فضایی آمریکا نیروی: روسیه در مدار زمین آزمایش ضد ماهواره سلاح

بزرگنمایی این تصویر ژنرال جان "جی" ریموند با رئیس جمهور تهمت و وزیر دفاع علامت Esper طی مراسمی به ای

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ژنرال جان "جی" ریموند با رئیس جمهور تهمت و وزیر دفاع علامت Esper طی مراسمی به ایجاد فضایی آمریکا فرمان در تابستان گذشته. کارولین Kaster/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارولین Kaster/AP

به تازگی ایجاد فضایی آمریکا نیروی متهم روسیه روز شنبه از آزمایش یک ضد ماهواره سلاح از یکی از ماهواره خود را در مدار.

"در جولای 15, روسیه تزریق یک شی جدید به مدار از کیهان 2543," هشت ماهه آژانس می گوید در یک بیانیه است. "روسیه منتشر شد این شی در نزدیکی به یکی دیگر از روسیه ماهواره ای که شبیه به در مدار فعالیت های انجام شده توسط روسیه در سال 2017 و در تضاد با سیستم اعلام ماموریت به عنوان بازرس ماهواره ای."

در نشانه ای فضا می تواند تبدیل به یک تئاتر جنگ زمینی برای دشمنان این نخستین بار است که ارتش آمریکا علنا متهم مسکو با انجام یک فضای مبتنی بر سلاح های آزمون.

به گفته ژنرال جان "جی" ریموند که علاوه بر اینکه در فضا نیروی فرمانده عملیات فضایی نیز دستورات آمریکا فرماندهی فضایی روسیه سیستم های ماهواره ای استفاده می شود در آزمون همان است که خواسته آمریکا تظاهرات در اوایل این سال و پس از آن گفته اریب به ایالات متحده جاسوسی ماهواره ای.

"این شواهد بیشتر از روسیه در ادامه تلاش برای توسعه و آزمایش های فضایی-سیستم های مبتنی بر" ریموند اتهامات در بیانیه رسمی "و سازگار با کرملین منتشر دکترین نظامی به استخدام سلاح هایی که آمریکا و متفقین فضای دارایی های در معرض خطر است."

با توجه به زمان مجله های ماهواره ای که شلیک پرتابه به حال خود انقلابي از دیگر ماهواره که راه اندازی شد توسط مسکو در ماه نوامبر. این newsweekly می گوید: هر دو ماهواره در ژانویه نقل مکان کرد و به محدوده نزدیک با آمریکا در ماهواره های جاسوسی به نام KH-11 در حرکت بود که به طور رسمی اعتراض وزارت امور خارجه ایالات متحده.

روسیه را به اتهام آزمایش یک سلاح است که آمریکا می گوید هدف از بین بردن ماهواره ها جلب اضافی دارند.

"این رویداد برجسته روسیه ریاکارانه حمایت از فضا کنترل سلاح که با آن مسکو با هدف محدود کردن قابلیت های ایالات متحده می گوید:" دستیار وزیر امور خارجه کریستوفر فورد در فضای فرمان بیانیه "در حالی که به وضوح داشتن هیچ وجه قصد توقف آن را counterspace برنامه — زمین-بر اساس ضد ماهواره ای قابلیت ها و آنچه که به نظر می رسد واقعی در مدار ضد ماهواره سلاح."

فضا سلاح آزمون اتهام انجام شده در هفته گذشته توسط روسیه ذکر شده است توسط پنتاگون جدیدترین خدمات شعبه به عنوان تأکید بر اهمیت آن, اخیر, ایجاد, همچنین به عنوان "مثال دیگری که تهدید به ایالات متحده و متفقین فضا سیستم واقعی و جدی در حال افزایش است."

سر از انگلستان و فضای اداره همچنین ابراز نگرانی بیش از آنچه که او به عنوان توضیح داده شده روسیه تست یکی از آن ماهواره "با راه اندازی یک پرتابه با ویژگی های یک سلاح است."

"اقداماتی از این نوع تهدید استفاده صلح آمیز از فضا و خطر باعث باقی مانده است که می تواند تهدیدی برای ماهواره ها و سیستم های فضایی که در آن جهان بستگی دارد" گفت: Air معاون مارشال هاروی Smyth. "ما از روسیه برای جلوگیری از هر گونه بیشتر از جمله تست."

مسکو وزارت دفاع برای آن عنوان اهمیت آنچه که صورت گرفت در ژوئیه 15. با توجه به آسوشیتد پرس وزارت گفت: این رویداد درگیر "یک وسیله نقلیه فضایی" است که "بازرسی یکی از ملی ماهواره از فاصله نزدیک و با استفاده از تجهیزات خاص است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن