گردباد برگ 1 مرده و آسیب های گسترده ای را در فیلیپین شهرهای

مانیل فیلیپین - بیش از 150 ، 000 نفر سوار تضعیف گردباد در پناهگاه های اضطراری در فیلیپین روز جمعه پس از تخلیه

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399

مانیل فیلیپین - بیش از 150 ، 000 نفر سوار تضعیف گردباد در پناهگاه های اضطراری در فیلیپین روز جمعه پس از تخلیه توده که پیچیده بود و آهسته coronavirus.

گردباد کرد را تضعیف کرده است پس از کوبیدن ساحل به Eastern Samar استان پنج شنبه بود و باد northwestward به سمت پرجمعیت اصلی شمال جزیره Luzon دولت پیش بینی گفت. هیچ گزارش فوری از تلفات و یا خسارت عمده به عنوان مقامات مورد بررسی مناطق که در آن گردباد را تصویب کرده است.

گردباد حداکثر پایدار باد را تضعیف کرده است به 125 کیلومتر در ساعت (78 مایل در ساعت) با gusts از 165 kph (102 مایل در ساعت) اما آن باقی مانده است خطرناک به ویژه در ساحلی و کم ارتفاع روستاها پیش بینی کرد و گفت کرد انتظار بود به ضربه شمالی کشور در روز یکشنبه.

در شمال شرقی Bicol region بیش از 145,000 روستاییان فرار کرده اند و یا منتقل شده توسط فاجعه-تیم های واکنش به ده ها تن از پناهگاه های اضطراری بیشتر مدرسه و ساختمان اداره دفاع مدنی مدیر کلودیو Yucot گفت. هزاران نفر تخلیه شدند به ایمنی در دور افتاده استان از سمر که در آن گردباد اول منفجر بیش از, مقامات گفت.

بر خلاف قبل از امدادگران و داوطلبان نیاز به پوشیدن ماسک و لباس محافظ قبل از استقرار و نمی تواند حمل و نقل روستاییان به پناهگاه های اضطراری در اعداد بزرگ به عنوان حفاظت در برابر COVID-19 بیماری Yucot گفت.

"ما سهولت حرکت محدود شده است و COVID," Yucot گفته آسوشیتد پرس با تلفن از Albay در استان Bicol region که تا به حال ده ها تن از coronavirus عفونت از جمله چهار مرگ و میر و همچنان تحت قرنطینه. "در تخلیه مراکز وجود دارد چالش های بیشتری."

در یک تخلیه اتاق است که می تواند پناهگاه تا 40 خانواده قبل تنها چهار خانواده می تواند جایگزین در حال حاضر به عنوان یک حفاظت در برابر عفونت ها و کارکنان باید بدانید هر یک از دیگر و مورد نیاز برای گزارش هر گونه آلوده روستایی Yucot گفت.

گارد ساحلی گفت: بیش از 600 کامیون حمل و نقل رانندگان و کارگران گرفتار شده بودند با توجه به تعلیق سفر دریایی در چندین شرقی پورت که در آن 340 کشتی محروم شدند از ترک به دلیل گردباد. تمام شد نیاز به پوشیدن ماسک محافظ و ممنوع از mingling.

گردباد آمار به عنوان فیلیپین در تلاش برای مقابله با کروناویروس شیوع بیماری تا حد زیادی با یک مستند در Luzon است که به کاسته آخر این هفته به جز در شهر مانیل و دیگر مناطق در معرض خطر. بقیه کشور قرار داده خواهد شد در کمتر محدود قرنطینه و حیاتی کسب و کار را بخشی از بازگشایی شروع هفته آینده.

فیلیپین گزارش شده نزدیک به 12000 coronavirus عفونت از جمله 790 مرگ و میر در میان بالاترین در جنوب شرقی آسیا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


bitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب