'دو Michaels' مبارزه با بزرگتر از کانادا, جهانی, ناظران می گویند — و جهان در حال تماشای

سیاسی بین المللی ناظران اصرار دولت کانادا برای ادامه و با احتیاط آن را به عنوان چهره فشار در خانه به جلو و پلا

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399

سیاسی بین المللی ناظران اصرار دولت کانادا برای ادامه و با احتیاط آن را به عنوان چهره فشار در خانه به جلو و پلاگین در استرداد دادرسی در برابر Huawei اجرایی Meng Wanzhou.

آن را فقط در کانادا با سهام در وضعیت آنها می گویند; عواقب می تواند احساس در سراسر جهان است.

کریستوفر شن و ماسه است مدیر مرکز کانادایی مطالعات در دانشگاه جانز هاپکینز در مریلند است. او گفت: جهان در حال تماشای دولت کانادا اختلاف با پکن است.

"من فکر می کنم بسیاری از کشورها آن است که آیا انگلیس یا فرانسه یا ژاپن یا استرالیا و یا مکزیک, من فکر می کنم همه آنها به دنبال ببینید که چگونه کانادا دستگیره این" شن و ماسه گفت.

"آیا آنها به مبارزه با به عقب ؟ آیا آنها ایستاده خود زمین ؟ آیا آنها غار ؟ آنها می دانند که آنها ممکن است بعد از کشور چین لیست بد."

هفته گذشته اعلام شد که کانادایی ها مایکل Kovrig و مایکل Spavor بازداشت در چین در سال 2018 در مدت کوتاهی پس از Meng دستگیر شد, در کانادا شده بود به اتهام جاسوسی مرتبط با جرائم. بسیاری از تحلیلگران در توصیف بازداشت دو مرد به عنوان گروگان دیپلماسی در اقدامی تلافی جویانه برای Meng بازداشت. نخست وزیر ترودو تایید کرده است مقامات چینی دیدن لینک بین این موارد است.

Meng دستگیر شد درخواست از مقامات ایالات متحده که در آن او می خواست در چندین اتهام از جمله تقلب مربوط به عملیات Huawei تابعه در ایران. او تحت بازداشت خانگی در ونکوور در حالی که او استرداد فرایند ایفا می کند.

روز شنبه, CBC News گزارش 19 با مشخصات بالا کانادایی از جمله اعضای سابق مجلس و دیپلمات ها باید امضای نامه ای خواستار کانادا برای جلوگیری از استرداد دادرسی در برابر Meng. این نامه گفت: این حرکت می تواند منجر به Spavor و Kovrig — "دو ساله" — منتشر شده و به خانه فرستاد.

"دو Michaels گرفته شد با لينک مستقيم تلافی دستگیری در کانادا از Meng Wanzhou. ما معتقدیم که دو ساله باقی خواهد ماند و در خود چینی, زندان, سلول تا Meng رایگان است برای بازگشت به چین" در این نامه گزارش گفت:.

پیش از آن در هفته منابع Vina Nadjibulla, Kovrig همسر در کانادا, وزیر دادگستری سابق آلن راک و سابق دیوان عالی کانادا عدالت Louise Arbour همه صحبت کردن علنی در حمایت از اتاوا حداقل با توجه به گزینه توقف روند استرداد.

"شاید وجود دارد چیزهایی که در نظر گرفته می شود" Nadjibulla گفت: ستاره در چهار شنبه. "این چیزی است که ما برای پرسیدن این است که گفتگو های سیاسی و توجه به این مسائل."

او به نام این وضعیت برای Kovrig و Spavor "وخیم" و گفت که آن را به به پایان رسیده است.

Nadjibulla سنگ و Arbour قبلا به دنبال یک نظر حقوقی از تورنتو وکیل برایان گرینسپن که در نتیجه در نامه ای به وزیر دادگستری دیوید Lametti ماه گذشته که کانادا دارای اختیارات قانونی برای مداخله و برداشت آن پشتیبانی از استرداد مورد در هر زمان. اما در یک ایمیل به ستاره گرینسپن نگهداری او را ندارد موقعیت در مورد اینکه آیا کانادا باید مداخله تنها در آن می تواند.

در یک بیانیه Lametti دفتر گفت: روند استرداد "تضمین می کند که حقوق فردی محافظت شده و کسانی که به دنبال استرداد در حال فراهم دلیل مراحل قبل از دادگاه و در حالی که ارج نهادن به تعهدات بین المللی ما.

"ما به خوبی آگاه از قوانین و فرآیندهای حاکم بر این مهم رژیم" آن و افزود: این امر می تواند مناسب برای اظهار نظر بیشتر در مورد قبل از دادگاه.

در پکن روز چهارشنبه چین سخنگوی وزارت خارجه, ژائو Lijian گفت: انتشار Meng می توانید "باز کردن فضا برای قطعنامه" وضعیت برای دو نفر.

اما سام آرمسترانگ از درون مجلس داد در چین به تازگی تشکیل سازمان از مقامات منتخب در سراسر جهان به همکاری با یکدیگر برای مقابله با نفوذ چین گفت: این وضعیت بیشتر از کانادا در مقابل چین است.

حزب کمونیست چین در تلاش است برای به چالش کشیدن هنجارهای دموکراتیک کشور و تغییر شکل دادن آنها را در یک راه است که نزدیک به چین سیستم خود گفت: آرمسترانگ, انگلیسی spokeman برای این گروه هشدار مخاطرات بالا هستند در سراسر جهان است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"یک زندانی مبادله است نه عادی بخشی از غرب لیبرال ارزش" او گفت:. "این بخشی از ابزار های مستبد که می تواند تصمیم گیری در مورد دادگاه و چه کسی می رود که در آن."

این ارزش ها عبارتند از: دستگاه قضایی مستقل از دولت دخالت که چین فاقد آرمسترانگ گفت.

"دستگیری مایکل Kovrig و مایکل Spavor نیست خیلی بازداشت شهروندان کانادا, اما آنها بازداشت شهروندان جهان آزاد تا یک مقدار بزرگتر نه فقط ژئوپلتیک, اما, ارزش, نبرد," او گفت:.

در سیاتل امی Sommers بازنشسته وکیل بین المللی که توصیه فورچون 500 شرکت در چین گفت: پکن در تلاش است به شکل از چگونه آن را تحت تاثیر قرار می نظامهاي قضايي در سراسر جهان است.

اگر کانادا خم از آن خواهد شد یک سیگنال چنین رویکردی آثار و تاکتیک های مشابه خواهد بود به احتمال زیاد استفاده دوباره Sommers گفت:

"آن را قرار داده و یک روزنه در پشت اتباع خارجی که در حال حاضر در چین در هر زمان دولت به دنبال به یک موقعیت است که نفرت را چگونه چین views منافع آن است."

سابق سفیر مکزیک به چین Jorge نكن گفت: Star او هرگز به عنوان یک سناریو است که در آن کانادا acquieces به چین و انجام این کار خواهد بود "بسیار بزرگه."

Ryan گفت: این امر به طور موثر ارسال یک پیام است که شهروندان چینی ها بالاتر از قانون در کشورهای خارجی است.

"این امر می تواند یک کشور مستقل گفت:" قوانین کشور اعمال نمی به شهروندان یک کشور دیگر اما تنها در صورتی که کشور قوی تر از ما," او گفت:.

"این فقط بیش از حد بزرگ برای ما به حتی شروع به درک زمانی که ما در دموکراسی حکومت قانون."

با فایل های از کانادا مطبوعات

Jeremy Nuttall
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن