آمریکا تغییر مصونیت دیپلماتیک قوانین بعد از انگلیسی, مرد کشته شد

بزرگنمایی این تصویر انگلستان وزیر امور خارجه Dominic Raab, سمت چپ, و وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

انگلستان وزیر امور خارجه Dominic Raab, سمت چپ, و وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo راه رفتن تا پله ها در وزارت امور خارجه بریتانیا در لندن در روز سه شنبه. Kirsty Wigglesworth/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kirsty Wigglesworth/AP

ایالات متحده و انگلیس باید تجدید نظر خود را مصونیت دیپلماتیک قوانین تقریبا یک سال بعد از همسر یک دیپلمات های ایالات متحده از کشور گریخت و پس از اتهام قتل مرد جوان با ماشین خود را.

این حرکت اعلام شده توسط انگلستان وزیر امور خارجه Dominic Raab است که با هدف ساخت آن را سخت تر برای خانواده های برخی از دیپلمات ها ادعا ایمنی.

هری دان, 19, بود اصابت یک ماشین و کشته شدن در ماه اوت گذشته در حالی که سوار یک موتور سیکلت در Northamptonshire در مرکزی انگلستان است.

پلیس می گویند که آن Sacoolas, همسر یک دیپلمات های ایالات متحده ضربه مرد در حالی که رانندگی در طرف اشتباه از جاده پس از او سمت چپ در نزدیکی پایگاه نیروی هوایی. Sacoolas بازگشت به آمریکا مدت کوتاهی پس از این حادثه با وجود گفتن پلیس او تا به حال هیچ برنامه ای برای ترک انگلستان

پس از بحث و مذاکره با ایالات متحده آمریکا وزارت امور خارجه دو کشور توافق کردند به تجدید نظر در "ترتیبات ایمنی" در Croughton نیروی هوایی سلطنتی ایستگاه ضمیمه برای ایالات متحده پرسنل و خانواده های آنان است. از سال 1995 مصونیت دیپلماتیک ندارد اعمال شده به ایالات متحده کارکنان وجود دارد در خارج از این دوره از وظایف رسمی خود را. در حال حاضر که تنظیم شده است گسترش به چشم پوشیدن ایمنی برای خود و اعضای خانواده و همچنین Raab در بیانیه ای گفت.

این به پایان می رسد "ناهنجاری در توافقات گذشته" و اجازه می دهد تا برای پیگرد قانونی از اعضای خانواده "باید در این شرایط غم انگیز هر بوجود می آیند دوباره" Raab گفت.

"ما عمیق ترین همدردی هری دونن خانواده" در این بیانیه ادامه داد. "هیچ خانواده باید به تجربه آنچه آنها را از طریق رفته و میدانم که این تغییرات را هری برگشت. اما من امیدوارم که این دانش است که Croughton ترتیبات تجدید نظر شده است که یک خانواده در موقعیت خود را در حال حاضر عدالت به ارمغان می آورد برخی از اندازه گیری کمی از راحتی."

وزارت امور خارجه تایید تجدید نظر تنظیم. "ایالات متحده افزایش یافته پیشگیرانه محدود چشم پوشی از برخی از مصونیت دیپلماتیک مربوط به کارکنان سفارت در Croughton و اعضای خانواده خود را برای اعمال انجام شده در خارج از این دوره از وظایف رسمی که رخ می دهد و یا بعد از جولای 20, 2020," سخنگوی NPR گفت. "به این ترتیب است که بازتابی از ما به خصوص رابطه نزدیک با دولت انگلستان است."

تاریخ از این تغییرات به این معنی است که آنها نمی خواهد به نظر می رسد به درخواست عطف به ماسبق به Sacoolas.

دونن مرگ کشید پوشش رسانه های بین المللی و جلب توجه رهبران هر دو کشور. نخست وزیر بوریس جانسون مطرح شده این موضوع را با سفیر آمریکا در انگلستان رئیس جمهور تهمت ملاقات با دونن پدر و مادر و نیز ارائه شده به آنها را به شما معرفی Sacoolas که اعتراف کرد که او در حال رانندگی بود در طرف اشتباه از جاده هنگامی که او در برخورد با دونن.

در ماه ژانویه وزارت امور خارجه رد یک درخواست از لندن به دست Sacoolas بیش و گفت: در بیانیه ای که او تا به حال "ایمنی از کیفری و قضایی است."

اما دونن خانواده می گوید آن را نگه دارید تا فشار را Sacoolas قبل از دادگاه انگلستان. شارلوت چارلز دان مادر به بی بی سی گفت که "ما همیشه زنده با امید که یک روز او فقط ممکن است تصمیم بگیرید که از پیش خود برای قرار دادن خودش در هواپیما و بازگشت بیش از اینجا."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب