انگلستان حاضر به اعتراف نزدیک به 3 میلیون از هنگ کنگ اگر چین تصویب قانون تامین

بزرگنمایی این تصویر نخست وزیر بوریس جانسون نشان داده شده است اینجا را ترک خیابان داونینگ لندن در روز

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نخست وزیر بوریس جانسون نشان داده شده است اینجا را ترک خیابان داونینگ لندن در روز چهارشنبه منتشر شده یک ستون در تایمز لندن ترغیب چین برای تجدید نظر در پیشنهاد خود را امنیت ملی قانون است. Chris J Ratcliffe/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Chris J Ratcliffe/گتی ایماژ

انگلیس نخست وزیر بوریس جانسون گفت که او خواهد بود مایل به اجازه می دهد بیش از 2.8 میلیون نفر از هنگ کنگ به کار و زندگی در انگلستان اگر چین پیاده سازی یک پیشنهاد بحث برانگیز امنیت ملی قانون در این مستعمره سابق بریتانیا.

قانون می تواند اثر را به عنوان به زودی به عنوان این ماه را گسترش سرزمین اصلی چین را کنترل بیش از هنگ کنگ.

جانسون نوشت: در یک ستون که به نظر می رسد در تایمز لندن که قانون را نقض می کند در "یک کشور دو سیستم" توافق چین رسیده با بریتانیا در سال 1997 زمانی که بریتانیا واگذار کنترل از خاک است.

او افزود که قانون "محدود خواهد [هنگ کنگ] آزادی و به طور چشمگیری تضعیف آن استقلال است."

اگر چین به اجرای قانون جانسون نوشت: انگلیس آماده است تا در حدود 350000 نفر از هنگ کنگ که در حال حاضر ملی بریتانیا (خارج از کشور) گذرنامه و 2.5 میلیون خواهد بود که واجد شرایط برای آنها اعمال می شود.

او همچنین اشاره کرد که انگلیس خواهد بود "یکی از بزرگترین تغییرات در ما ویزا سیستم در تاریخ است." آن را اجازه می دهد هنگ Kongers با این گذرنامه برای آمدن به انگلستان برای تجدید دوره از یک سال است. این سیستم در حال حاضر اجازه می دهد تا آنها را به آمد بدون ویزا به مدت شش ماه.

پتانسیل سیستم جدید شامل یک راست به محل کار و به طور بالقوه یک مسیر به شهروندی.

وزیر خارجه بریتانیا Dominic Raab قبلا پیشنهاد کرد که انگلستان می تواند اعتراف یک گروه کوچکتر با توجه به یک گزارش از نگهبان. Raab روز سه شنبه گفت که بریتانیا می تواند در کسانی که در حال حاضر با گذرنامه اما گفت که اگر یک جرم خروج از هنگ کنگ صورت گرفت او می خواهم دیگر کشورها نیز اعتراف مردم است.

جانسون را پیشنهاد می آید فقط یک روز قبل از سالگرد سرکوب میدان تیان آن من که صورت گرفت در 4 ژوئن سال 1989 زمانی که چینی نظامی آتش گشودند شهروندان خواستار اقتصادی و اصلاحات دموکراتیک.

جانسون نداد در این ستون در مورد چگونه به 2.5 میلیون نفر واجد شرایط برای یک پاسپورت بریتانیایی خواهد بود قادر به رسیدن به یک, یا چگونه واردان از هنگ کنگ خواهد رسیدن به شهروندی.

"بسیاری از مردم در هنگ کنگ از ترس است که راه خود را از زندگی — که چین متعهد به رعایت — تحت تهدید" جانسون نوشت. "اگر چین درآمد حاصل برای توجیه ترس خود را پس از آن بریتانیا نمی تواند در وجدان خوب شانه را بالا انداختن شانه های ما و راه رفتن به دور... من هنوز هم امیدوارم که چین را به یاد داشته باشید که مسئولیت به دست در دستکش با قدرت و رهبری است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب