توییتر حذف هزاران نفر از QAnon حساب وعده فراگیر ممنوعیت توطئه

بزرگنمایی این تصویر توییتر روز سه شنبه گفت: آن است که مصرف گسترده اقدام علیه تئوری توطئه QAnon, از ب

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

توییتر روز سه شنبه گفت: آن است که مصرف گسترده اقدام علیه تئوری توطئه QAnon, از بین بردن بیش از 7000 حساب های مرتبط با این گروه و ممنوع کردن لینک مربوط به QAnon بر روی پلت فرم. جف Chiu/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف Chiu/AP

توییتر روز سه شنبه گفت: آن را حذف کرده است بیش از 7000 حساب های مرتبط با QAnon تئوری توطئه یک گروه آنلاین تحریک که در حمایت از رئیس جمهور تهمت و گسترش ادعاهای پوچ در مورد نیروهای ظاهرا در تلاش برای سرنگونی رئیس جمهور.

مطالب مرتبط با QAnon ممنوع خواهد شد, از پلت فرم روند بخش و توییت های لینک های مربوط به QAnon نظریه مسدود خواهد شد, توییتر, مقامات گفت.

مقامات توییتر NPR گفت که سرکوب QAnon است که انتظار می رود تحت تاثیر قرار بیش از 150 ، 000 حساب و آن را مهمترین و گسترده و تهاجمی پاسخ به pro-مغلوب ساختن پیشی جستن تئوری توطئه که هر پلت فرم رسانه های اجتماعی تا به حال انجام شده است.

اقدامات جدیدی را علیه QAnon, توییتر گفت: در راستای تلاش این شرکت برای پلیس محتوا است که می تواند منجر به آفلاین آسیب برساند.

تئوری توطئه مراکز در شکل سایه پیروان اشاره به عنوان "س" آغاز شده است که ارسال به صورت ناشناس در تابلوهای پیام در اکتبر 2017 و ادعا می کند به داخل مسیر مورد در سراسر جهان جنایی توطئه است.

این تاب جهان بینی منجر به دنیای واقعی اعمال مانند زمانی که یک آریزونا می گوید: او انگیزه QAnon برای جلوگیری از یک پل در نزدیکی سد هوور با یک وسیله نقلیه زره پوش. که در ماه فوریه التماس کرد گناه را به ساخت یک تهدید تروریستی.

مردی که متهم شده است با تیراندازی مرگ نیویورک رئیس اوباش است گفت که او مرتکب عمل خشونت آمیز پس از زیر pro-مغلوب ساختن پیشی جستن اینترنت موارد مورد رئیس جمهور ظاهرا مبارزه با یک دوز و کلک از نخبگان لیبرال.

مغلوب ساختن پیشی جستن است را بازتوییت کرد حساب های متصل با QAnon و در مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات برخی از مردم با پوشیدن تی شرت و برگزاری علائم با QAnon تصاویر به نظر می رسد.

برجسته دیگر طرفداران QAnon شامل Roseanne Barr و سابق بیس بال ستاره Curt Schilling.

QAnon شروع به ترک گوشه های تاریک از اینترنت و ورود به جریان اصلی.

در اوایل این ماه یک زن کلرادو که پذیرای QAnon برنده یک جمهوری خواه کنگره اولیه یکی از حدود 23 فعلی یا سابق کنگره داوطلبانی که بیان میدین QAnon, با توجه به سمت چپ متمایل رسانه ها دیده بان رسانه ها موضوع برای امریکا است.

آلیس Marwick یک استاد در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل که مطالعات دروغ گفت آن است که یک مسئول حرکت در توییتر به سرکوب QAnon.

"QAnon تحریک شده است, شبکه, آزار و اذیت, و نه فقط سیاستمداران و مشاهیر اما از خصوصی شهروندان آنها بر این باورند درگیر در یک شیطانی پدوفیلیا فرقه" Marwick NPR گفت.

او پیش بینی کرد که QAnon دنبال خواهد گله به سیستم عامل های دیگر.

"آنها بزرگ حضور در Facebook گروه و در یوتیوب. آنها همچنین باید خود را در سایت ها و تابلوهای پیام و آنها بسیار خوب در تطبیق زمانی که سیستم عامل های اجتماعی تغییر," او گفت:.

در Facebook در زمان پایین یک تعداد انگشت شماری از QAnon-ارتباط صفحات اما توییتر را سرکوب در روز سه شنبه است که به مراتب وسیع تر است. Facebook کرده است با اشاره به موارد QAnon تحریک به خشونت به عنوان دلیل این حذف پست های مربوط به تئوری توطئه و گفت آن را به محتوای پایین فقط به خاطر آن ترویج بی اساس QAnon نظریه.

توییتر هنوز ارزیابی خرید اینترنتی از یک هک که زده پلت فرم تنها چند روز پیش که در معرض خطر حساب از 130 بسیار قابل رویت کاربران از جمله دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن و مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس.

هکرها' بی پروایی نشان دادن نفوذ ساخته شده کارشناسان امنیتی تعجب می کنم اگر توییتر آماده است برای آنچه که ممکن است یک یورش اقدام نقض و دروغ مبارزات پیش از ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب