانی دوم در کشور ما متناسب با خواسته های از زمان به تولید مقادیر انبوه از بمب افکن و تانک و بسیاری از آیتم های کوچکتر مورد نیاز برای نجات دموکراسی و آزادی در جهان است. ما می دانیم آنچه که خواسته از این زمان هستند و ما باید در حال حاضر برای پاسخگویی به این مطالبات است."

سناتور. جک رید D-R. I. گفت که وزیر دفاع Mark T. Esper به او گفت که روز پنجشنبه در پنتاگون خواهد ارائه فدرال سلامت کارگران با پنج میلیون ماسک ماسک و 2000 تخصصی هواکش. "این آمریکا است که در جنگ به جای پا از نظر مبارزه با گسترش این بیماری و پنتاگون را به عنوان بخشی از تلاش برای کمک به حفاظت از سلامت و ایمنی مردم آمریکا" نی گفت.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه گفت که او آماده نیست به استناد دفاع تولید عمل می کنند. "ما قادر به انجام است که اگر ما به" او گفت. "در حال حاضر ما نداشته اند اما آن را قطعا آماده است. اگر من می خواهم آن ما می تواند آن را انجام دهد بسیار به سرعت. ما مطالعه آن بسیار نزدیک بیش از دو هفته پیش در واقع. ما این تصمیم بسیار به سرعت اگر ما به آن نیاز دارید. ما امیدواریم که ما به آن نیاز نیست. این یک گام بزرگ است."

در سال 1950 پس از مدت کوتاهی نیروهای ایالات متحده به جنگ رفت دفاع از کره جنوبی در برابر یک حمله از کره شمالی دفاع تولید عمل شد و بر اساس قدرت مورد استفاده قرار گیرد در طول جنگ جهانی دوم و مجاز جمهور به نیاز کسب و کار به اولویت بندی و قبول قرارداد لازم برای دفاع ملی.

در طول سال دامنه آن گسترش یافته است که شامل داخلی آمادگی ملی و شرایط اضطراری. یک رئیس جمهور می تواند مستقیم وام یا ضمانت وام و خرید تعهدات یارانه ها و یا انگیزه های دیگر برای نفوذ در صنعت به کمک در زمان بحران.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

دیگر تصمیم گیری های کلیدی مشخص شده به عنوان گزینه های برای رئیس جمهور شامل توزیع لوازم پزشکی و تجهیزات از استراتژیک ملی ذخایر ارائه پول به متحده برای کمک به آنها را به دیدار با خواسته های ناشی از شیوع کروناویروس و اولویت توزیع منابع ضروری برای تمرکز بر مناطق بیشتر نیاز دارند.

"گسترش و شدت COVID-19 خواهد بود دشوار است برای پیش بینی و توصیف" دولت طرح گفت. آن هشدار داد "قابل توجه کمبود برای دولت و بخش خصوصی و فردی مصرف کنندگان ایالات متحده."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب