تایسون بزرگترین خوک گیاه بازگشایی به عنوان آزمایشات نشان می دهد افزایش در Coronavirus موارد

بزرگنمایی این تصویر وسایل نقلیه نشستن در نزدیکی پارکینگ خالی در خارج از تایسون غذاهای گیاهی در واترل

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

وسایل نقلیه نشستن در نزدیکی پارکینگ خالی در خارج از تایسون غذاهای گیاهی در واترلو, آیووا, on May 1. چارلی Neibergall/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلی Neibergall/AP

گوشت-بسته بندی کارخانه در واترلو آیووا که در آن شیوع کروناویروس منفجر شد و چند هفته پیش از سر گرفته شد عملیات روز پنج شنبه پس از دو هفته از بسته شدن.

بازگشایی Tyson Foods' از بزرگترین ایالات متحده آمریکا گوشت خوک گیاه آمد همان روز که مقامات بهداشتی در Black Hawk County, که در آن گیاه واقع شده است اعلام کرد که 1,031 گیاه برآورد 2800 کارمند باید آزمایش مثبت برای ویروس. که بالاتر از برآورد قبلی توسط مقامات دولتی.

تونی تامپسون کلانتر Black Hawk County بود در میان مقامات دولتی که به نام برای واترلو تسهیلات به تعطیل موقت. تماس خود را به کارخانه آمد و او اولین تور تسهیلات در مارس 10.

تامپسون می گوید که زمانی که او تور گیاه پس از آن او "به طور کامل انتظار" برای دیدن موانع و ماسک و سایر وسایل حفاظتی شخصی در محل. که نیست در این مورد.

"آنچه که من دیدم هنگامی که ما رفت و به آن گیاه مطلق رایگان برای همه" او می گوید. "برخی از مردم با پوشیدن bandannas. برخی از مردم با پوشیدن ماسک های جراحی. .... اکثر مردم پوشیده نیست هر چیزی. افراد مشغول به کار در این خط مشغول به کار بودند آرنج به آرنج گاهی اوقات به بیش از یکدیگر پردازش گوشت بود که پایین آمدن خط.

"کاملا وجود دارد هیچ فرصتی برای اجتماعی فاصله," او می گوید. "ما در سمت چپ گیاه تفکر" آه خدای من ما باید یک مشکل بزرگ در اینجا.'"

مقامات بهداشتی می گویند 90 درصد موارد از coronavirus در شهرستان مرتبط هستند تایسون تسهیلات.

در طول بسته شدن تایسون نصب شده پاک کردن پلاستیک تشک تقسیم ایستگاه های کاری و دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه. این گیاه نیز برقرار متوسط چک را فراهم می کند و کارگران فولاد با ماسک زمانی که آنها می رسند و زمانی که آنها را ترک.

پس از تور تسهیلات در هفته گذشته تامپسون در محتاط حمایت از بازگشایی و گفت: او احساس می کند "محفوظ تشویق" پس از دیدن جدید اقدامات ایمنی.

اگر شیوع بیماری همچنان در این مرکز تامپسون می گوید: او حمایت می دوم خاموش کردن.

تامپسون تمرکز اولیه در ایمنی و امنیت تقریبا 131,000 شهروندان Black Hawk County — و او می گوید که احساس می کند به خصوص مسئول تایسون کارگران است.

"ما مانند ما بیکن, اما ما نمی خواهیم به فکر می کنم در مورد چگونه آن را در واقع انجام می شود. هنگامی که شما یک لاشه حلق آویز وجود دارد خونریزی بر روی زمین شما نمی خواهید به فکر می کنم ... یک محصول جانبی از این افراد که در واقع انجام این کار," او می گوید.

"متاسفانه این اغلب به حاشیه رانده شده شهروندان زیرا آنها پناهندگان از آنجا که آنها انگلیسی صحبت می کنند زیرا آنها انجام یک کار است که هنوز بسیاری از مردم می خواهید به انجام," او همچنان ادامه دارد. "بنابراین وجود دارد چیزی است که ذاتی وجود دارد که درست نبود که من امیدوارم که آنها باید اصلاح شود. و i'll hold my breath و دعا می کنم که درست است. اگر آن را نمی خواهیم به عقب تا دوباره و در این دوباره."

گوش دادن به مصاحبه با NPR Ailsa چانگ در صوتی از لینک بالا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب