U. N. شورای حقوق بشر برای برگزاری فوری بحث خشونت پلیس و نژاد پرستی و

بزرگنمایی این تصویر سازمان ملل و شورای حقوق بشر در ژنو سوئیس در اینجا نشان داده شده در ماه مارس برنا

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سازمان ملل و شورای حقوق بشر در ژنو سوئیس در اینجا نشان داده شده در ماه مارس برنامه ریزی شده است به بحث خشونت علیه معترضان. Xinhua News Agency/Xinhua News Agency/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Xinhua News Agency/Xinhua News Agency/گتی ایماژ

سازمان ملل متحد شورای حقوق بشر تصمیم گرفته است برای برگزاری فوری بحث نژادپرستی و خشونت پلیس در پی پلیس به قتل جورج فلوید.

پیشنهاد ساخته شده توسط یک گروه از کشورهای آفریقایی به رهبری, بورکینافاسو تایید شده در دوشنبه U. N. بالا حقوق بشر بدن.

بحث در "زمان نژاد الهام گرفته از نقض حقوق بشر سیستماتیک نژادپرستی و خشونت پلیس و خشونت علیه تظاهرات صلح آمیز" برنامه ریزی شده است برای روز شنبه.

معترضان بسیج در ایالات متحده و در سراسر جهان علیه نژادپرستی و خشونت پلیس پس از مرگ جورج فلوید. سیاه و سفید مرد درگذشت و پس از یک افسر پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به نه ساعت در مینیاپولیس در مه 25.

نماینده دائم بورکینافاسو میل Sougouri گفت: این شورا در روز دوشنبه که "مرگ جورج فلوید متاسفانه حادثه جدا نیست."

"پس از گسترده خشم بیش از این وضعیت آن خواهد بود غیر قابل تصور است که شورای حقوق بشر نه مقابله با این پرسش که بسیار مربوطه مطابق با دستور خود او گفت:" در این بیانیه به نمایندگی از 54 کشور آفریقایی.

ایالات متحده کشیده شورا دو سال پیش با آن-U. N. سفیر نیکی هیلی تماس با شورای "ریاکارانه و خود خدمت."

به گفته سازمان ملل متحد, اخبار بیش از 600 گروه های حقوق بشر خواستار رسیدگی به خشونت های پلیس فلوید پس از مرگ است.

و به عنوان ضد نژادپرستی تظاهرات پدید آمده اند در سراسر جهان رئیس شورای الیزابت Tichy-Fisslberger تاکید کرد که مسئله جهانی است. "را به عنوان شما را دیده اند با تظاهرات در سراسر جهان از جمله در اینجا در ژنو, پس این یک موضوع است که نه فقط یک کشور از آن فراتر می رود که او گفت:" به سازمان ملل متحد خبر داد.

این شورا شده بود در سه ماه توقف قبل از این هفته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. بحث بر نژادپرستی و خشونت پلیس خواهد بود livestreamed در U. N. وب سایت.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب