ایالات متحده به تخلیه آمریکایی ها از ویروس زده الماس شاهزاده کشتی کروز

بزرگنمایی این تصویر مسافران پیاده روی در امتداد عرشه از الماس شاهزاده کشتی کروز با حدود 3,600 مردم ق

توسط MINERALNEWS در 26 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

مسافران پیاده روی در امتداد عرشه از الماس شاهزاده کشتی کروز با حدود 3,600 مردم قرنطینه در هیئت مدیره به دلیل ترس از جدید COVID-19 coronavirus. Charly Triballeau/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Charly Triballeau/خبرگزاری گتی ایماژ

وزارت امور خارجه ایالات متحده است ارسال چارتر هواپیما برای تخلیه آمریکایی ها روی الماس شاهزاده کشتی کروز است که در قرنطینه در ژاپن است.

روز شنبه سفارت آمریکا در توکیو با ارسال نامه ای به شهروندان آمریکایی روی کشتی اطلاع آنها از برنامه ریزی استخراج از ژاپن است که برنامه ریزی شده برای روز یکشنبه شب.

هنگامی که آنها در ایالات متحده همه مسافران از کشتی کروز خواهد بود مجبور به انجام یکی دیگر از دوره قرنطینه در هر دو پایگاه نیروی هوایی تراویس در ایالت کالیفرنیا و یا در لککلند ایر فورس بس در تگزاس است.

"مسافران بازگشت به ایالات متحده از مناطق پر خطر هستند و نیاز به تحت قرنطینه. بر این اساس شما نیاز به بیشتر تحت قرنطینه از 14 روز هنگامی که شما در ایالات متحده می رسند. ما درک می کنیم این است که خسته کننده و تنظیم اما این اقدامات مطابق با دقیق سیاست های ما نهاد به حد پتانسیل گسترش این بیماری است. ما قدردانی خود را با تفاهم و همکاری و ارائه تمام کمک ما می توانیم برای حمایت از قرنطینه روند."

قرنطینه از کشتی کروز و آن 3600 مسافران است به پایان on Feb. 19. اما بیشتر موارد شناسایی شده در هیئت مدیره آن مشخص نیست که آیا ژاپن وزارت بهداشت را گسترش قرنطینه.

اگر شهروندان ایالات متحده منتظر کشتی قرنطینه برای پایان دادن به را انتخاب کنید را پرواز چارتر وزارت امور خارجه به آنها گفت "شما خواهد بود قادر به بازگشت به ایالات متحده برای یک دوره از زمان."

وزارت امور خارجه افزود که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را یک تصمیم نهایی در زمانی که به مسافران اجازه داده می شود به بازگشت به ایالات متحده اگر آنها را منشور هواپیما.

یکی دیگر از 67 نفر سرنشین کشتی آزمایش مثبت برای coronavirus ژاپن وزیر بهداشت Katsunobu کاتو در روز شنبه اعلام کرد. نزدیک به 300 نفر سرنشین این کشتی را آزمایش مثبت برای ویروس.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب