خودروسازان آمریکا به آرامی نورد به سمت یک راه اندازی مجدد

بزرگنمایی این تصویر یک کارگر پوشیدن دنده محافظ چک خودرو خط مونتاژ کارگر متوسط در ورودی به کارخانه تو

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک کارگر پوشیدن دنده محافظ چک خودرو خط مونتاژ کارگر متوسط در ورودی به کارخانه تویوتا در اننینگ فرانسه در مارس 21. ایالات متحده خودکار گیاهان در حال آماده سازی برای بازگشایی با کروناویروس جدید پروتکل های ایمنی. لورل چور/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

خودرو تغییر نکرد بین ماه های مارس و آوریل. اما کارخانه ها که در آن آنها در حال مونتاژ در حال تغییر به طور چشمگیری.

خودکار گیاهان شروع به بالا — بسیار آهسته تر از آنها تعطیل — با گسترده سلامت اقدامات احتیاطی به منظور جلوگیری از گسترش coronavirus:

ورقه های پلاستیکی ضخیم و پاک کردن سپر نصب شده در خطوط مونتاژ. اجباری متوسط چک و علامت پرسشنامه. انفرادی صندلی در اتاق استراحت. چرخه مطابق با اصول و دوباره و دوباره. پارچه ماسک صورت و در برخی موارد پاک کردن صورت پلاستیک سپر بر کارگران است.

این همه در رفتن به برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به می گوید: تاد دان جمهور ایالات خودکار کارگران محلی 862 در Louisville, Ky. او خواستار این پروتکل جدید یک "تغییر پارادایم" و می گوید کارگران تقسیم می شوند که آیا آنها مشتاق به بازگشت به کار و یا با احتیاط از خطرات. و یا هر دو.

"من فکر می کنم بسیاری از بسیاری از آمریکایی ها آماده هستند تا به کشور ما برگشت در هدف" او می گوید. "اما ... ما باید قادر به قرار دادن در برخی از سطوح از احتیاط است که ما قبل ندارد."

"در بسیاری از اضطراب می گوید:" رالف موریس جونیور جمهور UAW محلی 163 نزدیکی دیترویت. "منظورم این است که شما اطلاعات بیشتر در مورد گیاهان پردازش گوشت. ... در کارخانه تنظیم مگر اینکه اقدامات احتیاطی گرفته شده, آن می تواند از طریق تمام امکانات."

غیر اتحادیه کیا هیوندای و بی ام و گیاهان در جنوب که در آن آمده بودند اجازه می دهد عملیات به رزومه دوباره راه اندازی خطوط خود را در روز دوشنبه. تویوتا امیدوار است قرارداد مارس 11 راه اندازی مجدد. و در حالی که فورد و جنرال موتورز و فیات کرایسلر نیست, تایید, تاریخ شروع آنها دنبال آن هستید در اواسط ماه مه به عنوان یک احتمال است.

یکی از چالش های است که در صنعت خودرو است که عمیقا به هم پیوسته در سراسر شمال امریکا است. تامین کنندگان در کشورهای مختلف و کشور — تحت پوشش های مختلف مستند سفارشات — باید بازگشت در حدود همان زمان برای زنجیره تامین به کار هموار.

مکزیک تحت اقامت در خانه سفارش از طریق ممکن است. و میشیگان قلب ایالات متحده در صنعت خودرو شده است به خصوص سخت ضربه توسط ویروس و همچنان برای جلوگیری از غیر ضروری کسب و کار از عامل.

برخی از خودرو تامین کنندگان باید chafed در میشیگان اقامت در خانه سفارش دهید. اما UAW که نشان دهنده کارکنان در فورد و جنرال موتورز و فیات کرایسلر و تعدادی از تامین کنندگان استقبال اخیر گسترش نظم و گفت که در اوایل ممکن است بیش از حد به زودی به راه اندازی مجدد عملیات. این اتحادیه خواهان COVID-19 انجام شد. در حالی که متوسط چک یا علامت پرسشنامه به طور فزاینده ای مشترک روش های ایمنی آنها نمی تواند گرفتن افرادی که بدون علامت هستند اما گسترش این بیماری است.

"من فکر می کنم خط پایین این است که بر اساس تمام اطلاعات ما دسترسی به, ما نمی خواهد که قابل اعتماد و مقیاس پذیر تست راه حل برای چند هفته — و آن را حتی ممکن است ماه" Kiersten رابینسون رئیس منابع انسانی افسر برای فورد به خبرنگاران گفت: هفته گذشته است.

رابینسون گفت: گسترده آزمایش حیاتی خواهد بود در دراز مدت. اما برای کوتاه مدت فورد قصد دارد به ارسال کارکنان با علائم به آزمایش می شود در محلی بیمارستان یا درمانگاه بدون ارائه تست برای همه کارکنان.

وجود فشار بر شرکت های خودرو به این رقم را به سرعت. تعطیلی کارخانه ها هزینه صنعت میلیاردها دلار و تاثیر صدها هزار نفر از کارگران. و در حالی که فروش خودرو کاهش یافت به دلیل همه گیر آنها در حال حاضر شروع به بهبود می یابند و باعث مدیران به نگرانی در مورد چه مدت آنها می تواند بسته باقی می ماند قبل از نمایندگی شروع به احساس خرج کردن.

Sean Suggs رئیس جمهور از یک گیاه در بلو اسپرینگز, Miss., جایی که تویوتا می سازد Corollas می گوید: نمایندگی مجاز نیست و در عین حال در حال اجرا خارج از سدان. اما چشم انداز مثبت در فروش یکی از دلایلی است که تویوتا امیدوار است قرارداد مارس 11 تاریخ راه اندازی مجدد برای گیاه, او می گوید.

او تاکید کرد که بازگشایی تدریجی خواهد بود.

"ما در حال رفتن به فقط یک تلنگر سوئیچ و همه چیز را به بازگشت به حالت عادی" او می گوید. "وجود دارد هیچ قصد بازگشت به راه طبیعی است. ما به سادگی نمی تواند کار راه ما عمل قبل از COVID-19."

"یک روز ما احتمالا نمی خواهد حتی تولید یک خودرو," او می گوید. "ما میخوایم ما اعضای تیم بازگشت و آنها را سازگار به راه جدید برای زندگی است."

و با درجه حرارت کنترل و اجباری ماسک صورت آن ممکن است مدت زمان طولانی قبل از این که راه جدید زندگی احساس طبیعی است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب