گردباد حرکت می کند در ساحل در کره اس پس از ضرب و شتم isles ژاپن

توکیو - دومین گردباد قدرتمندی که ژاپن را در یک هفته به ساختمان های آسیب دیده مورد ضرب و شتم قرار داد، باعث خام

توسط MINERALNEWS در 17 شهریور 1399

توکیو - دومین گردباد قدرتمندی که ژاپن را در یک هفته به ساختمان های آسیب دیده مورد ضرب و شتم قرار داد، باعث خاموشی در نزدیک به نیم میلیون خانه شد و پیش از رفتن به کره جنوبی در روز دوشنبه، 20 نفر را در جزایر جنوب ژاپن مجروح کرد.

ترافیک در جنوب ژاپن حتی پس از عبور گردباد هنوز فلج بود. قطارهای گلوله به حالت تعلیق درآمدند و بیشتر پروازهای داخلی در داخل و خارج از فرودگاه های جنوب غربی ژاپن روز دوشنبه لغو شد. آژانس هواشناسی ژاپن هشدار داد بادهای شديد و باران های سیل آسا حتی پس از حرکت گردباد به سمت شمال ادامه خواهد يافت.

تا صبح دوشنبه، هایشن که در زبان چینی به معنی «خدای دریایی» است، در نزدیکی سواحل جنوب شرقی کره جنوبی بود که بادهای پایدار تا ۱۴۴ کیلوف (۸۹ مایل در ساعت) را بسته بندی می کرد.

طوفان اوکیناوا و جزایر دیگر را در طول تعطیلات آخر هفته با باران شدید، امواج خشن و جزر و مد بالا کوبید.

آژانس آتش نشانی و مديريت بلايا روز دوشنبه گفت دست کم ۲۰ نفر، از جمله دو نفر به طور جدی، در چند استان جنوبی مجروح شدند. تا صبح دوشنبه حدود نیم میلیون خانه هنوز از قدرت خارج شده بودند.

هایشن دومین گردباد در کمتر از دو هفته است که مسیر مشابهی را از جنوب ژاپن و شبه جزیره کره طی می کند. گردباد ميساک هفته گذشته ده ها نفر را مجروح کرد و به خانه ها و ساختمان های ديگر آسيب وارد آورد.

یک کشتی باری دام در جریان آب و هوای طوفانی در حالی که میساک می گذشت واژگون و در سواحل ژاپن غرق شد. دو نفر از ۴۳ خدمه آن نجات یافتند و یک جسد قبل از متوقف شدن جستجو به دلیل هایشن بازیابی شد. این کشتی در حال انتقال ۵۸۰۰ گاو از نیوزیلند به چین بود.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب