U. N. گزارش می گوید همه گیر می تواند با فشار بالا به 132 میلیون نفر از مردم به گرسنگی

بزرگنمایی این تصویر کیسه های مواد غذایی تازه صبر داده می شود دور در شیکاگو در ماه مه. تعدادی از مردم

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کیسه های مواد غذایی تازه صبر داده می شود دور در شیکاگو در ماه مه. تعدادی از مردم دچار سوء تغذیه می رود که برای صعود در سطح جهان با توجه به سازمان ملل متحد. چارلز رکس Arbogast/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلز رکس Arbogast/AP

Coronavirus همه گیر می تواند با فشار بالا به 132 میلیون نفر از مردم به گرسنگی پایان سال 2020 با توجه به یک گزارش جدید از سوی سازمان ملل متحد.

"به عنوان پیشرفت در مبارزه با گرسنگی, اصطبل, COVID-19 همه گیر است تشدید آسیب پذیری و کاستی های جهانی مواد غذایی سیستم" یونیسف در بیانیه ای گفت.

"در حالی که خیلی زود است که به ارزیابی تاثیر کامل از مستندات و دیگر مهار اقدامات حداقل یکی دیگر از 83 میلیون نفر و احتمالا به عنوان بسیاری از 132 میلیون دلار ممکن است گرسنه در سال 2020" این سازمان اضافه شده است.

پیدا کردن گنجانده شده در آخرین نسخه از وضعیت امنیت غذا و تغذیه در جهان منتشر شده سالانه توسط U. N. سازمان ها از جمله سازمان بهداشت جهانی است.

در این گزارش گفت: یک بهبود اقتصادی انتظار می رود در سال 2021 خواهد آورد تعدادی از مردم دچار سوء تغذیه مردم پایین — اما روشن نیست که با چه مقدار و تعداد باقی خواهد ماند بالاتر از پیش بینی همه گیر.

گرسنگی در جهان تا به حال به کاهش بوده است برای سال های قبل از 2014 U. N. گزارش شده است اما به ضرب گلوله نزدیک به 60 میلیون از آن به بعد. آن را تخمین زده می شود که حدود 690 میلیون نفر دچار سوء تغذیه در 2019.

آسیا دارای بالاترین تعداد افراد گرسنه. این گزارش تخمین می زند که 381 میلیون نفر وجود دارد دچار سوء تغذیه در 2019 — بیش از نیمی از کل جهان است.

یونیسف همچنین بر تعداد افراد بدون دسترسی به یک رژیم غذایی سالم کرد و گفت که "این مسابقه برای پایان دادن به سوء تغذیه به نظر می رسد به خطر بیافتد."

این گزارش تخمین زده است که حدود 3 میلیارد نفر در سراسر جهان می تواند یک رژیم غذایی سالم است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب