تحریم های ایالات متحده از مقامات چینی از جمله عضو دفتر سیاسی برای سین کیانگ نقض

بزرگنمایی این تصویر مسئولین دوباره پر کردن teacups به عنوان چن Quanguo (مرکز) حزب کمونیست وزیر چین د

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مسئولین دوباره پر کردن teacups به عنوان چن Quanguo (مرکز) حزب کمونیست وزیر چین در سین کیانگ اویغوری منطقه خودمختار گوش به یک سخنران در یک گروه بحث و گفتگو نشست در حاشیه کنگره خلق ملی در تالار بزرگ مردم در پکن در روز 12 مارس 2019. این عضو دفتر سیاسی یکی از موضوعات تحریم های جدید آمریکا بر نقض حقوق بشر در منطقه است. علامت Schiefelbein/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Schiefelbein/AP

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در روز پنج شنبه قرار دادن ویزا و دارایی تحریم ها در چند مقامات چینی از جمله دفتر سیاسی عضو چن Quanguo — برای آنچه در آن می گوید شده است نقش خود را در "نقض فاحش حقوق بشر" در چین دور منطقه غربی سین کیانگ.

حرکت در یک زمان می آید زمانی که ایالات متحده و چین روابط خود را در بدترین در دهه گذشته است و به احتمال زیاد به خشم پکن به طور بالقوه منجر به مشابه تحریم از چین در مقامات آمریکایی.

چن حزب حاکم کمونیست را بالا رسمی در سین کیانگ است نظارت سخت آزار و اذیت قومی Uighurs و مسلمانان دیگر را به نام مبارزه با تروریسم پس از او نوشته شده بود به منطقه در سال 2016. منتقدان از دولت را متهم به شدید حقوق بشر در سین کیانگ با تهاجمی نظارت توده فراقضایی دستگیری مجبور عقیم سازی و سقط جنین اجباری و کنترل تولد.

این حرکت نخستین بار پس از آمریکا تاسیس روابط دیپلماتیک با چین در سال 1979 که واشنگتن را تحریم کرده است که یک عضو از چین نخبگان دفتر سیاسی متشکل از حزب بالا دو دوجین مقامات می گویند دانشمندان چینی سیاست است.

در بیانیه وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت چن و دو نفر دیگر به دست داشتن مقامات این حزب سیاسی و امور حقوقی رئیس زو هیلون و رئیس پلیس وانگ Mingshan — در حال حاضر فاقد شرایط لازم برای ورود به ایالات متحده است. خانواده آنها نیز محروم.

Pompeo گفت: وزارت امور خارجه بود با قرار دادن اضافی ویزا محدودیت در دیگر نام حزب کمونیست مقامات "اعتقاد به مسئول و یا همدستی در این ناعادلانه بازداشت و یا سوء استفاده از Uyghurs قومی قزاق ها و اعضای دیگر گروه های اقلیت در سین کیانگ."

در هماهنگ بیانیه وزارت خزانه داری گفت که "ساختمان بر" جهانی Magnitsky عمل در اعلام چن زو و وانگ. آن را نیز اعلام سین کیانگ عمومی اداره امنیت یا پلیس سابق و رهبر حزب از سین کیانگ پلیس Huo Liujun.

هر گونه دارایی های خود را در ایالات متحده و یا در اختیار یا کنترل از ایالات متحده اشخاص "مسدود" می گفت. معاملات مربوط به هر یک از اموال خود را و یا منافع در ایالات متحده, و یا مربوط به آمریکایی ممنوع است.

"ایالات متحده متعهد است تا با استفاده از تمام وسعت آن اختیارات مالی به برگزاری حقوق بشر معتادان پاسخگو در سین کیانگ و سراسر جهان" وزیر خزانه داری استیون Mnuchin در بیانیه ای گفت:.

چینی سفارت جواب نداد NPR تماس و ایمیل برای اظهار نظر در مورد تحریم.

جود Blanchette, یک متخصص در سیاست چین در مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی گفت: این تحریم ها بودند نمادین اما قابل توجه است.

"تحریم ها بعید است که به هر گونه عملی تاثیر بر مقامات چینی به عنوان آنها بدون شک بخش عمده ای از ثروت خود را در دارایی های داخلی و در عین حال با هدف قرار دادن چین ارشد ترین مقامات ایالات متحده در حال ارسال فوق العاده قوی سیگنال به پکن," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن