ایالات متحده دادستان ضربه Huawei جدید فدرال اتهامات

بزرگنمایی این تصویر چینی ها تکنولوژی شرکت Huawei است که در مواجهه با یک قایق از ایالات متحده فدرال ا

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

چینی ها تکنولوژی شرکت Huawei است که در مواجهه با یک قایق از ایالات متحده فدرال اتهامات از جمله racketeering توطئه است. علامت Schiefelbein/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Schiefelbein/AP

دادستان فدرال اضافه شده اند اتهامات جدید علیه شرکت چینی غول پیکر, Huawei آن ایالات متحده تابعه و رئیس امور مالی از جمله آن را متهم به اخاذی با تهدید و توطئه برای سرقت اسرار تجاری از ایالات متحده آمریکا-شرکت های مبتنی بر.

این شرکت در حال حاضر مواجه با یک لیست طولانی از اتهامات جنایی در صورتی که برای اولین بار ظ در مرداد ماه سال 2018 از جمله تقلب در بانک سیم تقلب و توطئه برای فریب دادن ایالات متحده است. دادستان پرونده گسترش کیفرخواست در دادگاه فدرال در بروکلین در روز پنج شنبه.

Huawei وکلا بلافاصله پاسخ به NPR درخواست برای نظر. آن را قبلا التماس کرد گناه نیست به همه می شمارد.

"مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بارها و بارها ساخته شده آن روشن است و نگرانی های امنیت ملی در مورد هواوی از جمله جاسوسی اقتصادی" NPR را Ryan لوکاس گزارش شده است. به تازگی تهمت سعی در متقاعد کردن انگلستان به قرارداد با Huawei به منظور ارائه تجهیزات برای ساخت یک شبکه 5G, اما, انگلیسی, رهبران را به هر حال.

سنسور. ریچارد با مته سوراخ کردن R-N. C.) و مارک وارنر D-Va., گفت: در یک بیانیه مشترک که کیفرخواست "رنگ محکم پرتره نامشروع سازمان که فاقد هر گونه توجه به قانون است."

Huawei همچنین متهم به انجام کسب و کار در کشورهای مشمول تحریم های ایالات متحده مانند کره شمالی و ایران. دادستان متهم Huawei کمک به دولت ایران "با نصب تجهیزات نظارت از جمله نظارت تجهیزات مورد استفاده برای نظارت بر شناسایی و بازداشت معترضان در تظاهرات ضد دولتی از سال 2009 در تهران است."

آنها می گویند که در دهه های Huawei کار کرده است به "اختلاس مالکیت معنوی از جمله از شش آمریکا شرکت های فناوری در تلاش برای رشد و عمل Huawei کسب و کار."

Huawei گفته می شود تحت فشار قرار دادند و کارکنان آن را در اطلاعات محرمانه از رقبا و حتی ارائه پاداش برای "با ارزش ترین سرقت اطلاعات" با توجه به کیفرخواست.

56-صفحه کیفرخواست مملو از نمونه هایی از Huawei نقشه برای به دست آوردن اسرار تجاری از شرکت های ایالات متحده. آنها همچنین گفته می شود اقدام به استخدام کارکنان از شرکت های رقیب و یا استفاده از پروکسی مانند استادان شاغل در موسسات تحقیقاتی برای دسترسی به مالکیت معنوی.

برای مثال در شروع سال 2000 متهمان گفته در زمان کد منبع و دفترچه راهنمای روتر اینترنت از ناشناس شمال کالیفرنیا مبتنی بر فن آوری شرکت و ثبت آن به خود روتر. سپس آنها گفته می شود به بازار عرضه کسانی که روتر به عنوان یک هزینه تر از نسخه tech شرکت دستگاه های. در طول یک سال 2003 طرح دعوی در دادگاه, Huawei گفته می شود ادعا کرد که آن را برداشته و کد منبع را از روتر و آنها را به یاد می آورد بلکه پاک خاطرات به یاد می آورد دستگاه و ارسال آنها را به چین, به طوری که آنها نمی تواند به عنوان مدرک استفاده شود.

در یک حادثه که درو عناوین سال گذشته Huawei کارمند در سال 2012 و 2013 گفته بارها و بارها سعی در سرقت اطلاعات فنی در مورد یک ربات از ناشناس شبکه های بی سیم اپراتور در نهایت رفتن تا آنجا که به ساخت کردن با ربات بازو. جزئیات مطابقت با کسانی که در یک جداگانه طرح دعوی در دادگاه فدرال در سیاتل که در آن شرکت متهم است که با هدف قرار دادن T-Mobile.

یک شرکت تابعه از شرکت نیز اتهام وارد شده به مشارکت در سال 2009 با نیویورک و شرکت مستقر در کالیفرنیا در حال کار برای بهبود تلفن همراه دریافت. با وجود عدم اطلاع توافق, Huawei کارکنان گفته سرقت فن آوری است. تابعه در نهایت به ثبت اختراع است که گفته می شود با اتکا بر شرکت دیگر مالکیت معنوی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب