U. N. رئیس: شورای امنیت ترافیکی بلوک های موثر Coronavirus پاسخ

بزرگنمایی این تصویر سازمان ملل متحد دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ می گوید: "با وجود وحدت در

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سازمان ملل متحد دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ می گوید: "با وجود وحدت در سراسر جهان در استراتژی برای مبارزه با این بیماری همه گیر." لودویک مارین/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لودویک مارین/خبرگزاری گتی ایماژ

این بیماری همه گیر کوروناویروس یک رکورد جدید در این آخر هفته: بیش از 136,000 موارد جدید در سراسر جهان گزارش شده در یکشنبه, بالاترین تعداد در یک روز.

آمار می آید از سوی سازمان ملل متحد جهانی بدن جهان اغلب تبدیل به یک بحران است.

"اگر همه گیر نشان دهنده آن است که تظاهرات ما شکنندگی. چیزی است که شما فقط می توانید ببینید در یک میکروسکوپ اتحاد ما را بر ما زانو" U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: در مصاحبه ای با همه چیز در نظر گرفته شود. "و تواضع باید ما را به همبستگی و وحدت است."

او می گوید: وجود وحدت در استراتژی برای مبارزه با این بیماری همه گیر. "هر کشور رفت و راه خود را با کانون در حال حرکت از یک کشور به کشور است."

U. N. می توانید توزیع کمک های اولیه و کمک به دولت ها شکل خود را coronavirus پاسخ. اما این ابزار محدود به نیروی یک کشور به کشور می گویند به دنبال دستورالعمل از سازمان بهداشت جهانی, سازمان ملل متحد, آژانس.

و بن بست در شورای امنیت سازمان ملل — که می تواند با تصویب قطعنامه اجرا — متوقف شده هر گونه اقدام واقعی.

که ورشکسته اشاره به این حادثه تلخ.

"ما می بینیم که بسیار ناکارآمد رابطه وجود دارد که امروز بین ایالات متحده و چین, ایالات متحده آمریکا-روسیه باعث می شود آن را عملا غیر ممکن است برای شورای امنیت را به هر معنی دار تصمیم گیری است که می تواند اساسی" برای مبارزه با COVID-19 موثر است.

در اینجا گزیده ای از این مصاحبه.

به شما می گویند که وجود دارد عدم وجود یک هماهنگ بین المللی پاسخ. آیا شما فکر می کنم که نشان می دهد این سیستم بیش از حد شکسته شود مفید است ؟

نکته این است که ما multilateralism اما multilateralism ما هیچ دندان. ما باید ساز و کارهای همکاری با ساز و کارهای حکومت است که به سادگی وجود ندارد. و حتی در جایی که ما در سیستم چندجانبه برخی از دندان به عنوان مورد از شورای امنیت آن را نشان داده است بسیار کمی اشتها به نیش می زنند.

بنابراین من معتقدم که ما نگاه به آینده است و ما در سالگرد 75 از سازمان ملل متحد هم به فکر آینده ما نیاز به تقویت چند جانبه نهادها و به آنها ابزار به منظور مطمئن شوید که موثر حکومت جهانی است که قادر به کار و به صورت دراماتیک چالش های ما در مقابل از ما.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرده است که ایالات متحده در خارج از سازمان بهداشت جهانی است. آیا شما بر این باورند که ایالات متحده آمریکا است که کنار رفتن نقش رهبری خود را در صحنه جهانی با کشیدن به سمت داخل?

اعتقاد من این است که نقش آمریکا در جامعه بین المللی ضروری است. من باور دارم که جهان نیاز به یک درگیر ایالات متحده است که ایالات متحده رهبری کاملا اساسی برای داشتن یک نظم جهانی که در آن ارزش های دموکراتیک می توانیم پیروز شویم که در آن حقوق بشر می توانیم پیروز شویم و در آن صلح و امنیت می تواند تضمین همکاری های بین المللی.

در پرسش از اقتدار اخلاقی ایالات متحده نشان داده شده است خود را به عنوان یک نیروی دموکراسی و آزادی بیان در سراسر جهان است. چگونه شما نظر رئیس جمهور در واکنش به اعتراضات علیه خشونت پلیس?

اول از همه ما نیاز به توان بسیار محکم در مطلق محکومیت نژادپرستی در همه آن عبارات است. این یک شنیع چیز. آن را کاملا در برابر ارزش های انسانیت مشترک ما. دوم آن است که روشن است که ما باید نارضایتی مربوط به نژادپرستی نارضایتی مربوط به نابرابری که این نارضایتی منجر جمعیت نشان می دهد که کسانی که در تظاهرات مشروع آنها باید صلح آمیز است.

اما آن نیز بسیار مهم است که مقامات نشان دادن خویشتن داری و نه خود را تبدیل به یک منبع از خشونت در رابطه با راه کسانی که تظاهرات به کار گرفته است.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن