مرز ایالات متحده عامل بازداشت به ظن کودک جنایات جنسی

TUCSON, Ariz.—یک گشت مرزی ایالات متحده که پلیس می گویند سنگر خود را در یک کلیسا به مدت چهار ساعت است که در موا

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

TUCSON, Ariz.—یک گشت مرزی ایالات متحده که پلیس می گویند سنگر خود را در یک کلیسا به مدت چهار ساعت است که در مواجهه با اتهامات ظن سوء استفاده جنسی متعدد کودکان بیش از چندین سال.

پلیس در سیررا ویستا, Ariz., روز جمعه گفت که مقامات دانا Thornhill, on پنج شنبه شب پس از مسلح بن بست در یک کلیسا در نزدیکی Huachuca شهر آریزونا جمهوری گزارش.

سیررا ویستا پلیس سرهنگ شان Brownson گفت: افسران کار به طور مشترک با آمریکا تحقیقات امنیت داخلی شده بود surveilling Thornhill, برای برخی از زمان و مشکوک او درگیر شد در "مستمر" سوء استفاده از چندین کودکان در سیررا ویستا.

Brownson کاهش یافته است برای رفتن به جزئیات در مورد اما افزود که محققان در نقل مکان کرد به دستگیری Thornhill 49 روز پنج شنبه به دلیل آنها تعیین رفتار خود را همراه با اجرای قانون آموزش ارائه شده یک تهدید برای جامعه است.

"ما احساس به شدت در این زمان است که او نباید راه رفتن در خیابان و بر اساس چه نوع از جنایات او متعهد به تجاوزات جنسی در کودکان و پس از آن این واقعیت است که آنها پیوسته در طول سال های مختلف," Brownson گفت.

سیررا ویستا پلیس نیز کاهش یافته است به انتشار اطلاعات در مورد سنین و یا تعداد قربانیان به نقل از طبیعت حساس بررسی است.

Brownson گفت: مرز عامل رشد کرده بود مشکوک که اجرای قانون را در دست بررسی او.

"آن را بسیار آشکار است که او آگاه بود که اجرای قانون بود مشاهده و او نگران بود که او را دستگیر کنید," او گفت:.

در روز پنج شنبه بعد از ظهر Thornhill فرار سیرا ویستا محدوده شهر و سنگر خود را در کلیسا مسلح با .40-کالیبر تفنگ دستی نیمه اتوماتیک. Brownson گفت Thornhill تا به حال قبل از وابستگی با کلیسا بود و دسترسی به اموال.

محققان همچنین خود را بازیافت جدا تفنگ مهمات و گشت مرزی اعتبار از داخل کلیسا Brownson گفت.

پلیس همچنین اعدام یک حکم جستجو در Thornhill را سیرا ویستا صفحه اصلی در پنج شنبه, جایی که آنها در بر داشت اضافی شواهد ارتباط او را به این جنایات است.

"من نمی توانم اظهار نظر در مورد آنچه که در حال حاضر, اما وجود دارد همخوانی شواهدی وجود دارد که او درگیر در این نوع از فعالیت" Brownson گفت.

افسران رزرو Thornhill به Cochise County زندان در روز پنج شنبه. کلانتر علامت Dannels کاهش یافته است به نظر در این بررسی اما گفته آریزونا جمهوری اسلامی که Thornhill شد arraigned در روز جمعه برگزار شد در زندان بدون پیوند.

Thornhill, چهره دو فقره از رفتار جنسی با یک جزئی و دو اتهام تجاوز جنسی. کسانی که به اتهام جنایت می توانید حمل جملات به زندگی در زندان تحت قانون آریزونا.

معلوم نیست اگر او یک وکیل است.

گشت مرزی را توسان بخش است که صلاحیت این دادگاه ها بیش از Cochise County گفت: این اتهامات در برابر عامل جدی است. گمرک و حفاظت از مرزها را از حرفه ای مسئولیت این سازمان ناظر دفتر در حال همکاری با محققان آن اضافه شده است.

"CBP را تحمل نمی کند فساد و یا سوء استفاده در صفوف ما و با ما همکاری می کنند به طور کامل با تمام کیفری یا اداری تحقیقات از اتهام سوء رفتار توسط هر یک از پرسنل ما که آیا آن رخ می دهد یا وظیفه" بخش توسان بیانیه بخوانید.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

بخش توسان وعده داده شده به طور شفاف در انتشار اطلاعات مورد بررسی است. آن کاهش یافته است به انتشار جزئیات بیشتر در مورد Thornhill اشتغال با گشت مرزی از جمله خود را در طول زمان با آژانس و یا جایی که او مستقر شد.

Brownson گفت: .40-کالیبر تپانچه نیمه اتوماتیک بازیافت "غیر معمول نیست" به اجرای قانون است اما نمی تواند بگوید اگر آن صادر شد او را به عنوان یک عامل مرز.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب