ایالات متحده با از دست دادن شغل کوه به عنوان اقتصادی درد عمیق تر در سراسر جهان

واشنگتن - صفوف امریکا بیکار دارای عقاید به سمت رکود بزرگ-دوره سطح چهار شنبه در یک سقوط بی سابقه است که تشدید ف

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399

واشنگتن - صفوف امریکا بیکار دارای عقاید به سمت رکود بزرگ-دوره سطح چهار شنبه در یک سقوط بی سابقه است که تشدید فشار-کشش از کاخ سفید در پایین بیش از چگونگی و زمانی که شروع به بلند کردن coronovirus محدودیت های است که باید خفه اقتصاد است.

دولت گفت 5.2 میلیون بیشتر آمریکایی های کاربردی برای مزایای بیکاری در هفته گذشته چهار هفته در مجموع به حدود 22 میلیون نفر از نیروی کار از 159 میلیون — به راحتی بدترین کشش آمریکا زیان کار در ضبط. تلفات ترجمه برای مورد 1 در 7 کارگران است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ریزی برای اعلام در اواخر روز یک نقشه راه برای, کاهش, کشور, اجتماعی-فاصله توصیه طوری است که می تواند بازگشایی برای کسب و کار. در حالی که بسیاری از آمریکایی ها باید chafed در مستندات و آسیب به معیشت خود و دیگران از جمله رهبران کسب و کار و فرمانداران هشدار داده اند که بیشتر تست و دنده محافظ مورد نیاز هستند ،

"من شماره 1 تمرکز است برای نگه داشتن خانواده سالم, بنابراین من واقعا نه در عجله برای پایان دادن به این" گفت: دنیس Stockwell که در مورد از دست دادن شغل خود در بازاریابی در دانشگاه کورنل در ایتاکا نیویورک. "من نمی خواهم یک قدم اشتباه همین دلیل است که من خیلی خشمگین چه رئیس جمهور تهمت است گفت:."

اما محافظه کار اقتصاددان استیون مور یک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد گفت: وجود خواهد داشت 30 میلیون نفر از کار در کشور اگر اقتصاد باز نمی گردیم تا به زودی.

"و این یک نتیجه فاجعه بار برای کشور ما است. دوره" مور گفت. "ما نمی توانیم از 30 میلیون نفر در این کشور بیکار و یا شما در حال رفتن به اجتماعی هرج و مرج است."

در سراسر جهان شیوع آلوده بیش از 2.1 میلیون نفر و کشته شدن بیش از 140 ، 000 با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز هر چند این اعداد واقعی هستند که بسیار بالاتر است. مرگ و میر در ایالات متحده رسیده در مورد 31,000 با حدود 650,000 تایید عفونت.

گسترش این ویروس در حال کاهش است در مکان هایی همچون ایتالیا و اسپانیا و فرانسه است اما افزایش و یا ادامه در سطح بالا در بریتانیا, روسیه و ترکیه, مقامات گفت.

در تحولات دیگر:

— ولادیمیر پوتین در روسیه به تعویق افتاد مراجع رژه روز پیروزی 9 مه در میدان سرخ به مناسبت سالگرد 75 از نازی ها شکست آلمان در جنگ جهانی دوم است. پس از اتحاد جماهیر شوروی روز پیروزی شده است و ملت مهم ترین تعطیلات بازتاب آن در زمان جنگ و زیان قرار داده و در بیش از 27 میلیون نفر مرده.

— نیویورک شهری منطقه کشنده ترین نقطه داغ در ایالات متحده گزارش شده بیشتر نشانه های دلگرم کننده. تعداد زیادی از مردم در بیمارستان با این ویروس کاهش یافته و به حدود 18,000 ایالت — خوبی از آخرالزمانی پیش بینی — جدید و مرگ و میر قرار داده شد و در 600 در مقایسه با اواسط ماه به بالا 700s هفته گذشته است. "ما کنترل وحش. ما به ارمغان آورد و میزان گسترش پایین" رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت.

— پلیس اقدام ناشناس نکته در بر داشت حداقل 18 بدن بیش از دو روز در یک خانه سالمندان در Andover Township, New Jersey, مقامات گفت. تمام گفته 68 مرگ و میر از جمله ساکنان و پرستاران مرتبط شده اند به خانه است. بدن یافت شد بسته بندی شده به یک اتاق استفاده می شود به نگه داشتن مرده تا زمانی که آنها می توانند توسط یک مراسم تشییع جنازه به خانه.

برخی از رهبران و شهروندان در سراسر ایالات متحده به ویژه در مناطق روستایی و دیگر نقاط کشور است که باید دیده نمی شود عمده شیوع بیماری باید به نام فرمانداران به بازگشایی فروشگاه های, کارخانه ها و مدارس.

حدود 3000 تا 4000 نفر معلوم شد این هفته به نگرانی میشیگان فرماندار محدودیت های پلیس را شکست تظاهرات در کارولینای شمالی که منجر به یک بازداشت و تظاهرات صورت گرفت در اوکلاهما کنتاکی و ویرجینیا است.

"کسانی که می دانم که آنها آسیب پذیر خود شده است. و هر کس دیگری به آنها اجازه بازگشت به کار" گفت: هارون کارور یک گذاشته و مسکن پیمانکار که پیوست اعتراض در خارج از فرماندار عمارت در ریچموند ویرجینیا به نگرانی او گفت: دولت در پایمال حقوق مردم.

اما مقامات بهداشتی و بسیاری از سیاستمداران هشدار داده اند که محدودیت های بلند بیش از حد به زودی می تواند اجازه می دهد ویروس برای آمدن طوفان بازگشت.

تصمیمات بقیه نه با کاخ سفید اما با دولت و رهبران محلی که تحمیل اجباری مستندات و اقدامات دیگر در ماه گذشته است.

شهردار بیل د Blasio سخت-آمار شهر نیویورک با بیش از یک سوم از این کشور coronavirus مرگ و میر در میان کسانی که خواستار احتیاط.

"هر کس می خواهد اقتصاد ما را به راه اندازی مجدد ... اما باید واقعا درک روشنی," او گفت:. "اگر ما نمی توانیم ارائه اصول اولیه برای مردم ما پس از آن شما می توانید بوسه خود را بازیابی خداحافظ."

اقتصادی آسیب در ضمن تشدید در سراسر جهان است.

بسیاری از کشورهای اروپایی مانند ایالات متحده دیده می شود سنگین زیان کار اما امنیت اجتماعی شبکه وجود دارد تمایل به قوی تر. دولت یارانه برنامه ها در مکان هایی مانند آلمان و فرانسه در حال نگه داشتن میلیون ها نفر از مردم در payman به جای اجازه دادن به آنها را در بیکاری

در ایالات متحده برخی از اقتصاددانان گفت: نرخ بیکاری می تواند به 20 ٪ در ماه آوریل به بالاترین سطح خود از زمان رکود از دهه 1930 ، اخراج در حال گسترش فراتر از فروشگاه ها و رستوران ها و هتل ها به یقه سفید حرفه ای مانند نرم افزار برنامه نویسان و دستیاران حقوقی.

ژاک Primo 40 سال گذاشته از او عهد بوق کار در یک ساوانا گرجستان, رستوران غذاهای دریایی.

"این فقط تعطیل کردن همه چیز خاموش کل شهر" پریمو گفت: به عنوان او در انتظار در خط در a food pantry. "قبل از من هرگز نگران بوده چون من به پیدا کردن شغل دیگری. در حال حاضر شما می توانید. این غیر ممکن است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

همه حساب بلند کردن اجسام از محدودیت زمانی که آن اتفاق می افتد نمی تواند مانند کوه در می رم سوئیچ. رستوران ها و کسب و کارهای دیگر ممکن است بازگشایی در مرحله شاید با تعداد محدودی از ورودی و یا کاهش مناطق صندلی در حالی که فروشگاه های مواد غذایی ممکن است با چوب یکی از راه راهرو و سپر حفاظتی در ثبت پول نقد ،

حتی پس از آن می تواند چندی قبل از کسب و کار می آید و اگر چین و مکان های خاصی در اروپا هر نشانه.

ارمیا یونکر مدیر Rappourt میخانه در آن آربور میشیگان شگفتی که آیا کسی خواهد آمد اگر او بودند حتی اجازه به دوباره باز کردن.

"ممکن است آن را" بازگشت به حالت عادی " برای هر کس دیگری اما مردم هنوز هم احساس نمی راحت گردهمایی در رستوران ها و کافه ها," او گفت:.

رهبران سیاسی در این قاره نیز در تلاش برای پیدا کردن یک تعادل بین این کشور و سلامت و ثروت خود را.

ایتالیا سخت است-آمار لمباردی منطقه است فشار به راه اندازی مجدد تولید در مارس 4, روز ملی مستند است به پایان شاید مبهوت ساعات برای جلوگیری از ازدحام در حمل و نقل عمومی. اما ایتالیا با معاون وزیر توسعه اقتصادی, استفان Buffagni هشدار داد که رویکرد می تواند منجر به سردرگمی است.

بریتانیا با بیش از 13,700 مرده گسترده آن در سراسر کشور مستند در مدارس, میخانه ها, رستوران ها و اکثر فروشگاه ها برای حداقل سه هفته در یک حرکت است که به نظر می رسد را گسترده حمایت عمومی است. وزیر امور خارجه Dominic Raab گفت: "هر گونه تغییر اجتماعی ما فاصله اقدامات در حال حاضر خواهد خطر افزایش قابل توجهی در گسترش ویروس."

مقامات سوئیس اعلام کرد که مبهوت سری از reopenings شروع در اواخر ماه آوریل با پزشکی و دندانپزشکی دفاتر سالن مو و انتخاب کسب و کار و به دنبال آن در ماه مه و ژوئن توسط فروشگاه های دیگر مدارس, باغ وحش ها, کتابخانه ها و موزه ها.

"خانم ها و آقایان, انتقال آغاز شده است" خانه و وزیر بهداشت آلن Berset گفت. "ما می خواهیم برای رفتن به همان سرعتی که ممکن است و به عنوان آرام به عنوان لازم است."

شاخص های دیگر پیشنهاد بدترین هنوز به آمده در برخی از نقاط جهان است.

نخست وزیر ژاپن اعلام کرد او را گسترش وضعیت اضطراری برای کل کشور و نه فقط مناطق شهری به عنوان ویروس همچنان به گسترش است. جهان قدیمی ترین جمعیت و افراد مسن به ویژه آسیب پذیر هستند به کوروناویروس.

U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ خواست تسریع آماده سازی در آفریقا هشدار داد که قاره "می تواند در نهایت درد و رنج بزرگترین اثرات."

___

مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک کرده است.

___

دنبال AP پوشش همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب