ایالات متحده, مجموعه, روزانه, رکورد جدید COVID-19 موارد

بزرگنمایی این تصویر غده آماده شناور به کمل رودخانه در نیو برونفلس تگزاس در روز پنج شنبه با وجود های

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

غده آماده شناور به کمل رودخانه در نیو برونفلس تگزاس در روز پنج شنبه با وجود های اخیر سنبله در COVID-19 موارد است. تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت گفت که دولت با آن مواجه است یک "شیوع گسترده" از coronavirus و که برخی از محدودیت های محلی ممکن است مورد نیاز برای حفظ فضای بیمارستان برای بیماران جدید. اریک گی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک گی/AP

با شماره خونتان در سراسر ایالات جنوبی ایالات متحده تنظیم یک رکورد روزانه جدید COVID-19 موارد پنج شنبه در بازگشت به ارقام دیده نمی شود از اواخر ماه آوریل است.

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز و پزشکی, کروناویروس, مرکز منابع 40,401 موارد جدید ثبت شد ژوئن 25, بیش از رکورد قبلی مجموعه مارس 24 که دیدم 36,291 موارد جدید.

ایالات متحده همچنان به رهبری جهان در هر دو موارد گزارش شده و مرگ و میر ناشی از کوروناویروس. همانطور که از اوایل ژوئن 26, ایالات متحده ثبت کرده است 2,422,310 موارد و 124,416 مرگ و میر.

با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری مورد اعداد تقریبا قطعا بسیار انجام نگرفته است.

"بهترین برآورد ما در حال حاضر است که برای هر موردی که گزارش شده است وجود دارد در واقع شدند 10 عفونت های دیگر" دکتر رابرت Redfield مدیر CDC گفت: در تماس با خبرنگاران پنج شنبه.

حداقل دو کشور بود که در برابر اقدامات سختگیرانه برای کنترل گسترش ویروس در حال تنظیم خط مشی های بهداشت عمومی به آدرس موجی خود اعداد.

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت پنج شنبه اعلام کرد دولت خواهد شد "مکث" بیشتر بازگشایی اقتصاد آن به دلیل آنچه که او به نام "شیوع گسترده" از coronavirus.

و آریزونا دولتی mlb التماس کرد با شهروندان به ماندن در خانه اگر در همه ممکن است اما او دوباره حاضر به اعمال ایالت محدودیت. آریزونا مقامات بهداشت عمومی می گویند دولت ICU تخت تقریبا کامل است. آریزونا گزارش شده بیش از 60000 موارد از زمان شروع این بیماری همه گیر.

این که آیا این افزایش در موارد گزارش شده را همسان با افزایش مرگ و میر بستگی دارد تعدادی از عوامل با توجه به کارشناسان بهداشت عمومی مانند سن کسانی که آلوده به فرد عوامل خطر و در دسترس بودن مراقبت های پزشکی.

مرگ و میر در هر روز به طور متوسط حدود 600 در مقایسه با حدود 2,200 در روز در ماه آوریل است. یک توضیح برای رها کردن ارائه شده توسط کارشناسان بهداشت عمومی است که بسیاری از کسانی که به تازگی آلوده جوان هستند.

بسیار بستگی دارد که چگونه دولت همچنان برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر.

"ممکن است اگر ما بازی کارت های ما به شدت و بسیاری از اشتباهات را به عقب بر گردیم به آن [مارس] سطح. اما اگر ما هستند هوشمند وجود دارد هیچ دلیلی برای رسیدن به 2200 تن در روز" دکتر Ashish Jha مدیر هاروارد جهانی بهداشت موسسه آسوشیتدپرس گفت.

آخرین مطالب