غلط املایی طلسم مشکل برای مرد را به اتهام تلاش برای جعلی مرگ خود را

اغلب نیست که یک معلم انگلیسی می توانید با کیفیت تابلو اعلانات علوفه از دفتر دادستان محلی. اما تعجب نکنید اگر م

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399

اغلب نیست که یک معلم انگلیسی می توانید با کیفیت تابلو اعلانات علوفه از دفتر دادستان محلی. اما تعجب نکنید اگر می بینید این سند یش به عنوان مواد انگیزشی در برخی از کلاس های درس در سال آینده.

مشاهده این پست در Instagram

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط ناسائو دا (@nassauda) در

این یک گواهی فوت — حداقل Nassau County District Attorney مادلین Singas می گوید که قرار است برای تصویب به عنوان یک گواهی فوت از نیوجرسی. طولانی جزیره دادستان مدعی است که رابرت برگر, 25, تلاش برای جعل یک سند قانونی در ماه اکتبر گذشته در یک پیشنهاد به جعلی مرگ خود را گول زدن و به احتمال زیاد حکم زندان.

و ادعا نیرنگ ممکن است به خوبی موفق شده اند ... اگر نه برای غلط املایی.

"پس از بازرسی از این گواهی توسط NCDA آن اشاره کرد که نوع فونت و اندازه تغییر در این سند است. علاوه بر این دادستان مشاهده شده است که کلمه "رجیستری" در بخش نام اشتباه به عنوان "Regsitry' در 'صادر شده توسط' بخش" دفتر توضیح داد: در یک اطلاعیه سه شنبه.

"پس از تماس به منظور بررسی گواهی با نیوجرسی وزارت بهداشت آمار حیاتی و رجیستری محققان تایید گواهی بود, در واقع جعلی است."

برگر شده بود رو به صدور حکم برای یک جفت از جرم سرقت خودرو مربوط به اتهامات که او در حال حاضر گناه التماس کرد. اما در ماه اکتبر گذشته با توجه به دادستان و یا وکیل او در آن زمان به دادگاه گفت که برگر بود درگذشت و ارائه مدارک جعلی شهادت به برگر خودکشی.

دادستان ها می گویند این وکیل Meir Moza بعد از آن گواه است که او تا به حال شده است توسط فریب برگر به ندانسته های شرکت کننده در این توطئه است و او از آنجا کاهش یافته و ایران برگر به عنوان یک مشتری. برگر جدید نمایندگی حقوقی جامعه کاهش یافته و به صحبت با NPR در مورد این پرونده روز شنبه.

در حال حاضر علاوه بر قبلی خود را قانونی مشکلات برگر چهره های چشم انداز به مدت چهار سال در زندان به اتهام جنایت از ارائه یک ابزار نادرست برای پر کردن. او التماس کرد گناه نیست سه شنبه.

"ارائه اسناد و مدارک جعلی به دادستان است که همیشه یک ایده بد" Singas در بیانیه ای گفت: "و در حالی که او می خواهم گرفتار شده اند بدون در نظر گرفتن عدم استفاده از spell check این اتهام تقلب به خصوص خودنمایی میکند."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن