توییتر خط حمله گسترده سایبری خطرات هنوز هم در مواجهه با انتخابات آمریکا

بزرگنمایی این تصویر این تصویر نشان می دهد رئیس جمهور سابق باراک اوباما در صفحه توییتر پس از آن هک شد

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

این تصویر نشان می دهد رئیس جمهور سابق باراک اوباما در صفحه توییتر پس از آن هک شد در چهار شنبه 15 ژوئیه سال 2020 به عنوان بخشی از یک گسترده cryptocurrency اومدی. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

بی پروایی نشان دادن امنیت سازش در توییتر این هفته تأکید گسترده و طولانی آسیب پذیری از انتخابات آمریکا به حملات سایبری پیچیده.

تعدادی از حساب های سیاسی و فن آوری و کسب و کار چهره دستگیر شدند ظاهرا از داخل توییتر خود سیستم های — به عنوان مخالف از طریق فردی حملات علیه کاربران نهایی و شبکه اجتماعی با پاسخ شامل خاموش کردن تقریبا همه از آن بالاترین-مشخصات کاربران برای یک زمان.

این حادثه تحویل یک یادآوری در مورد چه مقدار از این اطلاعات ایالات متحده محیط بستگی دارد یکی از این سرویس در توییتر, چگونه اختلال در آن می توانید آبشار به گسترده تر و چگونه بسیاری از اهداف دشمن است که از آن به را انتخاب کنید به منظور ایجاد اختلال.

"ما خوش شانس این اتفاق نمی افتد شب انتخابات ایم" لورا Rosenberger, مدیر اتحاد برای تامین دموکراسی پس از این حمله بود.

"من امیدوارم که آن را یک بار حادثه گفت:" لارنس نوردن مدیر از انتخابات برنامه اصلاحات در Brennan Center for Justice at New York, دانشکده حقوق دانشگاه. "وجود دارد مقدار زیادی از کابوس حالات شما می توانید چرخش ،

در حمله روز چهارشنبه حمله ارسال پیام درخواست برای نقل و انتقال الکترونیکی cryptocurrency بیت کوین. آن را به سرعت آشکار شد که حساب شده است به خطر بیافتد و توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی — که حساب نیز کشف و ضبط شد برای یک زمان — به گفته مدیران "مشغول به کار بودند به این حق است."

به عنوان آنها انجام توییتر مسدود بسیاری از حساب های خود را برجسته ترین کاربران آنهایی که ظاهرا "تایید" را به تایید می کنند که فرد یا سازمان با استفاده از آن است که واقعا آنچه در آن ادعا می کند.

از جمله کاربران تایید شده عبارتند از: رئیس جمهور تهمت, معاون رئیس جمهور, پنس, اعضای, کنگره, نامزدهای سیاسی سران کابینه ادارات محلی مشاهیر و روزنامه نگاران.

در گذشته های خارجی حمله استفاده کرده اند توییتر از بیرون و از پایین به بالا ایجاد حساب های جعلی به مطرح به عنوان آمریکایی ها به گسترش دروغ و تشدید اختلاف.

در یک مورد تعدادی از حساب های مرتبط به نفوذ روسیه-mongers وجود داشته برای سال شده و آنچه به نظر می رسد طبیعی محلی سرخط خبرها.

این نوع از فعالیت های باقی مانده در اثر سراسر رسانه های اجتماعی. Twitter, Facebook و گوگل گزارش به طور منظم در تلاش خود را برای پاک کردن گزارش و یا "پایین-rank" مواد سال های پس از فشار از ملی و کنگره است.

آنچه این هفته سازش تایید شد که شبکه های اجتماعی نیز آسیب پذیر به حملات از درون است که می تواند سازش بسیاری از حساب های با مفاهیم برای اطلاعات ایالات متحده محیط زیست در ماه های باقی مانده از ریاست جمهوری انتخابات.

نوردن همچنین مشاهده شده است که توییتر حادثه نشان می دهد که چقدر از خدمات و سیستم های که آمریکایی ها بستگی ندارد کنترل دولت و یا لزوما دولت-امن.

"بسیاری از شرکت های خصوصی که در کار انتخابات ما ساخت ماشین های رای گیری و شرکت هایی که در ساخت و حفظ رای گیری پایگاه داده ثبت نام -- آنها نه اولیه افراد و یا سازمان هایی که ما در مورد فکر می کنم هنگامی که ما فکر می کنم در مورد انتخابات, اما آنها انتقادی به انتخابات — و آنها در خارج از دولت است," او گفت:.

در سال 2016 روسیه حمله به فعالان فلوریدا شرکت VR سیستم فراهم می کند که دولت های ایالتی و محلی با ثبت نام رای دهندگان سیستم. که حمله ممکن است مرتبط شده اند به تلاش های روسیه برای به دست آوردن دسترسی به شهرستان سیستم های رای گیری در ایالت فلوریدا به عنوان مستند سابق مشاور ویژه رابرت مولر.

مانند دولت چنین سازمان هایی باید نه تنها با دشمنان خارجی اما آنچه مقامات ایالات متحده را "خودی تهدید;" با توجه به برخی از گزارش های توییتر کارمند ممکن است تا به حال یک دست در این هفته انجام دهند.

تقاضا برای پاسخ

بسیاری از این جزئیات ندارد و در عین حال روشن است. اف بی آی در حال بررسی توییتر حمله سایبری را گفت. اعضای کنگره می خواهند پاسخ بیش از حد.

تشکر. جیمز Comer, R-Ky., عضو ارشد مجلس نظارت کمیته خواسته دورسی برای یک جلسه به زودی و مشاهده چقدر توییتر حمله کرده بود در معرض یک نقطه ضعف در آمریکا اطلاعات اکوسیستم.

Comer همچنین گفت که او می خواهد بداند که آیا اطلاعات کاربر ممکن است به سرقت رفته است.

"جزئیات حمله باقی می ماند مشخص نیست — حداقل برای عموم" او در نامه ای نوشت.

"یکی از نگرانی های منطقه این است که آیا عاملان به دست اورد دسترسی به فردی کاربران و یا حساب توییتر کل رابط. توییتر را شکست نه تنها به ایجاد فرصت برای مجرمان به مقصر بودن جرم پخش به میلیون ها نفر از توییتر, کاربران, اما هکرها' بالقوه نقض توییتر را امنیت به شمار گسترده تر در مورد خطرات هکرها دسترسی به پیام های مستقیم."

این شرکت می گوید این تحقیق چه چیز دیگری حمله انجام داده اند ممکن است و یا گرفته شده به عنوان بخشی از حمله سایبری.

ریاست جمهوری موضوع

Comer نامه ذکر توییتر بهترین و شناخته شده سیاسی, کاربر, تهمت, اما یکی از مهم subplot به داستان اصلی است که رئیس جمهور حساب ظاهرا تحت کنترل مهاجمان در بیت کوین اومدی.

که نشان می دهد که هر دو با تشکر از توجه ویژه از توییتر سرویس مخفی ایالات متحده و یا هر دو وجود دارد تدابیر اضافی حفاظت از مغلوب ساختن پیشی جستن حساب برای جلوگیری از هر دو ساده و خجالت به رئیس جمهور و یا برخی از جدی تر مفهوم. سپس دوباره حمله ممکن است به سادگی رفته اند و نه پس از آن.

این جزئیات مشخص نیست بیش از حد.

نه تخیل بسیار مورد نیاز است را به تصویر نوع اختلال است که می تواند ناشی از سازش از مغلوب ساختن پیشی جستن حساب و یا کسانی که از مهم دیگر مقامات دولت — وزیر دفاع علامت Esper برای مثال یا یک حساب کاربری استفاده شده توسط سازمان سیا و یا یکی از خدمات نظامی.

در سال 1984 یک رادیو NPR مهندس در استخر از خبرنگاران پوشش رونالد ریگان رئیس جمهور از او خواست برای تست میکروفون خود را. رئیس جمهور موظف و یک شوخی parodying آماده بیانیه او برنامه ریزی شده به عنوان خوانده شده, که در آن او اعلام کرد حمله به اتحاد جماهیر شوروی: "ما شروع به بمب گذاری در پنج دقیقه."

آمریکایی ها نمی شنوند ریگان کلمات زندگی می کنند اما حادثه ای مانند است که مربوط به یک حساب رسانه های اجتماعی استفاده می شود تهمت یا یکی دیگر از رهبر می تواند منجر به یک فلش از عدم قطعیت.

اگر چه آن ممکن است بسیار طولانی را برای ناظران بیرونی به گرفتن که چیزی amiss چشم انداز برای سازش و اختلال در بحرانی چند ساعت قبل از یک رویداد مانند یک بحث یا روز انتخابات خود همیشه بوده و امکان در مورد رسانه های اجتماعی سازش.

نوردن توصیف چشم انداز یک county انتخابات سرپرست حساب توییتر پخش اطلاعات نادرست در مورد رای گیری ساعت و یا حوزه های رأی گیری و یا coronavirus: "که بسیار مورد," او گفت:.

طرح برای اختلال

آنچه را نیز ممکن است در حال حاضر که سابقه تنظیم شده است که برای یک مهاجم به سادگی سعی کنید به توییتر برای دوباره غیر فعال کردن تمام حساب های خود کاربران تایید شده یا بیشتر. چه بسیاری از خارجی دشمنان می خواهند از انتخابات دخالت ساده است هرج و مرج و خوردگی از ایمان و نهادهای دموکراتیک ملی مقامات امنیتی می گویند.

وزارت امنیت داخلی به رهبری آن امنیت سایبر و زیرساخت های آژانس امنیت متمرکز کرده است مقدار زیادی از توجه خود را بر کمک به گارد رای گیری ماشین آلات, ثبت نام, سیستم, فروشندگان,' شبکه ها و دیگر اهداف بالقوه پیش از روز انتخابات این سال است.

اما به عنوان دیگر منتقدان گفت: از جمله این گروه لیبرال علت شایع از دست دادن دسترسی به توییتر نه تنها بدان معنی است که سیاستمداران نمی تواند صحبت به طور مستقیم به رای دهندگان. آن را نیز بدان معنی است که بسیاری از نهادهای رسمی و یا سازمان از دست داد که کانال با مخاطبان خود را بیش از حد شد و می تواند دوباره مخل.

"[این] هک رخ داده است در سن زمانی که رئیس جمهور فعلی انجام کسب و کار رسمی در حساب توییتر خود گفت:" کارن Hobert فلین رئیس جمهور از علت شایع.

"آژانس های فدرال مانند اداره آمار و مرکز کنترل بیماری و همچنین به اشتراک گذاری اخبار و اطلاعات از طریق رسانه های اجتماعی. آن است که زمان واقعی نظارت دولت و به صورت معنی دار قانون برای حفاظت از این مهم و در عین حال بسیار آسیب پذیر سیستم عامل است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن