توییتر پاکستان که به عنوان دروغ تاکتیک تغییر سیاست های خود را همگام

بزرگنمایی این تصویر

توییتر می گوید: آن استقرار سیاست های جدید که شبکه های اجتماعی امید همگام با دولت از تاثیر عملیات و دروغ امروز. جف Chiu/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

جف Chiu/AP

توییتر استقرار ویژگی های جدید در روز پنج شنبه که از آن خواهد شد می گوید: همگام با دروغ و تاثیر عملیات هدف قرار دادن 2020 انتخابات.

یک سیاست جدید در “مصنوعی و دستکاری رسانه” تلاش برای پرچم و ارائه بیشتر زمینه را برای محتوا که پلت فرم معتقد شده اند “به طور قابل توجهی و فریب آمیزی تغییر و یا ساخته شده است.”

شروع پنج شنبه زمانی که کاربران از طریق پست, آنها ممکن است شروع به دیدن توییتر جدید سیستم برچسب زدن — آبی علامت تعجب و کلمات “دستکاری رسانه های” زیر یک عکس و یا رسانه های دیگر که پلت فرم معتقد است برای دستکاری شده و یا فریب آمیزی به اشتراک گذاشته.

این می تواند شامل deepfakes — با تکنولوژی بالا ویدئوها که به تصویر کشیدن وقایع است که هرگز اتفاق افتاده است — و یا “cheepfakes” ساخته شده با low-tech در حال ویرایش مانند بالا بردن سرعت یک ویدیو و یا کاهش آن را.

محتوای مدیران خواهد شد استفاده از این معیار برای تعیین اینکه آیا توییتهایی و رسانه ها باید دارای برچسب و یا حذف شده است. Facebook پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

Facebook

توییتر از سایت یکپارچگی یوئل راث NPR گفت که مدیران را برای دو چیز:

“ما به دنبال شواهدی وجود دارد که فیلم یا تصویر یا صوتی شده اند به طور قابل توجهی تغییر در راه است که تغییرات خود را به معنی” راث گفت. “در صورتی که ما پیدا کردن شواهدی که رسانه ها بود به طور قابل توجهی تغییر سوال بعدی ما از خودمان است که آن را به اشتراک گذاشته شده در توییتر در راه است که فریبنده یا گمراه کننده?”

اگر رسانه ها اصلاح شده است به حدی است که می تواند “تاثیر امنیت عمومی و یا باعث آسیب جدی” و سپس توییتر می گوید آن را حذف محتوا به طور کامل.

توییتر می گوید این می تواند شامل تهدید به ایمنی فیزیکی یک فرد یا یک گروه یا یک فرد توانایی خود را به بیان حقوق بشر مانند شرکت در انتخابات است.

هنگامی که کاربران روی آن ضربه بزنید بر روی عنوان برچسب مطالب آنها را با ارائه “متخصص در زمینه” توضیح داد که چرا محتوا قابل اعتماد نیست.

اگر کسی تلاش می کند تا به ترجمه و یا “مانند” محتوای آنها یک پیام درخواست اگر آنها واقعا می خواهید به تقویت یک آیتم است که به احتمال زیاد برای گمراه کردن دیگران است.

توییتر می گوید آنها همچنین ممکن است کاهش دید گمراه کننده محتوا.

تکامل از دخالت

توییتر گرفتار شد “تخت-footed” با اقدامات فعال است که هدف آمریکا در سال 2016 راث گفت. در طول آن سال تاثیر متخصصان با استفاده از حساب های جعلی در سراسر رسانه های اجتماعی برای گسترش دروغ و تقویت اختلاف.

که کار واقعا هرگز متوقف امنیت ملی گفته اند و مقامات هشدار داد پیش از فوق العاده روز سه شنبه مقدماتی است که آن را همچنان در یک نسبتا کم اما مداوم دولت است.

راث NPR گفت که در حالی که توییتر نمی ترسیم خاص توییتهایی دربارهی 2020 کمپین بازگشت به روسیه است و تلاش برای اعمال آنچه از آن آموخته است که از آخرین انتخابات ریاست جمهوری از جمله در مورد استفاده از جعلی personae.

“این خواهد بود حساب که تظاهر به آمریکایی ها را امتحان کنید و تاثیر بخش های خاصی از مکالمه” راث گفت: در مصاحبه با NPR Ari Shapiro.

در حالی که این تاکتیک باقی مانده است بخشی از روسیه toolkit, راهکار نیز همچنان به گسترش است.

در سال 2018 روسیه نه تنها دخالت در انتخابات نفوذ-mongers سعی کردم به آن را به نگاه مانند وجود دارد بیشتر از دخالت در آنجا واقع بود.

“ما شاهد فعالیت است که به اعتقاد ما شده اند به ارتباط با روسیه اینترنتی تحقیقات آژانس بود که به طور خاص هدف قرار دادن روزنامه نگاران در تلاش برای متقاعد کردن آنها است که وجود داشته است در مقیاس بزرگ فعالیت های بر روی پلت فرم است که نمی در واقع اتفاق می افتد” راث گفت.

این زمان در اطراف, به جای ایجاد خود پیام روسیه و سایر بازیگران خارجی در حال تقویت صدای واقعی آمریکایی ها راث گفت. توسط re-های شدید — البته معتبر محتوا — آنها قادر به دستکاری پلت فرم بدون معرفی هرگونه اطلاعات غلط.

“من فکر می کنم در سال 2020 با آن مواجه هستیم به خصوص تفرقه سیاسی حاضر در اینجا در ایالات متحده و تلاش برای سرمایه گذاری در آن بخش در میان آمریکایی ها به نظر می رسد که در آن بازیگران مخرب هستند, عنوان,” راث گفت.

این شبکه اجتماعی به بررسی حساب های جعلی و هماهنگ دستکاری تلاش و قرار دادن آن در سیاست های جدید به این تست در طول انتخابات در اتحادیه اروپا و هند است.

راث می گوید توییتر نیز ساخته شده است یک جامعه از کارشناسان از جمله جامعه مدیران و همکاران در دولت و دانشگاه. یکی دیگر از اولویت شفافیت است.

هنگامی که پلت فرم کشف “دولت-حمایت عملیات اطلاعاتی” که سهام آن به اطلاعات عمومی.

بزرگنمایی این تصویر

توییتر خوردها شروع خواهد به نگاه متفاوت به عنوان شبکه های اجتماعی شروع ضعیف پست های که در آن فکر می کند بخشی از گسترده فریب مبارزات. Amr Alfiky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

Amr Alfiky/AP

Weaponizing فریب

خارجی, بازیگران تنها کسانی نیستند که به احتمال زیاد تحت تاثیر این سیاست جدید است. اطلاعات غلط همچنین می توانید از آمریکایی مبارزات سیاسی در تلاش برای استفاده از رسانه های اجتماعی را به نفع خود.

راث می گوید او در حال حاضر دیده می شود آمریکا 2020 داوطلبان استخدام تاکتیک های مشکوک به رای دهندگان توجه است.

“ما دیده ایم … حساب های هستند که تظاهر به خطر بیافتد. به طوری که آنها به نوعی وانمود کند که آنها هک شد و سپس به اشتراک گذاشتن محتوا است که آنها در غیر این صورت ممکن نیست” راث گفت: “همراه با “مقیاس بزرگ تلاش برای بسیج داوطلبان برای به اشتراک گذاشتن محتوا در این سرویس است.”

در حالی که هیچ یک از این اقدامات لزوما نقض توییتر سیاست لحظاتی وجود دارد که می توانید آنها را عبور از خط.

برای مثال سابق شهر نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار را در انتخابات ریاست جمهوری استخدام صدها نفر از کارکنان موقت به پست کمپین پیام در Facebook, Twitter و Instagram.

توییتر تصمیم به تعلیق ده ها تن از این نرم افزار-عصر ایران حساب. راث می گوید تصمیم خود را نمی شد بر اساس این واقعیت است که این افراد در حال پرداخت به محتوای پست.

“تمرکز ما هر زمان که ما در حال اجرای سیاست های ما این است که نگاهی به رفتار است که حساب در درگیر نیست که ما فکر می کنیم که در پشت آنها و یا چه انگیزه های خود بودند چرا که در بسیاری از موارد ما نمی دانم” راث گفت.

توییتر مشخص شد که حساب های معلق شد “مشغول دادن.”

اگر تعداد زیادی از مردم ارگانیک تصمیم به ارسال همان پیام یا پیام های مشابه در همان زمان که نیست به احتمال زیاد به واجد شرایط به عنوان دادن راث گفت.

اما اگر فردی کاربران ایجاد حساب های متعدد فقط برای هدف از به tweeting یک پیام خاص و سپس آن را ندارد. آنها بیش از تقویت صدای خود را در راه است که به منزله دستکاری.

با توجه به NPR/PBS NewsHour/Marist نظرسنجی 82 درصد از آمریکایی ها فکر می کنم آنها را به عنوان خوانده شده اطلاعات گمراه کننده در رسانه های اجتماعی این انتخابات است. سه چهارم گفت: آنها اعتماد ندارند شرکت های فن آوری برای جلوگیری از سیستم عامل خود را از سوء استفاده در انتخابات دخالت.

راث گفت: سرمایه گذاری در توییتر ساخته شده است که پس از سال 2018 به حفاظت از “یکپارچگی پلت فرم” و اطمینان از امنیت کاربران آن قابل ملاحظه بوده است — اما به نام او که یک متعادل کننده عمل می کنند.

این است که چرا توییتر سیاست جدید نیست و حذف همه دستکاری محتوا. برای مبارزه با اطلاعات نادرست راث می گوید توییتر در تلاش است به برجسته اطلاعات از منابع قابل اعتماد.

برای مثال در حالی که توییتر نیست از بین بردن همه اطلاعات نادرست در مورد کوروناویروس آن را مطمئن شوید که اطلاعات از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری برجسته نمایش داده شود.

“من فکر می کنم یک پلت فرم دارای یک مسئولیت برای ایجاد یک فضای که در آن معتبر صداها می تواند رسیدن به مخاطبان است که علاقه مند در درک آنچه آنها می گویند,” راث گفت.

“این بدان معنی نیست که ما اجازه نمی دهد بحث در مورد این مسائل در طول محصول, اما ما می خواهم به اطمینان حاصل شود که هنگامی که شما برای اولین بار آمده به توییتر در اطلاعات است که شما را در محصول ما در حال رفتن به آمده از منابع معتبر.”

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im