ایالات متحده Coronavirus تست می شود و پتانسیل دستیابی به موفقیت

بزرگنمایی این تصویر گارد ملی پرسنل ایستاده در کنار یک خط از رانندگان انتظار برای coronavirus تست در

توسط MINERALNEWS در 24 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

گارد ملی پرسنل ایستاده در کنار یک خط از رانندگان انتظار برای coronavirus تست در نیو راشل, n. y., در روز جمعه. عمده فروشان مانند CVS هدف و خارج در حال حمایت به راه اندازی درایو - از طریق آزمون سایت در برخی از پارکینگ خود را. جان Minchillo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Minchillo/AP

در آنچه به دنبال بیشتر شبیه بهداشت عمومی افتضاح ایالات متحده دارای یک آزمایش جدی مشکل با کوروناویروس. تنها حدود 15000 نفر آزمایش شده است و تا کنون با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. و کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که نزدیک به اندازه کافی به می دانم که چگونه گسترده شیوع است و چگونه به پاسخ.

اما سازمان غذا و داروی آمریکا به تازگی به تصویب یک آزمون جدید از غول شرکت دارویی Roche است که می تواند نشان دهنده دستیابی به موفقیت بزرگ.

اولیه آزمون تایید شده توسط FDA پیچیده است و نیاز به آموزش های تخصصی و تجهیزات. تا زمانی که در این هفته برخی از لوازم مورد نیاز برای انجام آزمون به حال به آمده از یک شرکت در آلمان است که نمی تواند برآورده تقاضا.

"بازیکنان بزرگ است که به طور معمول به فروش چیزهایی مانند [آنفلوانزای معمولی] کیت های آزمایش و یا سریع استرپی کیت های آزمایش به بیمارستان آنها را نداشته سنجش مجاز هنوز توسط FDA می گوید:" کلی Wroblewski مدیر بیماری های عفونی برنامه های در انجمن بهداشت عمومی آزمایشگاه.

به عبارت دیگر بزرگترین شرکت های داروسازی در آمریکا و جهان شده اند قادر به زمین و کمک به.

اما این تنها تغییر در یک راه بسیار بزرگ.

"ما بسیار هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن اخبار است که یک شبه ما به اورژانس با استفاده از مجوز از FDA می گوید:" پل براون ارشد اجرایی برای روشه. او می گوید: این شرکت دارای یک آزمایش جدید که ساده تر و سریعتر برای دریافت نتایج.

روشه در حال حاضر آغاز شده در حالی که تولید آن در انتظار تایید FDA او می گوید.

"ما حدود 400,000 آزمون است که در دسترس هستند برای بازار ایالات متحده" براون می گوید. و او می گوید روشه انتظار به تولید حدود 1.5 میلیون آزمون در هر ماه.

که خیلی بیشتر آزمون از تجویز شده است تا کنون.

و قهوه ای می گوید وجود دارد حدود 100 روشه ماشین آلات در حال حاضر در حال استفاده در سراسر کشور هر یک قادر به پردازش بیش از 1000 تست در هر روز.

مایکل مینا, دیپلم, مدیر پزشکی ویروس شناسی در Brigham و بیمارستان زنان در بوستون می گوید که اگر این نوع از تولید سرعت می تواند نگه داشته شود تا "من فکر می کنم که خواهد بود یکی از قطعات که به طور مرتب از یک تعویض بازی در آزمایش ظرفیت در ایالات متحده است."

مینا و دیگر کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که به طور چشمگیری ramping تا تست بسیار مهم است برای صرفه جویی در زندگی.

مارک Lipsitch که هدایت مرکز بیماری مسری پویایی در دانشگاه هاروارد دانشکده بهداشت می گوید آزمایش های مورد نیاز در اتاق های اورژانس در هر منطقه بزرگ مترو در سراسر کشور است. که ارائه آماری نمونه گیری به قابل اعتماد برآورد که چگونه بسیاری از آمریکایی ها در واقع coronavirus او می گوید.

"من فکر می کنم ما در حال پرواز تقریبا به طور کامل نابینا در حال حاضر" Lipsitch می گوید. "ما بسیاری از عدم اطمینان در مورد اینکه آیا ما باید 10 برابر بیشتر یا 100 برابر بیشتر موارد از ما در مورد می دانیم."

کشورهای دیگر ظاهر شده اند به انجام یک کار بهتر با تست. کره جنوبی با یک اخير تعداد دفعات مشاهده شده تست 700 بار به عنوان بسیاری از مردم سرانه به عنوان ایالات متحده آمریکا

مینا می گوید: آن قابل توجه چقدر آمادگی ایالات متحده تبدیل کرده است تا به صورت شیوع مانند این. او فکر می کند چقدر خواهد بود از آن آموخته. اما بسیار در خطر است او می گوید: "من فقط آرزو می کنم که ما تا به حال واقعا شروع به گرفتن این مشکل به طور جدی به عنوان یک کشور دو ماه پیش مقابل واقعا تمرکز بر روی آن فقط در عرض چند هفته گذشته."

روشه می گوید آن شروع خواهد شد حمل و نقل آن برای اولین بار از 400,000 کیت تست این آخر هفته. بیشتر شرکت ها به زودی می تواند به دنبال کت و شلوار جدید مورد تایید FDA آزمون خود را.

در ضمن در یک باغ گل رز کاخ سفید در کنفرانس خبری روز شنبه, مدیران ارشد در, Target, Walmart, CVS و Walgreens متعهد به ایجاد فضا در برخی از پارکینگ خود را به درایو-از طریق آزمایش.

حتی پس از, مینا فکر می کند هنوز هم می تواند چند هفته قبل از همه این رمپ به اندازه کافی اجازه می دهد تا برای یک مقدار بهتر برآورد که چگونه بسیاری از مردم به این ویروس در این کشور که در آن تمام نقاط داغ هستند به طوری که کارشناسان بیماری های عفونی می دانم که چگونه به بهترین پاسخ دهند.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن